Skip to main content

Mistäköhän johtuu että telian asiakkaana ei pysty katsomaan c More suoratoistopalvelusta liiga. Telian puolella on ongelma tämän kanssa pitäisi näkyä, toimia kun on kanavapaketit.. 



 





 



 



 



---



Muokkaus Se_Jesse: upotettu kuva


@poolio  kirjoitti:


Mistäköhän johtuu että telian asiakkaana ei pysty katsomaan c More suoratoistopalvelusta liiga. Telian puolella on ongelma tämän kanssa pitäisi näkyä, toimia kun on kanavapaketit.. 






Pystytkö vielä tarkentamaan, että mikä kanavapaketti sinulla on käytössä? Meiltä tosiaan löytyy C More Total + -paketti, sisältäen Liigan. Sitten meillä on myös C More Sport ja C More Total -kanavapaketit joihin Liiga ei sisälly. Jos käytössäsi on siis C More Sport/C More Total -paketti niin näiden kautta ei pysty katsomaan Liigaa.


Moi toki itselläni on juurikin tämä cmore toral+ sisältäen liigan ja ainakin tilaustiedoissa lukee että suoratoistopalvelusta pitäisi pystyä katsomaan, ihmettelen, toki sitä miksi juuri liiga ei näy, mutta kaikki muu urheilu näkyy.! Olen tosiaan ollut viime viikkolla tästä samasta aiheesta yhteydessä chat puolella ja luvattiin selvittää, mutta mitään ei ole kuulunut? Luulis nyt näkyvän vai pitääkö siihenkin olla erikseen oma paketti vai mistä johtuu!!! 



@poolio  kirjoitti:


Moi toki itselläni on juurikin tämä cmore toral+ sisältäen liigan ja ainakin tilaustiedoissa lukee että suoratoistopalvelusta pitäisi pystyä katsomaan, ihmettelen, toki sitä miksi juuri liiga ei näy, mutta kaikki muu urheilu näkyy.! Olen tosiaan ollut viime viikkolla tästä samasta aiheesta yhteydessä chat puolella ja luvattiin selvittää, mutta mitään ei ole kuulunut? Luulis nyt näkyvän vai pitääkö siihenkin olla erikseen oma paketti vai mistä johtuu!!! 






Hmm kuulostaapa tuo nyt erikoiselta. Tosiaan C More Total+ -tilauksella pystyy kyllä katsomaan Liigaa, kun se kyseiseen pakettiin sisältyy. Hyvä kuulla, että olet ollut jo yhteydessä meidän asiakaspalveluun ja asia on selvityksessä. Olitko yhteydessä alkuviikosta vai loppuviikosta? Asian selvittäminen aina saattaa ottaa hetken, mutta tietty voit olla uudelleen yhteydessä meidän asiakaspalveluun ja kysellä väliaikatietoja siitä, että onko mitään uutta selvinnyt vielä asiaan liittyen. Olethan muuten varmistanut, että olet kirjautunut oikeilla tunnuksilla sisään C Moren -suoratoistopalveluun, eli niillä tunnuksilla johon olet C More Total+ -tilauksesi aktivoinut?


Hei. Onkohan tälle ylläolevalle tilanteelle saatu selvyyttä. Edelleen ainakin itsellä oikeus c more palvelun puolella puuttuu?



@seposs  kirjoitti:


Hei. Onkohan tälle ylläolevalle tilanteelle saatu selvyyttä. Edelleen ainakin itsellä oikeus c more palvelun puolella puuttuu?






Tuo kuulostaa nyt kyllä kummalliselta! Millainen paketti sinulla on käytössäsi? Tosiaan Liiga sisältyy C More Total+ -tilaukseen, mutta ei C More Total/C More Sport -paketteihin. Pääsetkö kuitenkin katsomaan muita sisältöjä C Moressa?


