Telia Play digiboksin uusi rauta DV8919 – kysy ja kommentoi täällä **ketju on lukittu kommenteilta**



Näytä ensimmäinen kirjoitus
Aihe on suljettu kommenteilta.

1056 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

@mickem  kirjoitti:

@Hannele2022  kirjoitti:

Onko tällä uudella digiboksilla oikeasti ominaisuus, että se katkaisee virran aina laitteesta itsekseen, kun tv on suljettuna? Minulle vaihdettiin juuri toinen boksi, kun ekassa oli ongelmia. Mutta tämä uudempikin katkaisee aina virran. Se ei siis mene mihinkään valmiustilaan vaan siihen pitää aina käydä itse laittamassa virta päälle. Kaukosäätimellä ei onnistu. Onko muilla samoin? Minulla on nyt kahdessa boksissa ollut sama ongelma. 


Tämä ominaisuus riippuu käyttämäsi television tavasta "käskyttää" digiboksia, kun HDMI CEC -asetus on käytössä digiboksilta. Tämä löytyy digiboksilta valitsemalla Asetukset - Järjestelmän asetukset - TV asetukset - HDMI CEC. Kun HDMI CEC on käytössä ja TV:n kaukosäätimen sammutuspainiketta painetaan, digiboksi saa HDMI-johtoa pitkin käskyn joko laittaa myös digiboksin valmiustilaan tai sammuttaa kokonaan. Television asetuksista voi löytyä mallista riippuen mahdollisuus muuttaa tätä. Tässä kuulostaa siltä, että televisiosi käskyttää digiboksia sammumaan kokonaan.

 

Kun televisio käynnistetään valmiustilasta, on hyvä huomioida, että digiboksin käynnistymisessä saattaa olla hetken viive (10-30 sekuntia) verrattuna television käynnistymiseen, jos digiboksi on sammunut kokonaan. Poistamalla HDMI CEC käytöstä, voit sulkea molemmat laitteet erikseen omilla kaukosäätimillään valmiustilaan.


Olen ottanut pois käytöstä HDMI CEC:n mutta ei sillä ollut mitään merkitystä. Edelleen digiboksi sammuu, kun tv on jonkun tietyn ajan kiinni. Tai ei tarvi olla edes kiinni. Jos minulla on jäänyt tv esim tallennusten puolelle ja tv on auki, niin jonkun ajan kuluttua boksi menee kiinni. Onko se ominaisuus vai vika?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

@Hannele2022  kirjoitti:

@mickem  kirjoitti:

@Hannele2022  kirjoitti:

Onko tällä uudella digiboksilla oikeasti ominaisuus, että se katkaisee virran aina laitteesta itsekseen, kun tv on suljettuna? Minulle vaihdettiin juuri toinen boksi, kun ekassa oli ongelmia. Mutta tämä uudempikin katkaisee aina virran. Se ei siis mene mihinkään valmiustilaan vaan siihen pitää aina käydä itse laittamassa virta päälle. Kaukosäätimellä ei onnistu. Onko muilla samoin? Minulla on nyt kahdessa boksissa ollut sama ongelma. 


Tämä ominaisuus riippuu käyttämäsi television tavasta "käskyttää" digiboksia, kun HDMI CEC -asetus on käytössä digiboksilta. Tämä löytyy digiboksilta valitsemalla Asetukset - Järjestelmän asetukset - TV asetukset - HDMI CEC. Kun HDMI CEC on käytössä ja TV:n kaukosäätimen sammutuspainiketta painetaan, digiboksi saa HDMI-johtoa pitkin käskyn joko laittaa myös digiboksin valmiustilaan tai sammuttaa kokonaan. Television asetuksista voi löytyä mallista riippuen mahdollisuus muuttaa tätä. Tässä kuulostaa siltä, että televisiosi käskyttää digiboksia sammumaan kokonaan.

 

Kun televisio käynnistetään valmiustilasta, on hyvä huomioida, että digiboksin käynnistymisessä saattaa olla hetken viive (10-30 sekuntia) verrattuna television käynnistymiseen, jos digiboksi on sammunut kokonaan. Poistamalla HDMI CEC käytöstä, voit sulkea molemmat laitteet erikseen omilla kaukosäätimillään valmiustilaan.


