Skip to main content

Telia Play digiboksin uusi rauta DV8919 – kysy ja kommentoi täällä **ketju on lukittu kommenteilta**


Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

1056 kommenttia

Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 1299 kommenttia
  • 14. syyskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:

@HenriLie Mä olenkin aina ollut sitä mieltä, että ongelmat tulevat aina ensin mulle ja viikon parin päästä muille. Näin on käynyt niin usein. Olen tottunut siihen kun aspassa sanotaan, ettei kenelläkään muulla ole sitä kyseistä juttua niin vika on täällä päässä. Kirjoittelenkin sitten vain yleensä tänne. 🙂

Ja hienoa onkin, että kirjoitat täällä, kiitos siitä 🤝

Asiakaspalvelussamme häiriöilmoituksia käsitellään samalla kaavalla ja ongelmaa rajataan aluksi eri kysymyksin. Jos Telia Play -palvelun ongelma ei toistu samalla laitteella testatessa (esim meillä asiakaspalvelun toimesta), ongelman syytä lähdetään herkästi etsimään muualta. Tietysti tämä on harmillista ja aiheuttaa viivettä itse korjaukseen, jos häiriö onkin vain osaa asiakkaista koskevaa. Selvästi tässä on parantamisen varaa.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 5. lokakuuta 2023

Kyseessä siis DV8919 ja Jatka katsomista kohdalla mennään. En tiedä, että onko ongelma vain minulla, kun kukaan muu ei koskaan asiasta kirjoita. Eli tallennokset eivät pääosin vieläkään poistu.

Eli olen tallentanut ja katsonut sekä poistanut esim ohjelmat A, B, C ja D. Ja ne ovat jääneet edelleen Jatka katsomista sivulle. Tätä myöten siihen ei tietysti koskaan tule ohjelmien A, B, C ja D ohjelmien seuraavia jaksoja, mikä on nykyään tämän sivun tarkoitus.

Minulle on sanottu täällä, että jos ohjelmaa ei ole katsottu kokonaan, niin se voi  siksi jäädä. Kuvassa on pari ohjelmaa jotka näyttävät etten ole katsonut kokonaan, mutta olen katsonut ja kun katsottuun ohjelmaan ei tule mitään merkkiä, josta tietäisin sen olevan katsottu, minun pitää katsoa siitä vähän jotta tiedän voinko sen poistaa. Onko se silloin ylikatsottu eikä poistu?

 



___

Muokkaus AaTanja: siirretty oma aloituksensa ketjuun. 


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 1299 kommenttia
  • 5. lokakuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:

Kyseessä siis DV8919 ja Jatka katsomista kohdalla mennään. En tiedä, että onko ongelma vain minulla, kun kukaan muu ei koskaan asiasta kirjoita. Eli tallennokset eivät pääosin vieläkään poistu.

Kyseinen ongelma on meilläkin havaittu, toistettu ja viety korjaukseen. Vielä korjaus on kuitenkin kesken eli tallenteet voivat poistamisesta huolimatta jäädä näkyville “Jatka katsomista” listaan. Osa poistetuista tallenteista poistuu listalta viiveellä. Mutta ongelmaa tässä toiminnassa kiistamättä on.

 

Hannele2022 kirjoitti:

Kuvassa on pari ohjelmaa jotka näyttävät etten ole katsonut kokonaan, mutta olen katsonut ja kun katsottuun ohjelmaan ei tule mitään merkkiä, josta tietäisin sen olevan katsottu, minun pitää katsoa siitä vähän jotta tiedän voinko sen poistaa. Onko se silloin ylikatsottu eikä poistu?

 

Sinisen palkin, joka kertoo paljonko tallenteesta on katsottu, on havaittu myös toimivan välillä virheellisesti, kuten kuvailet. Eli kyllä, ongelmaksi voi muodostua juuri tämä, että tallenteen joutuu avaamaan ja tarkistamaan, onko sen oikeasti katsonut loppuun asti. Kiistämättä tämäkin on ärsyttävä häiriö palvelun käyttöä ajatellen. Tämäkin toki korjataan mahdollisimman pian.


