Telia Play digiboksin uusi rauta DV8919 – kysy ja kommentoi täällä **ketju on lukittu kommenteilta**



Näytä ensimmäinen kirjoitus
Aihe on suljettu kommenteilta.

1056 kommenttia

 

@LuMaria  kirjoitti:

@Kommentti123  kirjoitti:

Juu, päivitys paransi jotain, tuli ohjelmaluettelo, siitä tallentaminen helpottaa, jotain voi katsoa alusta, mutta edelleen tökkii mtv, nelosen kohdalla mm. että ei anna katsoa tallentamatta, milloin se saadaan korjattua

@Tomppa_1  kirjoitti:

Minullakin päivittyi ohjelmaopas. Ylen kanavilla toimii hyvin eli meneillään olevan ohjelman kohdalla kun painaa OK-näppäintä, niin tulee valikko, jossa on Katso- ja Tallenna-vaihtoehdot. Kun valitsee Tallenna, ja painaa vielä kerran OK-näppäintä, niin sitten tulee vaihtoehto Katso alusta. MTV3:n ja Nelosen kohdalla on meneillään olevan ohjelman kohdalla OK-painalluksen vaihtoehdot Tallenna ja katso, Tallenna sarja ja Tallenna tämä jakso. Ei kuitenkaan suoraa Katso-valintaa. Toisaalta kun valitsee Tallenna tämä jakso, ja tämän jälkeen kun painaa OK-näppäintä kerran, niin tulee vaihtoehdot Katso ja Katso alusta. Tv-kanavat valikosta pystyy suoraan katsomaan MTV3- ja Nelonen-kanavaa. Kehitettävää olisi siis vielä suora Katso-valinta MTV3- ja Nelosen kanaville.

Oliko teillä käytössä Telian vai muun palveluntarjoajan nettiyhteys? 

Telian nettiyhteydellä kanavia ei pitäisi joutua tallentamaan, mutta tässä on ollut häiriö. Tämä virhe korjattiin kesäkuun päivityksellä versioon 10.3.65, eli kannattaa vielä tarkistaa että digiboksi on päivittynyt kohdasta Asetukset -> Tietoja palvelusta -> Tekniset tiedot. Joissain tilanteissa digiboksi ei heti käynnistyessään tunnista yhteyttä oikein. Kannattaa siis odotella minuutti tai kaksi ja katsoa poistuuko ongelma. Aina voi myös kokeilla sitä, että käyttää virrat pois sekä reitittimestä että digiboksista. 

 

Digiboksin virran voi käynnistää uudelleen myös asetusvalikosta, joissain tapauksissa se riittää jos digiboksi temppuilee. Uudelleenkäynnistys löytyy kohdasta Asetukset -> Järjestelmän asetukset -> Laitteen asetukset -> Käynnistä uudelleen. 

 

 

Käytössä on mobiili liittymä, mikä tuli laajakaistan tilalle, kun puhelin pistorasian kautta ei voinut enää käyttää, näin teiltä myytiin tämä asia.

Juu, ja on versio 10.3.65.

Ja seuraavien kanavien kohdalla ilmoittaa tallenna ja katso:

MTV3

Nelonen

Sub tv

TV5

LIV

JIM

Kutonen

AVA

Hero

Onko tämä ihan todellista, että tv:n katselu voi olla näin vaikeaa !!!!!

 

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

@Kommentti123  kirjoitti:

 

@LuMaria  kirjoitti:

@Kommentti123  kirjoitti:

Juu, päivitys paransi jotain, tuli ohjelmaluettelo, siitä tallentaminen helpottaa, jotain voi katsoa alusta, mutta edelleen tökkii mtv, nelosen kohdalla mm. että ei anna katsoa tallentamatta, milloin se saadaan korjattua

@Tomppa_1  kirjoitti:

Minullakin päivittyi ohjelmaopas. Ylen kanavilla toimii hyvin eli meneillään olevan ohjelman kohdalla kun painaa OK-näppäintä, niin tulee valikko, jossa on Katso- ja Tallenna-vaihtoehdot. Kun valitsee Tallenna, ja painaa vielä kerran OK-näppäintä, niin sitten tulee vaihtoehto Katso alusta. MTV3:n ja Nelosen kohdalla on meneillään olevan ohjelman kohdalla OK-painalluksen vaihtoehdot Tallenna ja katso, Tallenna sarja ja Tallenna tämä jakso. Ei kuitenkaan suoraa Katso-valintaa. Toisaalta kun valitsee Tallenna tämä jakso, ja tämän jälkeen kun painaa OK-näppäintä kerran, niin tulee vaihtoehdot Katso ja Katso alusta. Tv-kanavat valikosta pystyy suoraan katsomaan MTV3- ja Nelonen-kanavaa. Kehitettävää olisi siis vielä suora Katso-valinta MTV3- ja Nelosen kanaville.