Olen ottanut pois käytöstä HDMI CEC:n mutta ei sillä ollut mitään merkitystä. Edelleen digiboksi sammuu, kun tv on jonkun tietyn ajan kiinni. Tai ei tarvi olla edes kiinni. Jos minulla on jäänyt tv esim tallennusten puolelle ja tv on auki, niin jonkun ajan kuluttua boksi menee kiinni. Onko se ominaisuus vai vika?


Onko sinulla kohdasta Asetukset/Kaukosäädin liukukytkin pois päältä ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

@Tomppa_1  kirjoitti:

@Hannele2022  kirjoitti:

@mickem  kirjoitti:

@Hannele2022  kirjoitti:

Onko tällä uudella digiboksilla oikeasti ominaisuus, että se katkaisee virran aina laitteesta itsekseen, kun tv on suljettuna? Minulle vaihdettiin juuri toinen boksi, kun ekassa oli ongelmia. Mutta tämä uudempikin katkaisee aina virran. Se ei siis mene mihinkään valmiustilaan vaan siihen pitää aina käydä itse laittamassa virta päälle. Kaukosäätimellä ei onnistu. Onko muilla samoin? Minulla on nyt kahdessa boksissa ollut sama ongelma. 


Tämä ominaisuus riippuu käyttämäsi television tavasta "käskyttää" digiboksia, kun HDMI CEC -asetus on käytössä digiboksilta. Tämä löytyy digiboksilta valitsemalla Asetukset - Järjestelmän asetukset - TV asetukset - HDMI CEC. Kun HDMI CEC on käytössä ja TV:n kaukosäätimen sammutuspainiketta painetaan, digiboksi saa HDMI-johtoa pitkin käskyn joko laittaa myös digiboksin valmiustilaan tai sammuttaa kokonaan. Television asetuksista voi löytyä mallista riippuen mahdollisuus muuttaa tätä. Tässä kuulostaa siltä, että televisiosi käskyttää digiboksia sammumaan kokonaan.

 

Kun televisio käynnistetään valmiustilasta, on hyvä huomioida, että digiboksin käynnistymisessä saattaa olla hetken viive (10-30 sekuntia) verrattuna television käynnistymiseen, jos digiboksi on sammunut kokonaan. Poistamalla HDMI CEC käytöstä, voit sulkea molemmat laitteet erikseen omilla kaukosäätimillään valmiustilaan.


Olen ottanut pois käytöstä HDMI CEC:n mutta ei sillä ollut mitään merkitystä. Edelleen digiboksi sammuu, kun tv on jonkun tietyn ajan kiinni. Tai ei tarvi olla edes kiinni. Jos minulla on jäänyt tv esim tallennusten puolelle ja tv on auki, niin jonkun ajan kuluttua boksi menee kiinni. Onko se ominaisuus vai vika?


Onko sinulla kohdasta Asetukset/Kaukosäädin liukukytkin pois päältä ?


Ei ole.

Muuten hyvä, mutta kaukosäädin on ominaisuuksiltaan aika miniatyyri aiempiin verrattuna. Ohjelmien infot ja tallennuspalvelun käyttö on monen näppäilyn takana. Ennen näille oli omat näppäimet. Eikä ole enää numeroita kapulassa.

 

Muuten siis hyvä digiboksi eikä ole ongelmia. Mutta oliko kaukosäätimen näppäimiä pakko karsia näin rajusti?

Kunniamerkki +4

@Memyself  kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta kaukosäädin on ominaisuuksiltaan aika miniatyyri aiempiin verrattuna. Ohjelmien infot ja tallennuspalvelun käyttö on monen näppäilyn takana. Ennen näille oli omat näppäimet. Eikä ole enää numeroita kapulassa.

 

Muuten siis hyvä digiboksi eikä ole ongelmia. Mutta oliko kaukosäätimen näppäimiä pakko karsia näin rajusti?


Jos löytyy Android-kännykkä, sen voi laittaa etälaitteisiin ja lisävarusteisiin.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Tallensin digiboksilla viime yönä yleisurheilun mm-kisalähetyksen Telian pilveen. Kun tänään katsoin tallennetta, niin se katkesi verkkovirheeseen, ja uudelleenkäynnistin reitittimen. Tämän jälkeen kun aloin katsoa tallennetta, niin se alkoi alusta, eikä ollut mahdollista jatkaa siitä mihin jäätiin. C Moren sovelluksessa tämä toimii. Digiboksi on wifi-yhteydellä reitittimeen.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@Tomppa_1  kirjoitti:

Tallensin digiboksilla viime yönä yleisurheilun mm-kisalähetyksen Telian pilveen. Kun tänään katsoin tallennetta, niin se katkesi verkkovirheeseen, ja uudelleenkäynnistin reitittimen. Tämän jälkeen kun aloin katsoa tallennetta, niin se alkoi alusta, eikä ollut mahdollista jatkaa siitä mihin jäätiin. C Moren sovelluksessa tämä toimii. Digiboksi on wifi-yhteydellä reitittimeen.