  • Morsettaja
  • 50 kommenttia
  • 29. lokakuuta 2023

Viikko sitten huomasin, että hbomax yhtäkkiä jotkut leffat äänetömät. Viaplay tänään kokonaan mykkä.

Puhelimesta "heittämällä" kaikki ok. Kaikkea tehty, restart, äppi pois ja takaisin, koko laitteen nollaus ja siltiki hbomaxjotkut leffat äänetömät. Viaplay tuli laitteen nollauksella kuntoon.

Sitten huomasin että, äänetömät on hbomaxissa dolby atmos leffat. Kun ääni laitettu boxista manuaalisesti atmos pois, niin ääni tulee, kun leffa sisällä vaihta äänenraita niin ääni tulee, kun on automaatisella, niin on mykkä. Ja taas, ongelma on vaan telia digiboxilla, ei muualla- ei telkkarin kautta, ei pleikkari, ei nvidia, ei puhelimen kautta mihin vaan heittamalla…

Miksi nyt yhtäkki näin?

 

Ja edelleen, kuvanlaatu on surkea. 


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 29. lokakuuta 2023
Rusakas kirjoitti:

Viikko sitten huomasin, että hbomax yhtäkkiä jotkut leffat äänetömät. Viaplay tänään kokonaan mykkä.

Puhelimesta "heittämällä" kaikki ok. Kaikkea tehty, restart, äppi pois ja takaisin, koko laitteen nollaus ja siltiki hbomaxjotkut leffat äänetömät. Viaplay tuli laitteen nollauksella kuntoon.

Sitten huomasin että, äänetömät on hbomaxissa dolby atmos leffat. Kun ääni laitettu boxista manuaalisesti atmos pois, niin ääni tulee, kun leffa sisällä vaihta äänenraita niin ääni tulee, kun on automaatisella, niin on mykkä. Ja taas, ongelma on vaan telia digiboxilla, ei muualla- ei telkkarin kautta, ei pleikkari, ei nvidia, ei puhelimen kautta mihin vaan heittamalla…

Miksi nyt yhtäkki näin?

 

Ja edelleen, kuvanlaatu on surkea. 

Raportoin havaintosi Atmos monikanavaäänten ongelmasta eteenpäin. Testaamme ja korjaamme tämän mahdollisimman pian. 


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 30. lokakuuta 2023
Rusakas kirjoitti:

Viikko sitten huomasin, että hbomax yhtäkkiä jotkut leffat äänetömät. Viaplay tänään kokonaan mykkä.

Puhelimesta "heittämällä" kaikki ok. Kaikkea tehty, restart, äppi pois ja takaisin, koko laitteen nollaus ja siltiki hbomaxjotkut leffat äänetömät. Viaplay tuli laitteen nollauksella kuntoon.

Sitten huomasin että, äänetömät on hbomaxissa dolby atmos leffat. Kun ääni laitettu boxista manuaalisesti atmos pois, niin ääni tulee, kun leffa sisällä vaihta äänenraita niin ääni tulee, kun on automaatisella, niin on mykkä. Ja taas, ongelma on vaan telia digiboxilla, ei muualla- ei telkkarin kautta, ei pleikkari, ei nvidia, ei puhelimen kautta mihin vaan heittamalla…

Miksi nyt yhtäkki näin?

 

Ja edelleen, kuvanlaatu on surkea. 

 

Tähän ongelmaan sain lisätietoa Telia Play -palvelun kehityksestä vastaavalta. Vaikka boksin Android asetuksista löytyy Atmos monikanavaäänen asetukset ei SDMC DV8919 -digiboksi tue kyseistä äänimuotoa. 


  • Morsettaja
  • 50 kommenttia
  • 30. lokakuuta 2023
KaPetri kirjoitti:
Rusakas kirjoitti:

Viikko sitten huomasin, että hbomax yhtäkkiä jotkut leffat äänetömät. Viaplay tänään kokonaan mykkä.

Puhelimesta "heittämällä" kaikki ok. Kaikkea tehty, restart, äppi pois ja takaisin, koko laitteen nollaus ja siltiki hbomaxjotkut leffat äänetömät. Viaplay tuli laitteen nollauksella kuntoon.