Oliko teillä käytössä Telian vai muun palveluntarjoajan nettiyhteys? 

Telian nettiyhteydellä kanavia ei pitäisi joutua tallentamaan, mutta tässä on ollut häiriö. Tämä virhe korjattiin kesäkuun päivityksellä versioon 10.3.65, eli kannattaa vielä tarkistaa että digiboksi on päivittynyt kohdasta Asetukset -> Tietoja palvelusta -> Tekniset tiedot. Joissain tilanteissa digiboksi ei heti käynnistyessään tunnista yhteyttä oikein. Kannattaa siis odotella minuutti tai kaksi ja katsoa poistuuko ongelma. Aina voi myös kokeilla sitä, että käyttää virrat pois sekä reitittimestä että digiboksista. 

 

Digiboksin virran voi käynnistää uudelleen myös asetusvalikosta, joissain tapauksissa se riittää jos digiboksi temppuilee. Uudelleenkäynnistys löytyy kohdasta Asetukset -> Järjestelmän asetukset -> Laitteen asetukset -> Käynnistä uudelleen. 

 

 

Käytössä on mobiili liittymä, mikä tuli laajakaistan tilalle, kun puhelin pistorasian kautta ei voinut enää käyttää, näin teiltä myytiin tämä asia.

Juu, ja on versio 10.3.65.

Ja seuraavien kanavien kohdalla ilmoittaa tallenna ja katso:

MTV3

Nelonen

Sub tv

TV5

LIV

JIM

Kutonen

AVA

Hero

Onko tämä ihan todellista, että tv:n katselu voi olla näin vaikeaa !!!!!

 

 

 


Miksi ei voinut käyttää puhelimen pistorasiaa? Kyllä minulle edelleen myytiin sen kautta netti. Tosin aika huonosti toimii. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Alkaa pikkusen ottamaan pattiin tallennusten katsominen, kun se on yhtä odottamista ja sinisen ympyrän tuijottamista. Tai sitten musta ruutu sinisellä ympyrällä (onhan se tietysti fiksumman näköinen ) eikä pääse ohjelmaan ollenkaan. On minulla siitä videoo mutta varmaan uskotte ilman sitäkin. Tuskin olisin täällä kirjoittelemassa klo 23.39 jos voisin katsoa tallenteita.

Nyt siis joku Telialainen vastaamaan miksi myytiin ajatuksella ettei voi käyttää puhelimen pistorasian kautta,

digiboksi, joka on täysi p...

 

Kunniamerkki +4

Eikait sen median (4G/5G tai lanka) siihen pitäisi vaikuttaa, jos se on Telialta ja tarpeeksi nopea? Jos se on jostain muualta, niin se taitaapi vaatia sen tallennuksen.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

 Niin, mullekin myytiin sillä perusteella, että lankojen kautta ei enää nettiä tule. Oli sitten niinku vähän pakko ottaa 5g. EM-kisojen kuvanlaatu oli niin surkea, että katsoin mieluummin antennin kautta. 

 Telia veti taloutemme takaisin vuosituhannen alkuun, sillä jos yksi on pöytäkoneella, toinen tabletilla ja kolmas tvn ääressä, niin kaikki kärsii. Sinistä ympyrää toivotan kaikille syyllisille sinne.

Käyttäjätaso 1

@Kommentti123  kirjoitti:

Nyt siis joku Telialainen vastaamaan miksi myytiin ajatuksella ettei voi käyttää puhelimen pistorasian kautta,


digiboksi, joka on täysi p...


