Kysymys

SkyShowtime- kirjaston sarjoista puuttuu jaksoja?!

  • 1 September 2023
  • 20 kommenttia
  • 360 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Kyseessä maksullinen palvelu, joten jaksot saatava välittömästi katsottavaksi! Sarjoja joista ainakin puuttuu jaksoja: Bates Motel, Das Boot, New Amsterdam, Riviera, Gangs of London, Mr. Robot, Seal Team, Berlin Station… vain muutamia mainitakseni! Osassa näistä sarjoista puuttuu yksi jakso esimerkiksi 1. kauden jakso 10… osassa useampi jakso. Miksi ette osaa hoitaa tätä kirjastoa? Poistakaa tämä myynnistä! Ettehän voi myydä asiakkaille rikkinäistä palvelua!


Aihe on suljettu kommenteilta.

20 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

 @jarkko35 Bates Motelista meillä onkin ollut puhe toisessa ketjussa, ja jo valitettavan pitkään on sen kanssa mennyt. Tarkistin nyt viimeisimmän tiedon sen osalta eikä ikävä kyllä ole mitään uutta kerrottavaa, ja nuo muut mainitsemasi on viety myös tiedoksi eteenpäin. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

 @jarkko35 Bates Motelista meillä onkin ollut puhe toisessa ketjussa, ja jo valitettavan pitkään on sen kanssa mennyt. Tarkistin nyt viimeisimmän tiedon sen osalta eikä ikävä kyllä ole mitään uutta kerrottavaa, ja nuo muut mainitsemasi on viety myös tiedoksi eteenpäin. 

Siis onko todellakin niin, että te Telialle ette tiedä mitkä ohjelmat näkyvät ja mitkä eivät ennen kun joku kertoo siitä täällä foorumilla?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Eipä näille näytä mitään tapahtuvan! Eikö Telialla enää edes viitsitä, onks ihan evvk?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Eipä näille näytä mitään tapahtuvan! Eikö Telialla enää edes viitsitä, onks ihan evvk?

Säästetään telialaisten aikaa ja laitetaan alle copy+paste-vastaus:

Välinpitämättömyydestä ei ole kyse vaikka siltä se varmasti vaikuttaakin. Korjaukset ovat edelleen käytössä, mutta tarkempaa aikataulua ole harmi kyllä kerrottu. Parhaamme tehdään jotta kaikki ohjelmat saataisiin lisättyä ja tiedot muutenkin ajantasalle. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Eipä näille näytä mitään tapahtuvan! Eikö Telialla enää edes viitsitä, onks ihan evvk?

Kyselin tämän perään ja korjaustyöt ovat edelleen tämän osalta kesken. Emme siis suinkaan ole tätä häiriötä unohtaneet mutta valitettavasti tämän osalta ei ole ollut uutta kerrottavaa Yhteisöön.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Eipä näille näytä mitään tapahtuvan! Eikö Telialla enää edes viitsitä, onks ihan evvk?

Kyselin tämän perään ja korjaustyöt ovat edelleen tämän osalta kesken. Emme siis suinkaan ole tätä häiriötä unohtaneet mutta valitettavasti tämän osalta ei ole ollut uutta kerrottavaa Yhteisöön.

Joo ei hätää tämän kanssa. Mielellään tässä maksaa täyttä hintaa palvelusta jossa on ollut ongelmia jotka on kestänyt kuukausia. Hyväntekeväisyyttähän tämä lopulta on - kaikki tässä yritetään parhaamme ja tsempataan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Eipä näille näytä mitään tapahtuvan! Eikö Telialla enää edes viitsitä, onks ihan evvk?

Kyselin tämän perään ja korjaustyöt ovat edelleen tämän osalta kesken. Emme siis suinkaan ole tätä häiriötä unohtaneet mutta valitettavasti tämän osalta ei ole ollut uutta kerrottavaa Yhteisöön.

Joo ei hätää tämän kanssa. Mielellään tässä maksaa täyttä hintaa palvelusta jossa on ollut ongelmia jotka on kestänyt kuukausia. Hyväntekeväisyyttähän tämä lopulta on - kaikki tässä yritetään parhaamme ja tsempataan.