TeliaTV.n CMORE-app  -SM-Liigan suoratoisto on pätkinyt pahasti ke-to 28-29.9 ihan jokaisen ottelun kohdalla.

Peliä näkyy vaihtelevasti 5-60sek. ja sitten ruutu jymähtää paikalleen.  Kun lähetyksen keskeyttää ja palaa uudelleen, sama toistuu.

CMORE-elokuvat ja sarjat pyörii normaalisti - kuten kaikki muukin nettiliikenne (nopeus 100MBit/s) taloudessa.

 

Näköjään noi nettilähetykset enemmän tai vähemmän yhä tökkii säännöllisen epäsäännöllisin välein...

...siksi minulle kelpaa noista vain ilmaiset tarjousjaksot, niin ei ihan niin hirveesti ota pattiin... 🙂>



@DigiHate  kirjoitti:


TeliaTV.n CMORE-app  -SM-Liigan suoratoisto on pätkinyt pahasti ke-to 28-29.9 ihan jokaisen ottelun kohdalla.



Peliä näkyy vaihtelevasti 5-60sek. ja sitten ruutu jymähtää paikalleen.  Kun lähetyksen keskeyttää ja palaa uudelleen, sama toistuu.



CMORE-elokuvat ja sarjat pyörii normaalisti - kuten kaikki muukin nettiliikenne (nopeus 100MBit/s) taloudessa.



 



Näköjään noi nettilähetykset enemmän tai vähemmän yhä tökkii säännöllisen epäsäännöllisin välein...



...siksi minulle kelpaa noista vain ilmaiset tarjousjaksot, niin ei ihan niin hirveesti ota pattiin... 🙂>






Arris-digiboksilla Liiga-lähetys on voinut pätkiä, kun ottelua on katsonut C More -sovelluksella. Muilla katselutavoilla lähetys on toiminut normaalisti. Pahoittelut puolestani, että ottelua ei ole nyt voinut kunnolla seurata. Kyseinen häiriö on meillä tutkinnassa, mikä tuon pätkimisen on aiheuttanut.


Ja hei

Onkohan tuo liigan näkyvyys joku yleinen ongelma? 

Itsellä teliatv liiga+cmore+v premium ja tuo liiga ei toimi boxin cmore appilla.

Eli käyttö onnistuu vain boxin urheilu valikon kautta?! Siellähän on vain osa.

Yritin chatin kautta saada ongelmaa eteenpäin mutta se ei sitä kautta kuulemma onnistu.

 

🤷


Ja hei

Onkohan tuo liigan näkyvyys joku yleinen ongelma? 

Itsellä teliatv liiga+cmore+v premium ja tuo liiga ei toimi boxin cmore appilla.

Eli käyttö onnistuu vain boxin urheilu valikon kautta?! Siellähän on vain osa.

Yritin chatin kautta saada ongelmaa eteenpäin mutta se ei sitä kautta kuulemma onnistu.

 

🤷

Kyseiseen kanavapakettiin ei sisälly Liigan otteluita C Moren sovelluksella, eli Liiga näkyy vain digiboksin kautta. Jos haluat katsoa Liigaa myös C More -sovelluksen kautta, olisi siihen meidän C More Total+ -suoratoistopalvelu sopiva valinta.

 

Liigapassiin kyllä sisältyy kaikkien joukkueiden kaikki pelit, ei vain osa niistä. Onko sinulla nyt ollut jokin tilanne, että kaikki ottelut eivät olisi näkyneet?


Kyseiseen kanavapakettiin ei sisälly Liigan otteluita C Moren sovelluksella, eli Liiga näkyy vain digiboksin kautta. Jos haluat katsoa Liigaa myös C More -sovelluksen kautta, olisi siihen meidän C More Total+ -suoratoistopalvelu sopiva valinta.

 

Liigapassiin kyllä sisältyy kaikkien joukkueiden kaikki pelit, ei vain osa niistä. Onko sinulla nyt ollut jokin tilanne, että kaikki ottelut eivät olisi näkyneet?

