Päivitys 7.19 on listattu julkaistuksi SDMC DV8919, mutta päivitys ei saavu kotiin. Kuinka voin päivittää SDMC DV8919?
Kiitos!
Päivitys 7.19 on listattu julkaistuksi SDMC DV8919, mutta päivitys ei saavu kotiin. Kuinka voin päivittää SDMC DV8919?
Kiitos!
Päivitys 7.19 on listattu julkaistuksi SDMC DV8919, mutta päivitys ei saavu kotiin. Kuinka voin päivittää SDMC DV8919?
Kiitos!
Siirry boksilla Google Play -sovelluskauppaan ja kuvakkeesi kohdalta painaessa pääset “Ylläpidä sovelluksia ja pelejä” valikon kautta päivittämään Telia Play Box sovelluksen laitteellesi.
?? miten virheellisen oman viestin eli esim. tän saa pois - en osaa ??
Päivitys 7.19 on listattu julkaistuksi SDMC DV8919, mutta päivitys ei saavu kotiin. Kuinka voin päivittää SDMC DV8919?
Kiitos!
Siirry boksilla Google Play -sovelluskauppaan ja kuvakkeesi kohdalta painaessa pääset “Ylläpidä sovelluksia ja pelejä” valikon kautta päivittämään Telia Play Box sovelluksen laitteellesi.
Valaiskaas, jotta mikääs juoni on yleensä käyttää DV8919-boxin erillistä Telia Play -appia, kun eiköös boxissa jo oo kaikki toiminteet “kiinteenä”?
?? miten virheellisen oman viestin eli esim. tän saa pois - en osaa ??
Omia viestejä voi muokata ensimmäisen tunnin aikana lähettämisestä mutta poistaminen ei onnistu. Tarvittaessa moderaattorilta voi kuitenkin pyytää oman viestin poistamista.
Siirry boksilla Google Play -sovelluskauppaan ja kuvakkeesi kohdalta painaessa pääset “Ylläpidä sovelluksia ja pelejä” valikon kautta päivittämään Telia Play Box sovelluksen laitteellesi.
Valaiskaas, jotta mikääs juoni on yleensä käyttää DV8919-boxin erillistä Telia Play -appia, kun eiköös boxissa jo oo kaikki toiminteet “kiinteenä”?
Kyselimme tätä koskien ja palaillaan kun saadaan lisäinfoja!
Valaiskaas, jotta mikääs juoni on yleensä käyttää DV8919-boxin erillistä Telia Play -appia, kun eiköös boxissa jo oo kaikki toiminteet “kiinteenä”?
Boksista löytyy jo kaikki tarvittavat toiminteet kiinteänä, joten tarvetta erilliselle Telia Play -sovellukselle ei ole.
Itse olen Telia Play -boksin Telia Play -sovelluksesta jotain hyötyä saanut, kun olen kirjautunut sovellukseen omilla henkilökohtaisilla tunnuksilla, kun taas boksilla pyörivät työnantajan testitunnukset. Onko tästä ominaisuudesta hyötyä normaalissa käytössä? Ei ole. Tuon Telia Play -sovelluksen voi boksilta poistaa, jos sovellus -valikkoa haluat hieman supistaa.
Se miksi sovellus löytyy esiasennettuna boksilta on minulle mysteeri. Palaute tästä on viety eteenpäin palvelunkehitykselle.
Valaiskaas, jotta mikääs juoni on yleensä käyttää DV8919-boxin erillistä Telia Play -appia, kun eiköös boxissa jo oo kaikki toiminteet “kiinteenä”?
Boksista löytyy jo kaikki tarvittavat toiminteet kiinteänä, joten tarvetta erilliselle Telia Play -sovellukselle ei ole.
Itse olen Telia Play -boksin Telia Play -sovelluksesta jotain hyötyä saanut, kun olen kirjautunut sovellukseen omilla henkilökohtaisilla tunnuksilla, kun taas boksilla pyörivät työnantajan testitunnukset. Onko tästä ominaisuudesta hyötyä normaalissa käytössä? Ei ole. Tuon Telia Play -sovelluksen voi boksilta poistaa, jos sovellus -valikkoa haluat hieman supistaa.
Se miksi sovellus löytyy esiasennettuna boksilta on minulle mysteeri. Palaute tästä on viety eteenpäin palvelunkehitykselle.
Okei - boxin käyttö(önotto)-ohjeeseen voisi kyllä jonkinlaisen kappaleen lisätä tästä ko. app.ista ja sen käytöstä ja mahdollisista hyödyistä.. Kun huomasin app.in ni koitin ko. pumaskasta etsiä lisätietoa mut eihän siellä mitään oo paitsi..
“Digiboksissa on esiasennettuna Telia Playn lisäksi ...”, minkä perusteella ei lainkaan voi tajuta, että miksi ko app on erillisenäkin mukana.
https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/sdmc-dv8919-digiboksi
?? miten virheellisen oman viestin eli esim. tän saa pois - en osaa ??