Ymmärrän, että asia turhauttaa. Halutessasi voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä mahdollista hyvitystä koskien. Hyvitykset käymme lävitse aina tapauskohtaisesti.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Hyvitykset käymme lävitse aina tapauskohtaisesti.

Ei tämä kuluttajan väsytystaktiikka oikein toimi enää.

 

Sitäpaitsi ei mikään hyvitys auta, jos haluat katsoa sarjaa X ja siitä näet esim. jaksot 1-4 ja 6-10 mutta jakso 5 ei näy. Telian mukaan palvelu toimii 90%sesti vaikka käytännössä et voi katsoa koko sarjaa, kun keskeltä puuttuu jakso.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Mutta Telialaisille vakava kysymys, kun tämän ongelman laajuus on suht merkittävä ja korjauksen kesto on kohtuuton niin miksi tästä ei ole mainintaa häiriötiedoitteissa?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Mutta Telialaisille vakava kysymys, kun tämän ongelman laajuus on suht merkittävä ja korjauksen kesto on kohtuuton niin miksi tästä ei ole mainintaa häiriötiedoitteissa?

Toistaiseksi emme ole nähneet tarpeelliseksi tiedottaa yksittäisen ohjelmakirjaston yksittäisistä sisältövirheistä. Olemme tiedostaneet Skyshowtime ohjelmakirjaston puutteet ja olemme pahoillamme ettei kirjaston sisällöt vastaa sitä, mitä niiden tulisi olla. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Mutta Telialaisille vakava kysymys, kun tämän ongelman laajuus on suht merkittävä ja korjauksen kesto on kohtuuton niin miksi tästä ei ole mainintaa häiriötiedoitteissa?

Toistaiseksi emme ole nähneet tarpeelliseksi tiedottaa yksittäisen ohjelmakirjaston yksittäisistä sisältövirheistä. Olemme tiedostaneet Skyshowtime ohjelmakirjaston puutteet ja olemme pahoillamme ettei kirjaston sisällöt vastaa sitä, mitä niiden tulisi olla. 

Hetkinen. Te myytte tätä ohjelmakirjastoa ihan omana palveluna josta laskutatte erikseen: https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/skyshowtime …  joten ongelma koskee tätä koko myytävää palvelua ja on asiakkaan kannalta vähättelyä käyttää termiä “yksittäinen ohjelmakirjasto”. (Unohtamatta sitä, että teillä on samoja ongelmia lähes kaikissa ohjelmakirjastoissanne.)

Lisäksi tämä ongelma on laajuudessaan enemmän kuin “yksittäinen sisältövirhe” kuten tämä kuva osoittaa:

 

Yllä olevalla vastauksella todella osoititte miten alentuvasti suhtaudutte asiakkaisiinne ja miten vähätellen suhtaudutte ongelmaan - ongelmaa jota on kaiken maailman kiirehtimispyynnöstä yms huolimatta jatkunut jo monen kuukauden ajan ja on täysin arvaamaton. Lisäksi ongelma jossa te olette riippuvaisia miten loppukäyttäjät siitä teille raportoi.

 

Täyttä hintaa rikkinäisestä palvelusta maksavana minulla on oikeus olla sarkastinen - teidän sen sijaan kannattaisi miettiä miten pitää asiakkaistanne kiinni.

 

p.s. Olemme tiedostaneet Skyshowtime ohjelmakirjaston puutteet ja olemme pahoillamme ettei kirjaston sisällöt vastaa sitä, mitä niiden tulisi olla

 

Kyse ei ole ohjelmakirjasto puutteesta vaan siitä, että ei se vastaa myytävän palvelun odotuksia.

 
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Telialla on myynnissä SkyShowtime- tuote, jossa lukuisista sarjoista puuttuu jaksoja. Silti asiasta ei ole ostavalle asiakkaalle mitään varoitusta! Miksi missään ei mainita, että SkyShowtime- tuote on sisällöltään vajavainen ja rikki? Ja jos ongelmaa tutkitaan kuukausia eikä saada mitään aikaan, niin kyseessä on todella tehoton toiminta ja osaamattomuus. Tätä ei maksava asiakas millään voi ymmärtää eikä hyväksyä!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Nyt löytyi taas yksi sarja josta puuttuu jaksoja! Grimm- sarja, kausi 3 puuttuu jaksot 1 ja 3, ja kausi 5 puuttuu jakso 15!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Se, että jaksoja puuttuu mm Bates Motel, Das Boot, New Amsterdam, Riviera, Gangs of London, Mr. Robot, Seal Team, Berlin Station ja Grimm sarjoista on vain yksittäinen sisältövirhe yksittäisessä ohjelmakirjastossa Telian mielestä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Nyt löytyi taas yksi sarja josta puuttuu jaksoja! Grimm- sarja, kausi 3 puuttuu jaksot 1 ja 3, ja kausi 5 puuttuu jakso 15!