Sitten huomasin että, äänetömät on hbomaxissa dolby atmos leffat. Kun ääni laitettu boxista manuaalisesti atmos pois, niin ääni tulee, kun leffa sisällä vaihta äänenraita niin ääni tulee, kun on automaatisella, niin on mykkä. Ja taas, ongelma on vaan telia digiboxilla, ei muualla- ei telkkarin kautta, ei pleikkari, ei nvidia, ei puhelimen kautta mihin vaan heittamalla…

Miksi nyt yhtäkki näin?

 

Ja edelleen, kuvanlaatu on surkea. 

 

Tähän ongelmaan sain lisätietoa Telia Play -palvelun kehityksestä vastaavalta. Vaikka boksin Android asetuksista löytyy Atmos monikanavaäänen asetukset ei SDMC DV8919 -digiboksi tue kyseistä äänimuotoa. 

Okei, mutta miksi se surkimus nyt yhtäkkiä ei osa auto. asetuksella toimia vaikka auto. on suositeltavaa ? 


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 30. lokakuuta 2023
Rusakas kirjoitti:

Okei, mutta miksi se surkimus nyt yhtäkkiä ei osa auto. asetuksella toimia vaikka auto. on suositeltavaa ? 

En osaa antaa vastausta siihen, että mikä nyt on muuttunut ettei HBO -sovellus tunnista laitteen ääniasetuksia oikein. Olemme tästä laittaneet joitain kuukausia sitten palautetta HBO:n suuntaan aiheesta, joten ongelma ei ole aivan tuore. 

Joka tapauksessa palaute on mennyt eteenpäin boksin/Telia play -palvelun kehitykselle asiasta. Valitettavasti nopeaa korjausta tilanteeseen ei ole tulossa. 


  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia
  • 5. marraskuuta 2023

Miksi ei enään pysty poistamaan kaukosäätimellä tallennettuja ohjelmia kun painaa ok nappia pitempää alkaa aina toistamaan ennen tuli valikko poista ohjelma tai lopeta tallennus.

Ja sama tv puolella ei enään pääse selaan tulevia ohjelmia niin kuin ennen.


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1444 kommenttia
  • 5. marraskuuta 2023
Tojo4WD kirjoitti:

Miksi ei enään pysty poistamaan kaukosäätimellä tallennettuja ohjelmia kun painaa ok nappia pitempää alkaa aina toistamaan ennen tuli valikko poista ohjelma tai lopeta tallennus.

Ja sama tv puolella ei enään pääse selaan tulevia ohjelmia niin kuin ennen.

Kävin äsken kokeilemassa poistaa tallenteita eri osioista ja painamalla ok → poista tallenne. Onko sinulla uusin digiboksi käytössäsi eli DV8919? 


  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia
  • 5. marraskuuta 2023
PiaJo kirjoitti:
Tojo4WD kirjoitti:

Miksi ei enään pysty poistamaan kaukosäätimellä tallennettuja ohjelmia kun painaa ok nappia pitempää alkaa aina toistamaan ennen tuli valikko poista ohjelma tai lopeta tallennus.

Ja sama tv puolella ei enään pääse selaan tulevia ohjelmia niin kuin ennen.

Kävin äsken kokeilemassa poistaa tallenteita eri osioista ja painamalla ok → poista tallenne. Onko sinulla uusin digiboksi käytössäsi eli DV8919? 

Juu kyllä on ja mielestäni viime päivityksen jälkeen hävisi toi mahdollisuus.


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1444 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2023
Tojo4WD kirjoitti:
PiaJo kirjoitti:
Tojo4WD kirjoitti:

Miksi ei enään pysty poistamaan kaukosäätimellä tallennettuja ohjelmia kun painaa ok nappia pitempää alkaa aina toistamaan ennen tuli valikko poista ohjelma tai lopeta tallennus.

Ja sama tv puolella ei enään pääse selaan tulevia ohjelmia niin kuin ennen.

Kävin äsken kokeilemassa poistaa tallenteita eri osioista ja painamalla ok → poista tallenne. Onko sinulla uusin digiboksi käytössäsi eli DV8919? 

Juu kyllä on ja mielestäni viime päivityksen jälkeen hävisi toi mahdollisuus.