Ottelut näkyy tuon perusvalikon kautta juu. Mutta kaikki mitä cmoren puolella liigan alla on ei näy.

Ja näköjään kun riittävästi luki pienellä kirjoitettuja niin löytyi tuo teksti ettei sisällä cmoren liigaa apissa. Tilausvaiheessa ei tullut ilmi.

 


Muokkaus Merja_J: muokattu lainauksia


Kannattaisiko Telian harkita uudelleen sitä, että nimeäisi paremmin ja selkeämmin myymiään palveluja / paketteja?


Kannattaisiko Telian harkita uudelleen sitä, että nimeäisi paremmin ja selkeämmin myymiään palveluja / paketteja?

 

C Moren palvelukuvauksessa on mainittu ettei se sisällä Liigapassia tai muuta jääkiekkoa. C More Total+ --kanavapaketin kuvauksessa Liigapassi ja muu jääkiekko mainitaan.

Kanavapakettia valittaessa on verkkokaupassa näppärät valintaruudut, joista voi sisällön mukaan tarkistaa mikä kanavapaketti olisi itselle paras vaihtoehto. Jos valitsee esim. Liiga-ruudun, sivulle listautuu kaikki kanavapaketit, joissa Liiga on katsottavissa. Samaten jos sinua kiinnostaa leffat ja sarjat, voit valita sen ruudun. Jokaisessa kanavapaketissa on myös aina maininta onko se saatavilla Telia TV sovellukseen, digiboksille ja/tai kaapelikortille, tai katsotaanko sitä omasta sovelluksestaan.


 

Jokaisessa kanavapaketissa on myös aina maininta onko se saatavilla Telia TV sovellukseen, digiboksille ja/tai kaapelikortille, tai katsotaanko sitä omasta sovelluksestaan.

 

Käytän tässä nyt asiakkaan ääntä ja sanon suoraan, että tämä ei ole niin selvä kun mitä kuvittelette, kun on olemassa kanavapaketteja joka toimivat vain “Telia TV digiboksilla” nimisellä palvelulla ja sitten taas niitä jotka toimivat “Telia TV digiboksi laajakaistalla” palvelulla jotka ovat vissiin kaksi täysin eri palvelua vaikka minulla olisi käytössä taloyhtiön Telian laajakaista ja on Telian tarjoama digiboksi.Se olisikin selvä, että jaottelu olisi tasolla “nämä näkyy kanavakortilla, nämä Telia TV sovelluksella ja nämä Telia TV digiboksilla”.

 

Saati sitten miten asiakkaita harhautetaan Telian tarjoaman Viasat-kanavapaketin ja Viaplay:n osalta, mutta tämän otan osaksi omaan piikkiini vaikkakin ensimmäinen haku näyttää näin:

 

...ja vaikka tosiaan viimeksi eilen Telian asiakaspalvelija kiven kovaan väitti että “Viaplay kuuluu osana Telian tarjoamaa kokonaisuutta”.


 

Käytän tässä nyt asiakkaan ääntä ja sanon suoraan, että tämä ei ole niin selvä kun mitä kuvittelette, kun on olemassa kanavapaketteja joka toimivat vain “Telia TV digiboksilla” nimisellä palvelulla ja sitten taas niitä jotka toimivat “Telia TV digiboksi laajakaistalla” palvelulla jotka ovat vissiin kaksi täysin eri palvelua vaikka minulla olisi käytössä taloyhtiön Telian laajakaista ja on Telian tarjoama digiboksi.Se olisikin selvä, että jaottelu olisi tasolla “nämä näkyy kanavakortilla, nämä Telia TV sovelluksella ja nämä Telia TV digiboksilla”.