Se, että jaksoja puuttuu mm Bates Motel, Das Boot, New Amsterdam, Riviera, Gangs of London, Mr. Robot, Seal Team, Berlin Station ja Grimm sarjoista on vain yksittäinen sisältövirhe yksittäisessä ohjelmakirjastossa Telian mielestä.

Olemme tietoisia tästä ikävästä tilanteesta, ja tämä on rehellisyyden nimissä hyvin epäkiitollinen tilanne sekä teille että meille. Vaikka tässä on aikaa kulunut ja asia näyttää junnaavan paikallaan, niin teemme kyllä töitä kirjaston sekä siellä esiintyvien jatkuvien sisältöpuutteiden korjaamiseksi yhdessä ohjelmayhtiön kanssa. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Nyt löytyi taas yksi sarja josta puuttuu jaksoja! Grimm- sarja, kausi 3 puuttuu jaksot 1 ja 3, ja kausi 5 puuttuu jakso 15!

Se, että jaksoja puuttuu mm Bates Motel, Das Boot, New Amsterdam, Riviera, Gangs of London, Mr. Robot, Seal Team, Berlin Station ja Grimm sarjoista on vain yksittäinen sisältövirhe yksittäisessä ohjelmakirjastossa Telian mielestä.

Olemme tietoisia tästä ikävästä tilanteesta, ja tämä on rehellisyyden nimissä hyvin epäkiitollinen tilanne sekä teille että meille. Vaikka tässä on aikaa kulunut ja asia näyttää junnaavan paikallaan, niin teemme kyllä töitä kirjaston sekä siellä esiintyvien jatkuvien sisältöpuutteiden korjaamiseksi yhdessä ohjelmayhtiön kanssa. 

 

Te olette tietoisia, mutta onko uusi asiakas tietoinen tästä?!?

Olisiko syytä ilmoittaa tästä laajasta häiriöstä esim häiriöilmoituksen muodossa?

Olisiko syytä ilmoittaa tästä laajasta häiriöstä esim missä tätä palvelua mainostetaan?

Olisiko syytä hyvittää kaikkia tätä palvelua ostaneita jotenkin?

 

Te tiedostatte ja puhutte että on kovin ikävä tilanne, mutta tämäkin ikävä tilanne näkyy vain täällä (piilossa) keskustelufoorumilla ja niille ihmisille jotka osaavat hakeutua tänne - huomioiden se, että harvahan tulee tänne etukäteen lukemaan jotain foorumiketjuja, kun oletuarvo on se, että sen minkä ostaa ja maksaa niin olettaa myös toimivan.

Ja tämä ei ole ikävä tilanne, vaan kuluttajan harhaanjohtamista, että palvelutarjoajina ette ole pystyneet kuukausiin tarjoamaan markkinoimanne ja luvattua tuotettanne meille loppukuluttajille josta maksamme täyttä hintaa ja silti jatkatte tämän tuotteen markkinointia ilman mainintaan, että ko tuotteessa on kuluttajan kannalta isoja puutteita.