Kokeilepa resetoida kaukosäädin. Vaikuttaisi sille, etttä bluetooth on tipahtanut jostakin syystä pois päältä. Ohjeet kaukosäätimen resetointiin ja uudelleenparitukseen löytyy Asiakastukemme käyttöohjeista


  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia
  • 6. marraskuuta 2023

Resetointi ja uudelleen paritus auttoi empä tiennyt että kaukosäätimenkin voi resetoida.

Rupesi toimimaan niin kuin ennenkin.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 8. marraskuuta 2023

En tiedä, onko boksiin tullut uusi päivitys, mutta nyt meni pahasti pieleen. Kyse siis DV8919:stä.

Otetaan välilehti Nyt ja tulevat. Ei näy enää muuta kuin kelloajat ohjelmista. Viikonpäivä ja pvm takaisin!!!

 

Ja kuten kuvassa näkyy, on Kovan viikon ilta kahdesti, eli uusinta. Mutta tuolta listalta EI VOI POISTAA enää mitään. Tässä versio 1. Kun yritin poistaa.

 

 Ja tässä versio 2. Eli ei poistella.

Eli nämä on ensimmäiset jutut mitkä tuli vastaan. En aio enempää nyt katsoa. Mutta pahoin pelkään, että huomenna jatkoa seuraa. Ja mikä ihme on Minun listani? Ja tuossa on ilmeisesti ennakoitu tulevaisuus, kun ohjelma on jo tallennettu 12.11.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023

Katsoin tässä tallennoksia ja pystyin poistamaan aluksi ohjelmia. En hoksannut ottaa kuvaa siitä millainen sivu oli hetken aikaa käytössä. Nyt ei voi poistaa mistään tallennoksia. Ainoa vaihtoehto on tämä.




____
Muokkaus AaTanja: siirretty tämä ja edellinen omasta aloitusketjustaan tänne ketjuun. 


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023

Tein kysymyksen, mitä harvoin teen, niin onko oikein poistaa mun kysymys ja siirtää ongelma tänne listan jatkoksi mihin kukaan ei täällä vastaa!!! Telia Playn tallennuspuoli on nyt yksi ISO ONGELMA. Haluan tietää Kuuluuko tämä taas sarjaan "kun ei kenelläkään muulla ole tätä" vai tehdäänkö asialle jotain eli onko ongelma yleinen? Kyseessä siis kaksi ylläolevaa kirjoitusta.


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:

En tiedä, onko boksiin tullut uusi päivitys, mutta nyt meni pahasti pieleen. Kyse siis DV8919:stä.

Otetaan välilehti Nyt ja tulevat. Ei näy enää muuta kuin kelloajat ohjelmista. Viikonpäivä ja pvm takaisin!!!

 

Ja kuten kuvassa näkyy, on Kovan viikon ilta kahdesti, eli uusinta. Mutta tuolta listalta EI VOI POISTAA enää mitään. Tässä versio 1. Kun yritin poistaa.

 

 Ja tässä versio 2. Eli ei poistella.

Eli nämä on ensimmäiset jutut mitkä tuli vastaan. En aio enempää nyt katsoa. Mutta pahoin pelkään, että huomenna jatkoa seuraa. Ja mikä ihme on Minun listani? Ja tuossa on ilmeisesti ennakoitu tulevaisuus, kun ohjelma on jo tallennettu 12.11.

Kiitos huomiostasi @Hannele2022 Ilmoitin näistä puutteista eteenpäin. Päivämäärä näissä ehdottomasti pitäisi olla näkyvissä. Vein palautteen eteenpäin myös näistä muista havainnoistasi. 

 

Hannele2022 kirjoitti:

Tein kysymyksen, mitä harvoin teen, niin onko oikein poistaa mun kysymys ja siirtää ongelma tänne listan jatkoksi mihin kukaan ei täällä vastaa!!! Telia Playn tallennuspuoli on nyt yksi ISO ONGELMA. Haluan tietää Kuuluuko tämä taas sarjaan "kun ei kenelläkään muulla ole tätä" vai tehdäänkö asialle jotain eli onko ongelma yleinen? Kyseessä siis kaksi ylläolevaa kirjoitusta.