 

Saati sitten miten asiakkaita harhautetaan Telian tarjoaman Viasat-kanavapaketin ja Viaplay:n osalta, mutta tämän otan osaksi omaan piikkiini vaikkakin ensimmäinen haku näyttää näin:

 

...ja vaikka tosiaan viimeksi eilen Telian asiakaspalvelija kiven kovaan väitti että “Viaplay kuuluu osana Telian tarjoamaa kokonaisuutta”.


Tuotteisiin ja palveluihin on paras tutustua meidän verkkosivujen kautta. Sieltä löytyy aina ajantasainen tieto, ja olemme myös tarkkaan avanneet juurikin näitä kanavapaketteja ja niiden sisältöjä. Sivuilla on myös asiakastuki-sivusto esim. TV ja viihde -osiosta josta saat vinkkeja sekä neuvoja aiheeseen liittyen. Ja pääsethän sieltä myös chattiin näppärästi, jos asiakaspalvelun kanssa haluat jutella. 

Viaplay ei vielä valikoimissamme tosiaan ole, tuossa on käynyt jokin väärinkäsitys kun sinulle on toisin kerrottu. Viaplayn osalta ovat kylläkin käynnissä ja työpöydillä, niinkuin tässä keskustelussa olemme aiemmin kertoneet.

 


Muokkaus Merja_J: muokattu lainauksia
 


 

Jokaisessa kanavapaketissa on myös aina maininta onko se saatavilla Telia TV sovellukseen, digiboksille ja/tai kaapelikortille, tai katsotaanko sitä omasta sovelluksestaan.

 

Käytän tässä nyt asiakkaan ääntä ja sanon suoraan, että tämä ei ole niin selvä kun mitä kuvittelette, kun on olemassa kanavapaketteja joka toimivat vain “Telia TV digiboksilla” nimisellä palvelulla ja sitten taas niitä jotka toimivat “Telia TV digiboksi laajakaistalla” palvelulla jotka ovat vissiin kaksi täysin eri palvelua vaikka minulla olisi käytössä taloyhtiön Telian laajakaista ja on Telian tarjoama digiboksi.Se olisikin selvä, että jaottelu olisi tasolla “nämä näkyy kanavakortilla, nämä Telia TV sovelluksella ja nämä Telia TV digiboksilla”.

 

Saati sitten miten asiakkaita harhautetaan Telian tarjoaman Viasat-kanavapaketin ja Viaplay:n osalta, mutta tämän otan osaksi omaan piikkiini vaikkakin ensimmäinen haku näyttää näin:

 

...ja vaikka tosiaan viimeksi eilen Telian asiakaspalvelija kiven kovaan väitti että “Viaplay kuuluu osana Telian tarjoamaa kokonaisuutta”.


Tuotteisiin ja palveluihin on paras tutustua meidän verkkosivujen kautta. Sieltä löytyy aina ajantasainen tieto, ja olemme myös tarkkaan avanneet juurikin näitä kanavapaketteja ja niiden sisältöjä. Sivuilla on myös asiakastuki-sivusto esim. TV ja viihde -osiosta josta saat vinkkeja sekä neuvoja aiheeseen liittyen. Ja pääsethän sieltä myös chattiin näppärästi, jos asiakaspalvelun kanssa haluat jutella. 

Viaplay ei vielä valikoimissamme tosiaan ole, tuossa on käynyt jokin väärinkäsitys kun sinulle on toisin kerrottu. Viaplayn osalta ovat kylläkin käynnissä ja työpöydillä, niinkuin tässä keskustelussa olemme aiemmin kertoneet.
 

Edelleen, minun kritiikin keihäänkärki on edelleen se, että se tieto mitä tarjotte on meille asiakkaille epäselvää. Kuten esimerkiksi aiemmin mainitsemani Telia TV digiboksilla” ja “Telia TV digiboksi laajakaistalla” palveluiden erot. Minun ymmärrykseni mukaan Telia TV digiboksilla= teidän uusi digiboksi ja Telia TV digiboksi laajakaistalla = teidän vanha digiboksi. Missään ei tuoda selkeästi ilmi niin kanavapaketteja mitä en olemassa olevana asiakkaana voi saada koska minulla on teidän tarjoama digiboksi X digiboksi Y:n sijaan. Onko noita palveluiden erona muuta kun käytössä oleva digiboksi?