 




Tarkoitatko siis sitä, että aikaisemmin nettiyhteytesi tuli puhelinpistorasian kautta, mikä nyt päivitettiin mobiililaajakaistaksi? Puramme meidän kupariverkkoa ja tämän johdosta, kun kupariverkkoa puretaan niin nettiyhteyden saaminen sitä pitkin ei ole mahdollista. Tästä syystä tarkoituksemme onkin löytää asiakkaille korvaavat yhteydet näiden laajakaistaliittymien tilalle, jotka ovat tulleet puhelinpistorasian kuparia pitkin. Tässä tapauksessa on varmasti kyse siitä, että kupariverkko on alueellasi purettu tai sitä ollaan purkamassa, minkä seurauksena on ollut syytä päivittää vanha liittymäsi uudella. Oletan, että sinulla on siis käytössäsi meidän mobiililaajakaista niin toimiiko Telia TV digiboksi sillä heikosti?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Juu, mulla ainakin on teidän mobiilivehkeet ja heikosti toimii. Sorry @Kommentti123, kun vastasin sinulle esitettyyn kysymykseen.


 


 


 


---


Muokkaus Se_Jesse: lisätty tägäys


@Kommentti123 kirjoitti:


Nyt siis joku Telialainen vastaamaan miksi myytiin ajatuksella ettei voi käyttää puhelimen pistorasian kautta,


digiboksi, joka on täysi p...


 


@Se_Jesse kirjoitti:


Tarkoitatko siis sitä, että aikaisemmin nettiyhteytesi tuli puhelinpistorasian kautta, mikä nyt päivitettiin mobiililaajakaistaksi? Puramme meidän kupariverkkoa ja tämän johdosta, kun kupariverkkoa puretaan niin nettiyhteyden saaminen sitä pitkin ei ole mahdollista. Tästä syystä tarkoituksemme onkin löytää asiakkaille korvaavat yhteydet näiden laajakaistaliittymien tilalle, jotka ovat tulleet puhelinpistorasian kuparia pitkin. Tässä tapauksessa on varmasti kyse siitä, että kupariverkko on alueellasi purettu tai sitä ollaan purkamassa, minkä seurauksena on ollut syytä päivittää vanha liittymäsi uudella. Oletan, että sinulla on siis käytössäsi meidän mobiililaajakaista niin toimiiko Telia TV digiboksi sillä heikosti?


 


 



 


Tässä aiempi kommentointini


Käytössä on mobiili liittymä, mikä tuli laajakaistan tilalle, kun puhelin pistorasian kautta ei voinut enää käyttää, näin teiltä myytiin tämä asia.


Juu, ja on versio 10.3.65.


Ja seuraavien kanavien kohdalla ilmoittaa tallenna ja katso:


MTV3


Nelonen


Sub tv


TV5


LIV


JIM


Kutonen


AVA


Hero


Onko tämä ihan todellista, että tv:n katselu voi olla näin vaikeaa !!!!!


 


Eli onhan tämä nyt uskomatonta, että puolet kanavista on sellaisia mitä et katso tallentamatta ohjelmaa !!!


 


 


---


Muokkaus Se_Jesse: jatkettu lainausta


 


 

Käyttäjätaso 1

@Lanttilo  kirjoitti:

Eikait sen median (4G/5G tai lanka) siihen pitäisi vaikuttaa, jos se on Telialta ja tarpeeksi nopea? Jos se on jostain muualta, niin se taitaapi vaatia sen tallennuksen.




Voisin tähän vielä lisätä, että tällä hetkellä on käynnissä häiriö, joka liittyy siihen, että Telia TV digiboksi DV8919 vaatii virheellisesti tallennusta ohjelmien katseluun. Digiboksi vaatii virheellisesti tallennusta usealla kanavalla ohjelmien katseluun. Tämän voi vaihtaa toimivaan näkymään digiboksin tv-valikon yläosassa valitsemalla "Ohjelmaopas" sijasta "TV-kanavat". Häiriö onkin tällä hetkellä korjauksessa ja pahoittelen sen aiheuttamaa haittaa.


 


Tästä pääsee vielä suoraan kyseiseen häiriötiedotteeseen.

@Lanttilo  kirjoitti:

Eikait sen median (4G/5G tai lanka) siihen pitäisi vaikuttaa, jos se on Telialta ja tarpeeksi nopea? Jos se on jostain muualta, niin se taitaapi vaatia sen tallennuksen.