Kaikki kanavat ei näytä tarjoavan "jatka katselua" -mahdollisuutta, jolloin tallenne jatkuisi siitä mihin katselu on edellisellä kerralla jäänyt. C More Sport 1 ja C More Sport 2 näyttävät kuuluvan tähän kastiin. Selvitän vielä millä kanavilla tämä tilanne on, ja laitan palautetta eteenpäin!


 


Pääsetkö kuitenkin normaalisti kelaamaan eteenpäin tallenteen alusta, niin että pääset siihen kohtaan mihin jäit? 


 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

@VeraEk  kirjoitti:

@Tomppa_1  kirjoitti:

Tallensin digiboksilla viime yönä yleisurheilun mm-kisalähetyksen Telian pilveen. Kun tänään katsoin tallennetta, niin se katkesi verkkovirheeseen, ja uudelleenkäynnistin reitittimen. Tämän jälkeen kun aloin katsoa tallennetta, niin se alkoi alusta, eikä ollut mahdollista jatkaa siitä mihin jäätiin. C Moren sovelluksessa tämä toimii. Digiboksi on wifi-yhteydellä reitittimeen.


Kaikki kanavat ei näytä tarjoavan "jatka katselua" -mahdollisuutta, jolloin tallenne jatkuisi siitä mihin katselu on edellisellä kerralla jäänyt. C More Sport 1 ja C More Sport 2 näyttävät kuuluvan tähän kastiin. Selvitän vielä millä kanavilla tämä tilanne on, ja laitan palautetta eteenpäin!

 

Pääsetkö kuitenkin normaalisti kelaamaan eteenpäin tallenteen alusta, niin että pääset siihen kohtaan mihin jäit? 

 


Kelaaminen toimi.

Testasin vielä tallentamista eli tallensin Yle TV2- ja MTV3-kanavilta ohjelman. Nyt "jatka katselua"-toiminto toimi molemmilla kanavilla.

Aikaisempi ongelma ilmeisesti johtui nettiyhteyden katkeamisesta eli digiboksi ilmoitti "Ei yhteyttä" kesken tallenteen katsomista. Voisiko tälläiseen tilanteeseen saada jotain teknistä ratkaisua ?

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@Tomppa_1  kirjoitti:


@VeraEk  kirjoitti:


@Tomppa_1  kirjoitti:

Tallensin digiboksilla viime yönä yleisurheilun mm-kisalähetyksen Telian pilveen. Kun tänään katsoin tallennetta, niin se katkesi verkkovirheeseen, ja uudelleenkäynnistin reitittimen. Tämän jälkeen kun aloin katsoa tallennetta, niin se alkoi alusta, eikä ollut mahdollista jatkaa siitä mihin jäätiin. C Moren sovelluksessa tämä toimii. Digiboksi on wifi-yhteydellä reitittimeen.




Kaikki kanavat ei näytä tarjoavan "jatka katselua" -mahdollisuutta, jolloin tallenne jatkuisi siitä mihin katselu on edellisellä kerralla jäänyt. C More Sport 1 ja C More Sport 2 näyttävät kuuluvan tähän kastiin. Selvitän vielä millä kanavilla tämä tilanne on, ja laitan palautetta eteenpäin!


 


Pääsetkö kuitenkin normaalisti kelaamaan eteenpäin tallenteen alusta, niin että pääset siihen kohtaan mihin jäit? 


 




Kelaaminen toimi.


Testasin vielä tallentamista eli tallensin Yle TV2- ja MTV3-kanavilta ohjelman. Nyt "jatka katselua"-toiminto toimi molemmilla kanavilla.


Aikaisempi ongelma ilmeisesti johtui nettiyhteyden katkeamisesta eli digiboksi ilmoitti "Ei yhteyttä" kesken tallenteen katsomista. Voisiko tälläiseen tilanteeseen saada jotain teknistä ratkaisua ?