 

Tämä asia voi olla teille telialaisille päivän selvää, mutta kuluttajalle ei niinkään - voidaan miettiä kumman olisi tärkeämpi tulla ymmärretyksi.


 

 

 

Viaplay ei vielä valikoimissamme tosiaan ole, tuossa on käynyt jokin väärinkäsitys kun sinulle on toisin kerrottu. Viaplayn osalta ovat kylläkin käynnissä ja työpöydillä, niinkuin tässä keskustelussa olemme aiemmin kertoneet.
 

Juu ja muistutuksena se, että tämä "ei ole ollut mitään tiedotettavaa ja tätä ollaan työstetty" tilannetta on jatkunut jo viisi (5) vuotta: https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Viaplay-mukaan-Viasatin-pakettiin/td-p/152251 joten ymmärrät jos me kuluttajina olemma skeptisiä tämän asian toteutumisen suhteen. Sama kun mitä tulee minun painonpudotukseen: sekin on ollut työpöydällä jo viisi vuotta ja ihmettelen miksi paino ei vaan tipu vaikka usein tulee juotua olutta ja syötyä sipsejä.


 

Jokaisessa kanavapaketissa on myös aina maininta onko se saatavilla Telia TV sovellukseen, digiboksille ja/tai kaapelikortille, tai katsotaanko sitä omasta sovelluksestaan.

 

Käytän tässä nyt asiakkaan ääntä ja sanon suoraan, että tämä ei ole niin selvä kun mitä kuvittelette, kun on olemassa kanavapaketteja joka toimivat vain “Telia TV digiboksilla” nimisellä palvelulla ja sitten taas niitä jotka toimivat “Telia TV digiboksi laajakaistalla” palvelulla jotka ovat vissiin kaksi täysin eri palvelua vaikka minulla olisi käytössä taloyhtiön Telian laajakaista ja on Telian tarjoama digiboksi.Se olisikin selvä, että jaottelu olisi tasolla “nämä näkyy kanavakortilla, nämä Telia TV sovelluksella ja nämä Telia TV digiboksilla”.

 

Saati sitten miten asiakkaita harhautetaan Telian tarjoaman Viasat-kanavapaketin ja Viaplay:n osalta, mutta tämän otan osaksi omaan piikkiini vaikkakin ensimmäinen haku näyttää näin:

 

...ja vaikka tosiaan viimeksi eilen Telian asiakaspalvelija kiven kovaan väitti että “Viaplay kuuluu osana Telian tarjoamaa kokonaisuutta”.


Tuotteisiin ja palveluihin on paras tutustua meidän verkkosivujen kautta. Sieltä löytyy aina ajantasainen tieto, ja olemme myös tarkkaan avanneet juurikin näitä kanavapaketteja ja niiden sisältöjä. Sivuilla on myös asiakastuki-sivusto esim. TV ja viihde -osiosta josta saat vinkkeja sekä neuvoja aiheeseen liittyen. Ja pääsethän sieltä myös chattiin näppärästi, jos asiakaspalvelun kanssa haluat jutella. 

Viaplay ei vielä valikoimissamme tosiaan ole, tuossa on käynyt jokin väärinkäsitys kun sinulle on toisin kerrottu. Viaplayn osalta ovat kylläkin käynnissä ja työpöydillä, niinkuin tässä keskustelussa olemme aiemmin kertoneet.
 