 


@Se_Jesse kirjoitti:


Voisin tähän vielä lisätä, että tällä hetkellä on käynnissä häiriö, joka liittyy siihen, että Telia TV digiboksi DV8919 vaatii virheellisesti tallennusta ohjelmien katseluun. Digiboksi vaatii virheellisesti tallennusta usealla kanavalla ohjelmien katseluun. Tämän voi vaihtaa toimivaan näkymään digiboksin tv-valikon yläosassa valitsemalla "Ohjelmaopas" sijasta "TV-kanavat". Häiriö onkin tällä hetkellä korjauksessa ja pahoittelen sen aiheuttamaa haittaa.



 


 


Ihan sama juttu onko ohjelmavalikko vai tv-kanavat, sama tallenna ja katso on valittavana. Kai te testaatte ennenkuin annatte tällaisia ohjeistuksia


 


 


---


Muokkaus Se_Jesse: jatkettu lainausta


 

Käyttäjätaso 1

@Kommentti123  kirjoitti:

Tässä aiempi kommentointini


Käytössä on mobiili liittymä, mikä tuli laajakaistan tilalle, kun puhelin pistorasian kautta ei voinut enää käyttää, näin teiltä myytiin tämä asia.


Juu, ja on versio 10.3.65.


Ja seuraavien kanavien kohdalla ilmoittaa tallenna ja katso:


MTV3


Nelonen


Sub tv


TV5


LIV


JIM


Kutonen


AVA


Hero


Onko tämä ihan todellista, että tv:n katselu voi olla näin vaikeaa !!!!!


 


Eli onhan tämä nyt uskomatonta, että puolet kanavista on sellaisia mitä et katso tallentamatta ohjelmaa !!!




Aivan! Olinkin vastaamassa tähän jo tätä vastausta, jonka kirjoitin hetki sitten.


 



@Se_Jesse  kirjoitti:

 


 


Voisin tähän vielä lisätä, että tällä hetkellä on käynnissä häiriö, joka liittyy siihen, että Telia TV digiboksi DV8919 vaatii virheellisesti tallennusta ohjelmien katseluun. Digiboksi vaatii virheellisesti tallennusta usealla kanavalla ohjelmien katseluun. Tämän voi vaihtaa toimivaan näkymään digiboksin tv-valikon yläosassa valitsemalla "Ohjelmaopas" sijasta "TV-kanavat". Häiriö onkin tällä hetkellä korjauksessa ja pahoittelen sen aiheuttamaa haittaa. Tästä pääsee vielä suoraan kyseiseen häiriötiedotteeseen.

Mutta olitkin tämän vastauksen jo löytänyt ja ehtinyt kommentoimaan siihen, joten jatketaan keskustelua uusimman kommenttisi kohdalla.




 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@madass  kirjoitti:

 Niin, mullekin myytiin sillä perusteella, että lankojen kautta ei enää nettiä tule. Oli sitten niinku vähän pakko ottaa 5g. EM-kisojen kuvanlaatu oli niin surkea, että katsoin mieluummin antennin kautta. 


 Telia veti taloutemme takaisin vuosituhannen alkuun, sillä jos yksi on pöytäkoneella, toinen tabletilla ja kolmas tvn ääressä, niin kaikki kärsii. Sinistä ympyrää toivotan kaikille syyllisille sinne.




Onko mobiiliyhteys jatkuvasti heikko, ja onko yhteys heikko vain kun käytössä on useampi laite samaan aikaan? Jos kuuluvuus alueella on heikko, on tilanteesta hyvä kirjata kuuluvuuspalaute. Kuuluvuuspalaute menee suoraan verkonsuunnittelulle, ja palaute on erittäin tärkeää verkon tulevien muutos- ja parannustöiden suunnittelua varten. Jos yhteyden toimivuus on erittäin heikko, on tietenkin hyvä idea kartoittaa tilannetta asiakaspalvelumme kanssa. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@Kommentti123  kirjoitti:

@Lanttilo  kirjoitti:

Eikait sen median (4G/5G tai lanka) siihen pitäisi vaikuttaa, jos se on Telialta ja tarpeeksi nopea? Jos se on jostain muualta, niin se taitaapi vaatia sen tallennuksen.