 




Okei, hyvä että jälleen toimii! Yle TV2- ja MTV3 -kanavilla kuuluu olla "jatka katselua" -toiminto, ymmärsin virheellisesti aikaisemmasta viestistäsi että kyse oli C Moren kanavasta. Tarkoitatko että toivoisit teknistä ratkaisua siihen ettei yhteys katkeaisi kesken kaiken? Kyseessä on varmasti ollut jokin hetkellinen katkos yhteydessä, eikä yhteyden tule katkeilla kaiken aikaa. Onko käytössäsi mobiili -vai kiinteä laajakaista, ja toimiiko yhteys yleensä kuitenkin käytössä normaalisti?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

@VeraEk  kirjoitti:

@Tomppa_1  kirjoitti:

@VeraEk  kirjoitti:

@Tomppa_1  kirjoitti:

Tallensin digiboksilla viime yönä yleisurheilun mm-kisalähetyksen Telian pilveen. Kun tänään katsoin tallennetta, niin se katkesi verkkovirheeseen, ja uudelleenkäynnistin reitittimen. Tämän jälkeen kun aloin katsoa tallennetta, niin se alkoi alusta, eikä ollut mahdollista jatkaa siitä mihin jäätiin. C Moren sovelluksessa tämä toimii. Digiboksi on wifi-yhteydellä reitittimeen.


Kaikki kanavat ei näytä tarjoavan "jatka katselua" -mahdollisuutta, jolloin tallenne jatkuisi siitä mihin katselu on edellisellä kerralla jäänyt. C More Sport 1 ja C More Sport 2 näyttävät kuuluvan tähän kastiin. Selvitän vielä millä kanavilla tämä tilanne on, ja laitan palautetta eteenpäin!

 

Pääsetkö kuitenkin normaalisti kelaamaan eteenpäin tallenteen alusta, niin että pääset siihen kohtaan mihin jäit? 

 


Kelaaminen toimi.

Testasin vielä tallentamista eli tallensin Yle TV2- ja MTV3-kanavilta ohjelman. Nyt "jatka katselua"-toiminto toimi molemmilla kanavilla.

Aikaisempi ongelma ilmeisesti johtui nettiyhteyden katkeamisesta eli digiboksi ilmoitti "Ei yhteyttä" kesken tallenteen katsomista. Voisiko tälläiseen tilanteeseen saada jotain teknistä ratkaisua ?

 


Okei, hyvä että jälleen toimii! Yle TV2- ja MTV3 -kanavilla kuuluu olla "jatka katselua" -toiminto, ymmärsin virheellisesti aikaisemmasta viestistäsi että kyse oli C Moren kanavasta. Tarkoitatko että toivoisit teknistä ratkaisua siihen ettei yhteys katkeaisi kesken kaiken? Kyseessä on varmasti ollut jokin hetkellinen katkos yhteydessä, eikä yhteyden tule katkeilla kaiken aikaa. Onko käytössäsi mobiili -vai kiinteä laajakaista, ja toimiiko yhteys yleensä kuitenkin käytössä normaalisti?


Käytössä 5G-mobiililaajakaista ZTE MC801A-reitittimellä. Muutaman kerran olen joutunut uudelleenkäynnistämään reitittimen.

 

Teknisellä ratkaisulla tarkoitan sitä, että tallenteen keskeytyskohta jäisi muistiin, kun nettiyhteys katkeaa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@Tomppa_1  kirjoitti:


@VeraEk  kirjoitti:


@Tomppa_1  kirjoitti:


@VeraEk  kirjoitti:


@Tomppa_1  kirjoitti:

Tallensin digiboksilla viime yönä yleisurheilun mm-kisalähetyksen Telian pilveen. Kun tänään katsoin tallennetta, niin se katkesi verkkovirheeseen, ja uudelleenkäynnistin reitittimen. Tämän jälkeen kun aloin katsoa tallennetta, niin se alkoi alusta, eikä ollut mahdollista jatkaa siitä mihin jäätiin. C Moren sovelluksessa tämä toimii. Digiboksi on wifi-yhteydellä reitittimeen.




Kaikki kanavat ei näytä tarjoavan "jatka katselua" -mahdollisuutta, jolloin tallenne jatkuisi siitä mihin katselu on edellisellä kerralla jäänyt. C More Sport 1 ja C More Sport 2 näyttävät kuuluvan tähän kastiin. Selvitän vielä millä kanavilla tämä tilanne on, ja laitan palautetta eteenpäin!


 


Pääsetkö kuitenkin normaalisti kelaamaan eteenpäin tallenteen alusta, niin että pääset siihen kohtaan mihin jäit? 