Edelleen, minun kritiikin keihäänkärki on edelleen se, että se tieto mitä tarjotte on meille asiakkaille epäselvää. Kuten esimerkiksi aiemmin mainitsemani Telia TV digiboksilla” ja “Telia TV digiboksi laajakaistalla” palveluiden erot. Minun ymmärrykseni mukaan Telia TV digiboksilla= teidän uusi digiboksi ja Telia TV digiboksi laajakaistalla = teidän vanha digiboksi. Missään ei tuoda selkeästi ilmi niin kanavapaketteja mitä en olemassa olevana asiakkaana voi saada koska minulla on teidän tarjoama digiboksi X digiboksi Y:n sijaan. Onko noita palveluiden erona muuta kun käytössä oleva digiboksi?

 

Tämä asia voi olla teille telialaisille päivän selvää, mutta kuluttajalle ei niinkään - voidaan miettiä kumman olisi tärkeämpi tulla ymmärretyksi.

 

Voisitteko kuitata onko tuo punaisella tummennettuna oikea olettamus?


Edelleen, minun kritiikin keihäänkärki on edelleen se, että se tieto mitä tarjotte on meille asiakkaille epäselvää. Kuten esimerkiksi aiemmin mainitsemani Telia TV digiboksilla” ja “Telia TV digiboksi laajakaistalla” palveluiden erot. Minun ymmärrykseni mukaan Telia TV digiboksilla= teidän uusi digiboksi ja Telia TV digiboksi laajakaistalla = teidän vanha digiboksi. Missään ei tuoda selkeästi ilmi niin kanavapaketteja mitä en olemassa olevana asiakkaana voi saada koska minulla on teidän tarjoama digiboksi X digiboksi Y:n sijaan. Onko noita palveluiden erona muuta kun käytössä oleva digiboksi?

 

Tämä asia voi olla teille telialaisille päivän selvää, mutta kuluttajalle ei niinkään - voidaan miettiä kumman olisi tärkeämpi tulla ymmärretyksi.

 

Voisitteko kuitata tuo yllä oleva mikä on tummennettuna ja punaisena, että onko olettamukseni oikea?

 


Muokkaus Merja_J: muokattu lainauksia


Edelleen, minun kritiikin keihäänkärki on edelleen se, että se tieto mitä tarjotte on meille asiakkaille epäselvää. Kuten esimerkiksi aiemmin mainitsemani Telia TV digiboksilla” ja “Telia TV digiboksi laajakaistalla” palveluiden erot. Minun ymmärrykseni mukaan Telia TV digiboksilla= teidän uusi digiboksi ja Telia TV digiboksi laajakaistalla = teidän vanha digiboksi. Missään ei tuoda selkeästi ilmi niin kanavapaketteja mitä en olemassa olevana asiakkaana voi saada koska minulla on teidän tarjoama digiboksi X digiboksi Y:n sijaan. Onko noita palveluiden erona muuta kun käytössä oleva digiboksi?

 

Tämä asia voi olla teille telialaisille päivän selvää, mutta kuluttajalle ei niinkään - voidaan miettiä kumman olisi tärkeämpi tulla ymmärretyksi.

 

Voisitteko kuitata tuo yllä oleva mikä on tummennettuna ja punaisena, että onko olettamukseni oikea?

Aiemmilla digibokseilla on voinut olla kumpi tahansa palvelu, riippuen siitä onko käytössä meidän kiinteä verkkoyhteys (pl. kaapelinetti) ja meidän palvelureititin. Meidän kiinteän laajakaistan ja meidän palvelureitittimen kanssa käytössä on ollut Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu. Nämä aiemmat digiboksit tunnistavat siis yhteydestä, kumman palvelun se lataa ja ottaa käyttöön.

Jos käytössä on ollut meidän kaapelinetti, mobiilinetti tai toisen operaattorin yhteys, on käytössä ollut Telia TV digiboksi -palvelu. Uudella digiboksilla käytetään vain Telia TV digiboksi -palvelua, oli nettiyhteys mikä tahansa ja keneltä operaattorilta tahansa.