 


@Se_Jesse kirjoitti:


Voisin tähän vielä lisätä, että tällä hetkellä on käynnissä häiriö, joka liittyy siihen, että Telia TV digiboksi DV8919 vaatii virheellisesti tallennusta ohjelmien katseluun. Digiboksi vaatii virheellisesti tallennusta usealla kanavalla ohjelmien katseluun. Tämän voi vaihtaa toimivaan näkymään digiboksin tv-valikon yläosassa valitsemalla "Ohjelmaopas" sijasta "TV-kanavat". Häiriö onkin tällä hetkellä korjauksessa ja pahoittelen sen aiheuttamaa haittaa.



 


 


Ihan sama juttu onko ohjelmavalikko vai tv-kanavat, sama tallenna ja katso on valittavana. Kai te testaatte ennenkuin annatte tällaisia ohjeistuksia


 




Kuulostaapa erikoiselta, ohjeistuksen mukaisen valinnan on kyllä todettu vaikuttavan juurikin tähän että digiboksi vaatii tallennusta usealla kanavalla. Tilanteeseen vaikuttaa toki useampikin seikka. Onko digiboksisi yhdistettynä WiFi -verkkoon, vai onko boksi yhdistettynä LAN -kaapelilla? Jos käytät verkkokaapelia, suosittelen vaihtamaan WiFiin.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

 Mobiiliyhteydessä ei ole kehumista, vaikka olisi vain yksi laite käytössä. Useamman laitteen ollessa käytössä yhteys muuttuu surkeasta umpisurkeaksi. Kuuluvuuspalautteen anto on mahdotonta, sillä kirjoitettuani kuvauksen tuli ilmoitus; yhteys katkesi, palaa alkuun. Kahdesti. Kolmatta kertaa en yritä. Asiakaspalveluun otan yhteyttä sitten, kun minulla on paita, jossa on asbestihihat.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@madass  kirjoitti:

 Mobiiliyhteydessä ei ole kehumista, vaikka olisi vain yksi laite käytössä. Useamman laitteen ollessa käytössä yhteys muuttuu surkeasta umpisurkeaksi. Kuuluvuuspalautteen anto on mahdotonta, sillä kirjoitettuani kuvauksen tuli ilmoitus; yhteys katkesi, palaa alkuun. Kahdesti. Kolmatta kertaa en yritä. Asiakaspalveluun otan yhteyttä sitten, kun minulla on paita, jossa on asbestihihat.




Kuuluvuuspalautteen kirjaaminen kannattaa tehdä Mozilla Firefoxin kautta. Muiden selaimien osalta on havaittu pientä yskimistä ja palaute ei ole lähtenyt eteenpäin. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Nyt kun on havaittu häiriö uudessa ohjelmaoppaassa, niin onko Telia TV-sovelluksen päivitys 6.4 vedetty pois jakelusta ? Itselläni ei ole vielä päivittynyt sovellus.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

 Nyt tämä(-kin) boksi on alkanut tekemään samaa mitä edellinen malli. Näyttää siltä, että yksi jakso olisi jäänyt tallentamatta, mutta.. Kuten kuvasta näkyy, niin yksi jakso on laitettu väärälle kaudelle (5) ja jakson teksti kertoo jostakin muusta ohjelmasta ja kuva on väärä. Kuitenkin jakso on Casualty sarjan kaudelta 35 jakso 12.  

Edit. Tarkemmin asiaa kun tutkin, niin jakso nro 10 puuttuu ja nyt toivon, että tuo kuvan jakso on se. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Tomppa_1  kirjoitti:

Nyt kun on havaittu häiriö uudessa ohjelmaoppaassa, niin onko Telia TV-sovelluksen päivitys 6.4 vedetty pois jakelusta ? Itselläni ei ole vielä päivittynyt sovellus.




Sovellus ei ole vielä täydessä jakelussa ja sen vuoksi kaikille asiakkaille päivitystä ei ole vielä tullut. Mutta tulossa siis on, ei ole vedetty pois jakelusta. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@Hannele2022  kirjoitti:


 Nyt tämä(-kin) boksi on alkanut tekemään samaa mitä edellinen malli. Näyttää siltä, että yksi jakso olisi jäänyt tallentamatta, mutta.. Kuten kuvasta näkyy, niin yksi jakso on laitettu väärälle kaudelle (5) ja jakson teksti kertoo jostakin muusta ohjelmasta ja kuva on väärä. Kuitenkin jakso on Casualty sarjan kaudelta 35 jakso 12.  