 




Kelaaminen toimi.


Testasin vielä tallentamista eli tallensin Yle TV2- ja MTV3-kanavilta ohjelman. Nyt "jatka katselua"-toiminto toimi molemmilla kanavilla.


Aikaisempi ongelma ilmeisesti johtui nettiyhteyden katkeamisesta eli digiboksi ilmoitti "Ei yhteyttä" kesken tallenteen katsomista. Voisiko tälläiseen tilanteeseen saada jotain teknistä ratkaisua ?


 




Okei, hyvä että jälleen toimii! Yle TV2- ja MTV3 -kanavilla kuuluu olla "jatka katselua" -toiminto, ymmärsin virheellisesti aikaisemmasta viestistäsi että kyse oli C Moren kanavasta. Tarkoitatko että toivoisit teknistä ratkaisua siihen ettei yhteys katkeaisi kesken kaiken? Kyseessä on varmasti ollut jokin hetkellinen katkos yhteydessä, eikä yhteyden tule katkeilla kaiken aikaa. Onko käytössäsi mobiili -vai kiinteä laajakaista, ja toimiiko yhteys yleensä kuitenkin käytössä normaalisti?




Käytössä 5G-mobiililaajakaista ZTE MC801A-reitittimellä. Muutaman kerran olen joutunut uudelleenkäynnistämään reitittimen.


 


Teknisellä ratkaisulla tarkoitan sitä, että tallenteen keskeytyskohta jäisi muistiin, kun nettiyhteys katkeaa.




Aivan. Siihen ei minulla ikävä kyllä ole tarjota ratkaisua, että saataisiin tallenteen keskeytyskohta jäämään muistiin vaikkakin yhteys katkeaa kesken katselun. Toiveena kuitenkin on ettei yhteys katkeilisi kesken kaiken! 

Nyt yht'äkkiä eilen kaikkia kanavia ei ollut mahdollista katsoa ilman tallennusta. Eikä muuten onnistu tänäänkään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@Memyself  kirjoitti:

Nyt yht'äkkiä eilen kaikkia kanavia ei ollut mahdollista katsoa ilman tallennusta. Eikä muuten onnistu tänäänkään.




Oletko kerennyt jo käyttää boksia virrattomana virtajohtoa irroittamalla? Mitkä kanavat nyt vaativat virheellisesti tallentamista ennen katselun aloittamista?

Jaaha, ongelma katosi. Jospa ei tule takaisin.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

 Katselin elokuvan bluray-soittimella ja myöskin kotiteatteri oli käytössä. Tämän jälkeen Telian purkki ei näyttänyt minkäänlaista kuvaa. Irrotin sähköt ja huomasin, että purkki oli niin kuuma, että tasokin oli lämmennyt. Jäähdyttyään kuva tulee normaalisti, mutta laite vaatii tallentamaan kaikki muut, paitsi Ylen kanavat. Ei haittaa minua, koska en käytä tätä susi rautaa, mutta rouva tykkää huonoa.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@madass  kirjoitti:

 Katselin elokuvan bluray-soittimella ja myöskin kotiteatteri oli käytössä. Tämän jälkeen Telian purkki ei näyttänyt minkäänlaista kuvaa. Irrotin sähköt ja huomasin, että purkki oli niin kuuma, että tasokin oli lämmennyt. Jäähdyttyään kuva tulee normaalisti, mutta laite vaatii tallentamaan kaikki muut, paitsi Ylen kanavat. Ei haittaa minua, koska en käytä tätä susi rautaa, mutta rouva tykkää huonoa.




No onpas erikoista, että boksi on tuolla tavalla kuumentunut ja se vaatii muiden paitsi Ylen kanavien tallennusta, kun laite käytetty virrattomana. Ilmeisesti aikaisemmin peruskanavat on näkyneet ilman tallennuksia? Onhan muuten boksilla uusin järjestelmäpäivitys käytössä? Jos ei ole, niin suosittelen tekemään päivityksen: valitse Asetukset -> Järjestelmäasetukset -> Laitteen asetukset -> Tietoja -> Järjestelmäpäivitys. Korjaus voi astua voimaan pienellä viiveellä (noin 5 min) päivityksen jälkeen. Jos edellä mainittu toimenpide ei auta, ottaisitko yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saadaan laitettua asia sitä kautta selvitykseen.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

 Järjestelmä sanoo olevansa ajan tasalla.

 

Kunniamerkki +4

Tervehdys!