Omia viestejä voi muokata ensimmäisen tunnin aikana lähettämisestä mutta poistaminen ei onnistu. Tarvittaessa moderaattorilta voi kuitenkin pyytää oman viestin poistamista.
Okei - vastailin väärään juttuun ja meinasin vain sit poistaa mut ei onnistunutkaan…
...miksiköhän oman kommentin tai vastauksen poistaminen sit eioo mahdollista?
Siirry boksilla Google Play -sovelluskauppaan ja kuvakkeesi kohdalta painaessa pääset “Ylläpidä sovelluksia ja pelejä” valikon kautta päivittämään Telia Play Box sovelluksen laitteellesi.
Valaiskaas, jotta mikääs juoni on yleensä käyttää DV8919-boxin erillistä Telia Play -appia, kun eiköös boxissa jo oo kaikki toiminteet “kiinteenä”?
Kyselimme tätä koskien ja palaillaan kun saadaan lisäinfoja!
Odotellaan mielenkiinnolla - kts. myös kommenttini KaPetri.n vastaukseen….
Omia viestejä voi muokata ensimmäisen tunnin aikana lähettämisestä mutta poistaminen ei onnistu. Tarvittaessa moderaattorilta voi kuitenkin pyytää oman viestin poistamista.
Okei - vastailin väärään juttuun ja meinasin vain sit poistaa mut ei onnistunutkaan…
...miksiköhän oman kommentin tai vastauksen poistaminen sit eioo mahdollista?
Kyselimme tätä koskien ja palaillaan kun saadaan lisäinfoja!
Odotellaan mielenkiinnolla - kts. myös kommenttini KaPetri.n vastaukseen….
Omaa kommenttia ei voi koskaan poistaa, siinä ei ole mitään aikamäärettä, se on aina noin eli poisto ei onnistu. Yhden tunnin ajan kommentteja voi tosiaan kuitenkin muokata.
Moi - mtä ihmettä?
Eiks toi nyt oo ihan yleinen ton boxin keskustelupalsta, missa aiheet vaihtelee jatkuvasti, kuten kai pitääkin????????????????????????????????????????????
Nytkö pitäs avata uus vastaavanlainen ton boxin yleiskeskustelu??
“Keskustelu on lukittu uusilta kommenteilta ja kysymyksiltä. Jos asiasi on kesken niin avaathan uuden aiheen, kiitos :)
Miksi keskustelu on lukittu? Lue täältä lisää.”
----
Edit Merja_J: lisätty tägäys
Moi - mtä ihmettä?
Eiks toi nyt oo ihan yleinen ton boxin keskustelupalsta, missa aiheet vaihtelee jatkuvasti, kuten kai pitääkin????????????????????????????????????????????
Nytkö pitäs avata uus vastaavanlainen ton boxin yleiskeskustelu??
“Keskustelu on lukittu uusilta kommenteilta ja kysymyksiltä. Jos asiasi on kesken niin avaathan uuden aiheen, kiitos :)
Miksi keskustelu on lukittu? Lue täältä lisää.”
----
Edit Merja_J: lisätty tägäys
Kyllä, tuolla linkkaamassasi ketjussa onkin tarkemmin selitetty miksi näin ja kuinka Telia Play -aiheisten keskusteluiden kanssa toimitaan seuraavaksi.
Suhteellisen tuoreena Telia Boxin käyttäjänä kyselisin päivityksien ajamista boxiin. Päivityksiä koskevassa aloituksessa mainitaan, että viikon sisällä uusimmat päivitykset olisivat purkissa. Itsellä edelleen 8.1 versio. Versio 8.2 julkaistiin 10 päivää sitten.
Suhteellisen tuoreena Telia Boxin käyttäjänä kyselisin päivityksien ajamista boxiin. Päivityksiä koskevassa aloituksessa mainitaan, että viikon sisällä uusimmat päivitykset olisivat purkissa. Itsellä edelleen 8.1 versio. Versio 8.2 julkaistiin 10 päivää sitten.
Uusien sovellus ja ohjelmistoversioiden julkaisu tehdään porrastetusti. Tällä hetkellä uusin Telia Play box sovellusversio on 8.1.1. Version 8.2 jakelussa on havaittu yllättävä viive. Pahoittelen tässä ketjussa annettua virheellistä tietoa.
Päivitykset tapahtuvat sovelluksille automaattisesti, kunhan boksia käytetään ajoittain kiinni. Sovelluksia voi myös manuaalisesti päivittää Google Play -kaupan kautta hallinnoi tilauksia ja sovelluksia valikosta.
En nopeasti löytänyt parempaa ketjua kysymykselleni eli onko boxin käyttöikää mietitty Telian suunnalla eli milloin tulee seuraava android versio 14?
En nopeasti löytänyt parempaa ketjua kysymykselleni eli onko boxin käyttöikää mietitty Telian suunnalla eli milloin tulee seuraava android versio 14?
Käyttöikää on ehdottomasti mietitty, mutta valitettavasti Android 14 aikataulusta ei tällä hetkellä ole antaa mitään tarkempaa tietoa. Kiitos kuitenkin nostosta!
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.