Edit. Tarkemmin asiaa kun tutkin, niin jakso nro 10 puuttuu ja nyt toivon, että tuo kuvan jakso on se. 




Olemme havainneet, että jo takaisin vedetyssä päivityksessä osaan ohjelmista on päätynyt väärää tietoa. Tämän virheen vuoksi ohjelman kausi, jakso tai kuvauksen lisätiedot voivat olla virheelliset tai puuttua kokonaan.  Itse ohjelman sisältö pitäisi kuitenkin olla oikea eli se mitä on ajastettu tallennukseen.

@Kommentti123  kirjoitti:
@Lanttilo  kirjoitti:

Eikait sen median (4G/5G tai lanka) siihen pitäisi vaikuttaa, jos se on Telialta ja tarpeeksi nopea? Jos se on jostain muualta, niin se taitaapi vaatia sen tallennuksen.

 

@Se_Jesse kirjoitti:

Voisin tähän vielä lisätä, että tällä hetkellä on käynnissä häiriö, joka liittyy siihen, että Telia TV digiboksi DV8919 vaatii virheellisesti tallennusta ohjelmien katseluun. Digiboksi vaatii virheellisesti tallennusta usealla kanavalla ohjelmien katseluun. Tämän voi vaihtaa toimivaan näkymään digiboksin tv-valikon yläosassa valitsemalla "Ohjelmaopas" sijasta "TV-kanavat". Häiriö onkin tällä hetkellä korjauksessa ja pahoittelen sen aiheuttamaa haittaa.

 

 

Ihan sama juttu onko ohjelmavalikko vai tv-kanavat, sama tallenna ja katso on valittavana. Kai te testaatte ennenkuin annatte tällaisia ohjeistuksia

 

Kuulostaapa erikoiselta, ohjeistuksen mukaisen valinnan on kyllä todettu vaikuttavan juurikin tähän että digiboksi vaatii tallennusta usealla kanavalla. Tilanteeseen vaikuttaa toki useampikin seikka. Onko digiboksisi yhdistettynä WiFi -verkkoon, vai onko boksi yhdistettynä LAN -kaapelilla? Jos käytät verkkokaapelia, suosittelen vaihtamaan WiFiin.

 

 

 

Juu, kyllä sitä WiFillä käytetään.. testasin jälleen, ja sama tilanne; tv-kanavat; tallenna ja katso, ohjelmaluettelo; tallenna ja katso

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Tadaa.....Täällä sama vika, on tämä jo aika surullista. Ihminen on käynyt kuussa mutta ei osaa tehdä toimivaa digiboxia.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5


 


Juu, kyllä sitä WiFillä käytetään.. testasin jälleen, ja sama tilanne; tv-kanavat; tallenna ja katso, ohjelmaluettelo; tallenna ja katso




Saimme tämän toistettua testilaitteellamme. Tämä kuitenkin korjaantui, kun käynnistimme digiboksin uudelleen asetuksien kautta (Asetukset -> Järjestelmäasetukset -> Laitteen asetukset -> Käynnistä uudelleen). Jos siis Tallenna ja katso -valinta tulee myös TV-kanavat -näkymässä, kuten tiedotteessa ohjeistettu, valikon kautta tehdyllä digiboksin uudelleen käynnistyksellä ja odottamalla hetken (tavallisesti 1-5 min) tämä korjaantuu.

Päivä nyt näpytelty tätä uutta boxia ja pettymys on suuri. Kanavan vaihdon hitaus, etusivulle pakotettu boottaus jne. Yksi asia ylitse muiden ärsyttää suunnattomasti. Miten voi olla mahdollista että tässä uudessa boxissa ei ole mahdollista luoda omaa kanavalistaa tai edes järjestää kanavia uudelleen? 

Edelleen osan kanavien kanssa vaatii tallennusta ennenkuin voi katsoa. Yhdessä vaiheessa antoi katsoa ilman tallennusta, mutta nyt vaatii taas.

 

Myös drm virheilmoituksia tullut.

 

Ei auttanut vaihto langallisesta nettiyhteydestä wifiin.