Skip to main content

Sain HBO Nordic kanavapaketin tilausvahvistuksen sähköpostiini tiistaina klo 02.51, "kanavapakettisi on katsottavissa hetken kuluttua". Kyseessä 1kk ilmainen kokeilujakso, joka jatkuu kk päästä hintaan 9,95e

 

Kuinkahan pitkä tämä hetki mahtaa olla, kun toistaiseksi en ole saanut HBO:ta näkyviin teeveestä. (näkyy kirjastossa tilattavissa...) Käytössä siis laajakaista ja telia tv, jotka muutoin pelittävät.

 

Olen kokeillut kaikkia kikkoja; resetoinut ja päivittänyt sekä reititintä että digiboksia, repinyt johtoja ees taas. Latasin jopa Telia TV:n kännykkään, mutta sieltäkään ei toimi MIKÄÄN, ei edes normikanavat kuten YLE 1, koska "tarvitset kanavapaketin katsoaksesi tätä sisältöä (virhekoodi S:1604)".

 

Omilla sivuilla sekä laajakaista, telia tv että telia tv sovellus kohdat näyttävät kaikki edelleen "tilauskäsittelyssä".

Kauanko siis pitäisi kestää normaalisti? Jossain täällä oli mainittu että muutamia minuutteja?? 

 

 

 

 


@susamake00 kirjoitti:


Sain HBO Nordic kanavapaketin tilausvahvistuksen sähköpostiini tiistaina klo 02.51, "kanavapakettisi on katsottavissa hetken kuluttua". Kyseessä 1kk ilmainen kokeilujakso, joka jatkuu kk päästä hintaan 9,95e



 



Kuinkahan pitkä tämä hetki mahtaa olla, kun toistaiseksi en ole saanut HBO:ta näkyviin teeveestä. (näkyy kirjastossa tilattavissa...) Käytössä siis laajakaista ja telia tv, jotka muutoin pelittävät.



 



Olen kokeillut kaikkia kikkoja; resetoinut ja päivittänyt sekä reititintä että digiboksia, repinyt johtoja ees taas. Latasin jopa Telia TV:n kännykkään, mutta sieltäkään ei toimi MIKÄÄN, ei edes normikanavat kuten YLE 1, koska "tarvitset kanavapaketin katsoaksesi tätä sisältöä (virhekoodi S:1604)".



 



Omilla sivuilla sekä laajakaista, telia tv että telia tv sovellus kohdat näyttävät kaikki edelleen "tilauskäsittelyssä".



Kauanko siis pitäisi kestää normaalisti? Jossain täällä oli mainittu että muutamia minuutteja?? 



 



 



 



 






Morjensta @susamake00! Hymiö Onnellinen



 



Tervetuloa Telia Yhteisöön. Kuulostaa siltä ettei kanavapaketti ole aktivoitunut oikein Telia TV Mobiili -palvelun puolelle. Sinun tapauksessasi suosittelen kääntymään Telian asiakaspalveluun tai Omien Sivujen 24/7 chat-palvelun kautta (telia.fi/kirjaudu). Lisää kyseisen chatin käytöstä löydät täältä. Jos asialla ei ole kiirettä, niin voit toki myös jättää palvelupyynnön.



 



 


Otin chätin kautta yhteyttä ja HBO saatiin pelittämään sitä kautta teeveessä. Kertoivat, että jo eilen jostain syystä ollut kovasti jumitusti HBO Nordicin asentumisten kanssa. 😃 Liekö tuo Twin Peaks pistänyt kaikki samaan aikaan asialle ja linjat kuumiksi. 😉 Tosin Telia TV kännykkäsovellukseni ei pelitä edelleenkään, sielläkin joku jumitus tilanne kuulemma on, mutta jospa sekin tuossa iltapäivästä lähtisi toimimaan.



@susamake00 kirjoitti:


Otin chätin kautta yhteyttä ja HBO saatiin pelittämään sitä kautta teeveessä. Kertoivat, että jo eilen jostain syystä ollut kovasti jumitusti HBO Nordicin asentumisten kanssa. 😃 Liekö tuo Twin Peaks pistänyt kaikki samaan aikaan asialle ja linjat kuumiksi. 😉 Tosin Telia TV kännykkäsovellukseni ei pelitä edelleenkään, sielläkin joku jumitus tilanne kuulemma on, mutta jospa sekin tuossa iltapäivästä lähtisi toimimaan.






Hienoa homma! Puhelimen sovelluksen poistaminen ja asentaminen uudelleen voi myös auttaa joissakin tapauksissa :smileyhappy:


Vastaa