Olemme saaneet ja ymmärtäneet palautteen, että Telia TV digiboksi- ja Telia TV digiboksi laajakaistalla -palveluiden nimeäminen ja niiden eri ominaisuudet on sekoittanut ja hämmentänyt asiakasta. Ohjeiden avulla olemme pyrkineet selittämään erot mahdollisimman hyvin, mutta aina kaikki ei ole ollut täysin selvää.


Edelleen, minun kritiikin keihäänkärki on edelleen se, että se tieto mitä tarjotte on meille asiakkaille epäselvää. Kuten esimerkiksi aiemmin mainitsemani Telia TV digiboksilla” ja “Telia TV digiboksi laajakaistalla” palveluiden erot. Minun ymmärrykseni mukaan Telia TV digiboksilla= teidän uusi digiboksi ja Telia TV digiboksi laajakaistalla = teidän vanha digiboksi. Missään ei tuoda selkeästi ilmi niin kanavapaketteja mitä en olemassa olevana asiakkaana voi saada koska minulla on teidän tarjoama digiboksi X digiboksi Y:n sijaan. Onko noita palveluiden erona muuta kun käytössä oleva digiboksi?

 

Tämä asia voi olla teille telialaisille päivän selvää, mutta kuluttajalle ei niinkään - voidaan miettiä kumman olisi tärkeämpi tulla ymmärretyksi.

 

Voisitteko kuitata tuo yllä oleva mikä on tummennettuna ja punaisena, että onko olettamukseni oikea?

Aiemmilla digibokseilla on voinut olla kumpi tahansa palvelu, riippuen siitä onko käytössä meidän kiinteä verkkoyhteys (pl. kaapelinetti) ja meidän palvelureititin. Meidän kiinteän laajakaistan ja meidän palvelureitittimen kanssa käytössä on ollut Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu. Nämä aiemmat digiboksit tunnistavat siis yhteydestä, kumman palvelun se lataa ja ottaa käyttöön.

Jos käytössä on ollut meidän kaapelinetti, mobiilinetti tai toisen operaattorin yhteys, on käytössä ollut Telia TV digiboksi -palvelu. Uudella digiboksilla käytetään vain Telia TV digiboksi -palvelua, oli nettiyhteys mikä tahansa ja keneltä operaattorilta tahansa.

Olemme saaneet ja ymmärtäneet palautteen, että Telia TV digiboksi- ja Telia TV digiboksi laajakaistalla -palveluiden nimeäminen ja niiden eri ominaisuudet on sekoittanut ja hämmentänyt asiakasta. Ohjeiden avulla olemme pyrkineet selittämään erot mahdollisimman hyvin, mutta aina kaikki ei ole ollut täysin selvää.

 

OK, eli olettamukseni oli osin oikeassa ja tosiaan tästä se hämmennys tosiaan johtuu, että minulla on Telian laajakaista ja palvelureititin, mutta vanha Arris-boksi, niin minun pitää olla tosi tarkkana, kun minulle kaupataan tuota uutta boksia samalla palvelunimellä mutta käytännössä minun kannalta rajoitetummalla sisällöllä = päivitystä ei kannata tehdä.


Tehkää sellaista ohjeet tuohon sivuun, että jollain valinnalla ensin valitaan oletko “uusi vai olemassa oleva asiakas” → jos olet vanha asiakas niin kysyi “kumpi boksi on käytössä” → ja sitten saatavilla oleva sisältö määräytyisi sen mukaan.


Tehkää sellaista ohjeet tuohon sivuun, että jollain valinnalla ensin valitaan oletko “uusi vai olemassa oleva asiakas” → jos olet vanha asiakas niin kysyi “kumpi boksi on käytössä” → ja sitten saatavilla oleva sisältö määräytyisi sen mukaan.

Tämä kuulostaa hyvältä idealta ja voisi olla toimiva ratkaisu. Vein tämän palautteen meillä eteenpäin, joskos saataisiin kyseinen muutos sivulle tehtyä. Kiitos palautteestasi!


Vastaa