Telia on Euroopan ykkönen digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa

  • 6 November 2018
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia

 



Bearingpoint tutkii vuosittain eurooppalaisia yrityksiä, tänä vuonna yhteensä 593 yritystä 25 toimialalta kahdeksasta eri maasta. Olemme sijoittuneet yrityksenä hyvin useana vuonna aikaisemminkin mutta tämän vuoden tutkimus osoittaa jotain hienoa:


 



Olemme tänä vuonna Euroopan ykkösiä digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa. Voitimme lisäksi Suomen parhain yritys -palkinnon koko tutkimuksen osalta.



Euroopan parhain digitaalisen asiakkuudenhallinnan saralla. Miten tämä liittyy Yhteisöön? Tutkimuksessa sanotaan näin:


 



"Yhteisö nosti Telian parhaaksi Asiakkuudessa. Telia säilytti paikkansa Asiakkuus-ulottuvuuden parhaana yrityksenä. Se on kyennyt luomaan Yhteisön, jossa asiakkaat auttavat toisiaan ratkomaan ongelmia. Lisäksi Telia Yhteisö tarjoaa ostosuosituksia, tuotearvosteluita ja muuta tukea uusien tuotteiden hankintaan. Yhteisö sitouttaa asiakkaita Telian brändiin."



Ja tästä tunnustuksesta kuuluu iso kiitos sinulle, hyvä Yhteisön jäsen. Ilman jäseniä Yhteisö ei ole yhteisö. Joten kiitos, kun olet mukana rakentamassa Yhteisöstämme hienoa paikkaa, jossa ratkotaan ongelmia ja autetaan muita, annetaan neuvoja ja suosituksia. Jaetaan näkemyksiä. Pilotoidaan ja testaillaan, joskus skabaillaan ja niin edelleen.


 


Matka jatkuu. Käynnistimme jo kesällä hankkeen, jolla tähtäämme siihen, että viemme Yhteisön vielä pidemmälle. Haluamme uudistaa Yhteisöä kanssasi, rakennetaan yhdessä Yhteisöstä entistä parempi paikka juuri sinulle. Lue tämä blogi ja tiedät, mistä on kyse.


 


Kiitos vielä kerran ja nähdään jatkossakin Yhteisössä ?

Tero ja Yhteisön ylläpitopoppoo sekä koko Telian henkilökunta


 


Lue lisää:


 


Telialle voitto Digimenestyjät 2019 -tutkimuksessa, Euroopan ykkönen digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa


 



3 kommenttia

Hei

Miten tilaus voi kestää 3vk.  JBL Link 20 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Heippa @MAolPE! Kyseinen kaiutin näyttäisi tosiaan olevan varastolta loppu. En suoraan löytänyt tietoa koska saisimme tuota lisää, mutta laitoin tästä laitetoimitukseen viestiä ja palailen heti takaisin asiaan kun saan sieltä viestiä :smileyhappy:


 


Tavallisesti laitteet ovat perillä 1-2 arkipäivän kuluessa, joten mitenkään tavallista tällainen viivästyminen ei ole. Harmi tietenkin että tällainen on päässyt tapahtumaan, haluamme aina toimittaa tilatut laitteet mahdollisimman nopeasti. Pahoittelut näin tätä kautta jo viivästyksestä!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@MAolPE Sain laitetoimitukselta vastauksen! Kyseistä kaiutinta kummassakin värissä on meille tulossa lisää 1-2 viikon kuluessa. Tällöin toki käsittelemme heti odottamassa olevatkin tilaukset, ja pyrimme saamaan kaiuttimen mahdollisimman pikaisesti matkaan.

Vastaa