 

Toimiiko nyt siis kaikki kanavat HD laadulla Telian liittymissä? Myös 4g:llä toimivien nettiliittymien läpi, vai onko vielä sama systeemi kun arriksen boksilla että tulevat huonompilaatuisina? 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

@madass  kirjoitti:

 Järjestelmä sanoo olevansa ajan tasalla.


 




Kiitos tiedosta! Nyt kannattaakin olla asiakaspalveluun yhteydessä, että saadaan kirjattua häiriöilmoitusta tuosta. Järjestelmän ollessa ajan tasalla ja käytettäessä wifin kautta kun ongelmia ei pitäisi olla.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

@Aretus84  kirjoitti:

Tervehdys!


 


Toimiiko nyt siis kaikki kanavat HD laadulla Telian liittymissä? Myös 4g:llä toimivien nettiliittymien läpi, vai onko vielä sama systeemi kun arriksen boksilla että tulevat huonompilaatuisina? 



Hellurei! Tuolla ketjun aloitusviestissä lukee huomattavasti tarkemmin, mutta lyhyesti:  Perustelevisiokanavista lähes kaikki kanavat ovat HD-laatua (720p50, jotkin kanavat 1080p50). Tämä siis ihan yhteydestä riippumatta, mutta yhteysnopeus toki vaikuttaa koettuun kuvanlaatuun.

Kunniamerkki +4

Joo, mutta tuokaan ei ole tarkka vastaus, koska on lähes kaikki... aikaisemminkin oli noin mutta peruskanavat tulivat SD:nä 4g:ssä ja ainoastaan maksukanavat sai HD:nä..   mua vaihto maxivisionista tähän kiinnostaa, mut voiko tätä jotenkin testatata ja mikäli ei toimi halutusti niin palauttaa? 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@Aretus84  kirjoitti:

Joo, mutta tuokaan ei ole tarkka vastaus, koska on lähes kaikki... aikaisemminkin oli noin mutta peruskanavat tulivat SD:nä 4g:ssä ja ainoastaan maksukanavat sai HD:nä..   mua vaihto maxivisionista tähän kiinnostaa, mut voiko tätä jotenkin testatata ja mikäli ei toimi halutusti niin palauttaa? 




Voit tilata digiboksin verkkokaupastamme ja kokeilla laitetta 14 päivän peruutusoikeuden ajan. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, niin voit perua tilauksesi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Taas on hävinnyt mahdollisuus katsoa kanavia tallentamatta. Ykkönen ja kakkonen ja teema ainakin näkyivät. Eikä auta enää töpselin irroitus, vaikka antaa olla sen reilun aikaa virratta. Ennen se auttoi. Tää uus boksi on kyllä niin susi kuin vain olla voi. Voisi sanoa, että harvassa on ne viat mitä tästä ei löydy. Televisio ohjelmien katsominen vähenee koko ajan, kun ohjelmalistat on niin vaikeita ja hitaita selata. Ja sattumalta hyviä ohjelmia ei löydy, kun pitää katsoa tallenteiden kautta. Harmittaa. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@Hannele2022  kirjoitti:

Taas on hävinnyt mahdollisuus katsoa kanavia tallentamatta. Ykkönen ja kakkonen ja teema ainakin näkyivät. Eikä auta enää töpselin irroitus, vaikka antaa olla sen reilun aikaa virratta. Ennen se auttoi. Tää uus boksi on kyllä niin susi kuin vain olla voi. Voisi sanoa, että harvassa on ne viat mitä tästä ei löydy. Televisio ohjelmien katsominen vähenee koko ajan, kun ohjelmalistat on niin vaikeita ja hitaita selata. Ja sattumalta hyviä ohjelmia ei löydy, kun pitää katsoa tallenteiden kautta. Harmittaa. 




Olethan päivittänyt laitteelle viimeisimmän ohjelmistoversion? Voit päivittää uuteen ohjelmistoversioon valitsemalla Asetukset -> Järjestelmäasetukset -> Laitteen asetukset -> Tietoja -> Järjestelmäpäivitys. Korjaus voi astua voimaan lyhyellä viiveellä (noin 5 min) päivityksen jälkeen. Meneillä olevan häiriön vuoksi suosittelemme käyttämään laitetta WiFillä.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Ns. asiakaspalvelija antoi chatissä linkin käyttöohjeisiin ja häipyi linjalta. Teette jatkuvasti kaikkenne, että en enää ikinä harkitsisi yhtiönne tuotteita.