Ikävä tilanne on sen sijaan on se, kun naapuri pysäköi minun parkkiruutuuni. Ikävä tilanne voi olla sekin, että jokin yksittäinen jakso puuttuu ja korjaatte ongelman nopeasti. Ikävä tilanne ei ole tämä nykyinen palvelun taso.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Edelleen näistä sarjoista puuttuu jaksoja! Tuskin tätä asiaa on edes viety eteenpäin. Luulisi muuten asia olevan jo kunnossa. Miten näin iso firma kuin Telia voi olla näin amatöörimäinen?! Onhan tämä kiusallista!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Tämä yksittäisen ohjelmakirjaston yksittäinen ongelma on kiusallinen ja ikävä tilanne ja tiedossa Telialla: tästä ei tarvitse tehdä laajempaa häiriöilmoitusta saati sitten informoida uusia asiakkaita tai edes kompensoida nykyisiä asiakkaita. Onneksi asiaan on tartuttu siten vakavasti, että on tehty kiirehtimispyyntö niin voidaan odottaa korjausta ehkä vuoden sisällä. ❤

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Edelleen näistä sarjoista puuttuu jaksoja! Tuskin tätä asiaa on edes viety eteenpäin. Luulisi muuten asia olevan jo kunnossa. Miten näin iso firma kuin Telia voi olla näin amatöörimäinen?! Onhan tämä kiusallista!

Ymmärrän, että tilanne turhauttaa. Viestiä on kyllä viety eteenpäin ja teemme yhteistyötä SkyShowtimen kanssa, jotta saamme puuttuvat jaksot lisättyä Telia Playn ohjelmakirjastoon mahdollisimman nopeasti.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Edelleen näistä sarjoista puuttuu jaksoja! Tuskin tätä asiaa on edes viety eteenpäin. Luulisi muuten asia olevan jo kunnossa. Miten näin iso firma kuin Telia voi olla näin amatöörimäinen?! Onhan tämä kiusallista!

Ymmärrän, että tilanne turhauttaa. Viestiä on kyllä viety eteenpäin ja teemme yhteistyötä SkyShowtimen kanssa, jotta saamme puuttuvat jaksot lisättyä Telia Playn ohjelmakirjastoon mahdollisimman nopeasti.

Tässä nyt on muutamia asioita mitä teidän pitäisi hoitaa eli:

Nyt kun tilanne on päällä ja jatkunut jo kuukausia ja korjausajasta ei ole tietoa niin:

  • Tottakai puuttuvat jaksot pitää saada kirjastoon asap
    • Mutta se että ongelmaa ei olla saatu korjattu kuukausiin ei herätä luottamusta.
  • Olisiko syytä ilmoittaa tästä laajasta häiriöstä esim häiriöilmoituksen muodossa:
    • Se, että tämä olisi häiriöilmoituksena antaisi käyttäjille infoa, että on ongelma ja
    • Lisäksi teille tulee suurempi paine korjata ongelma, kun tämä vaikuttaisi teidän PKI:hen. Nämä teidän kiirehtismispyynnöt ovat täyttä puutaheinää.
  • Olisiko syytä ilmoittaa tästä laajasta häiriöstä esim missä tätä palvelua mainostetaan?
    • Nythän tätä myydään täysin toimivana palveluna.
  • Olisiko syytä hyvittää kaikkia tätä palvelua ostaneita jotenkin?
    • Ymmärrettekö ettei me Telian asiakkaina kiinnosta teidän ja teidän kumppanuusyrityksten ongelmat ja haasteet sinänsä vaan odotamme, että saamme sitä palvelua mistä maksamme.
    • Jos ongelma on SkyShowTimen päässä, niin teillä on sopparissa varmaan jokin “sopimuspenaltti/-klausuuli” siitä kompensaatiossa kun etteivät pysty tarjoamaan teille toimivaa ratkaisua - niin tämä kompensaatio olisi hyvä ohjautua meille palvelun maksajille.
  • Miten te hoidatte ettei vastaa ongelmaa synny toiste:
    • Kun vaikuttaa siltä että te olette täysin riippuvaisia siitä mitä tänne ilmoitetaan?

Miltä teistä ihan oikeasti tuntuisi se, että maksatte palvelusta joka ei toimi, jonka toimivuutta ei voida taata ja palvelusta jonka ongelmien korjaamiseen menee kohtuuttoman pitkä aika ilman että voidaan kertoa milloin ongelma on korjattu?

Epäilen, että palvelu on lähtökohtaisesti niin huono, epäluotettava ja ongelmiltaan arvaamaton, että ette yksinkertaisesti halua kertoa milloin “ongelma on (lopulta) korjattu” ihan sen vuoksi ettei sitä voida korjata koskaan. Ikään kuin purukumilla paikataan uppoavaa laivaa.