Pyrimme täällä yhteisössä pitämään keskustelut tietyissä ketjuissa ja sen vuoksi uusia aloituksia/kysymyksiä voidaan yhdistää olemassa olevaan ketjuun.Tässäkin ketjussa pyrimme jokaisen kysymyksiin vastaamaan. 


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023
KaPetri kirjoitti:
Hannele2022 kirjoitti:

En tiedä, onko boksiin tullut uusi päivitys, mutta nyt meni pahasti pieleen. Kyse siis DV8919:stä.

Otetaan välilehti Nyt ja tulevat. Ei näy enää muuta kuin kelloajat ohjelmista. Viikonpäivä ja pvm takaisin!!!

 

Ja kuten kuvassa näkyy, on Kovan viikon ilta kahdesti, eli uusinta. Mutta tuolta listalta EI VOI POISTAA enää mitään. Tässä versio 1. Kun yritin poistaa.

 

 Ja tässä versio 2. Eli ei poistella.

Eli nämä on ensimmäiset jutut mitkä tuli vastaan. En aio enempää nyt katsoa. Mutta pahoin pelkään, että huomenna jatkoa seuraa. Ja mikä ihme on Minun listani? Ja tuossa on ilmeisesti ennakoitu tulevaisuus, kun ohjelma on jo tallennettu 12.11.

Kiitos huomiostasi @Hannele2022 Ilmoitin näistä puutteista eteenpäin. Päivämäärä näissä ehdottomasti pitäisi olla näkyvissä. Vein palautteen eteenpäin myös näistä muista havainnoistasi. 

 

Hannele2022 kirjoitti:

Tein kysymyksen, mitä harvoin teen, niin onko oikein poistaa mun kysymys ja siirtää ongelma tänne listan jatkoksi mihin kukaan ei täällä vastaa!!! Telia Playn tallennuspuoli on nyt yksi ISO ONGELMA. Haluan tietää Kuuluuko tämä taas sarjaan "kun ei kenelläkään muulla ole tätä" vai tehdäänkö asialle jotain eli onko ongelma yleinen? Kyseessä siis kaksi ylläolevaa kirjoitusta.

Pyrimme täällä yhteisössä pitämään keskustelut tietyissä ketjuissa ja sen vuoksi uusia aloituksia/kysymyksiä voidaan yhdistää olemassa olevaan ketjuun.Tässäkin ketjussa pyrimme jokaisen kysymyksiin vastaamaan. 

 

Onko tämä ongelma vain minulla? Tai mun boksilla. 


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:

Onko tämä ongelma vain minulla? Tai mun boksilla. 

Ei ole vain sinulla. Viimeisimmässä päivityksessä päivämäärän näyttäminen on poistunut mikäli kyseessä on kuluvan päivän tallenne. 

Yksittäisen jakson saat poistettua lyhyellä painalluksella sarjatallennukset valikon kautta. Poista tallenne -toiminne löytyy vaihtoehtona Lopeta sarjan tallennus -toiminteen jälkeen. Emme kuitenkaan suosittele yksittäisten jaksojen poistamista sarjatallenteista. 

 


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023
KaPetri kirjoitti:
Hannele2022 kirjoitti:

Onko tämä ongelma vain minulla? Tai mun boksilla. 

Ei ole vain sinulla. Viimeisimmässä päivityksessä päivämäärän näyttäminen on poistunut mikäli kyseessä on kuluvan päivän tallenne. 

Yksittäisen jakson saat poistettua lyhyellä painalluksella sarjatallennukset valikon kautta. Poista tallenne -toiminne löytyy vaihtoehtona Lopeta sarjan tallennus -toiminteen jälkeen. Emme kuitenkaan suosittele yksittäisten jaksojen poistamista sarjatallenteista. 

 

Jes!!! Nyt on tullut poisto mahdollisuus Kaikki välilehdelle, mitä pääasiassa käytän. 😁 Ihan uudenlainen, mutta kaikkeen tottuu. Toivottavasti se nyt pysyy. 

Tarkoitatko, että et suosittele sarjatallenteiden katsottujen jaksojen poistamista ollenkaan? Mistään? 🤔


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:

Jes!!! Nyt on tullut poisto mahdollisuus Kaikki välilehdelle, mitä pääasiassa käytän. 😁 Ihan uudenlainen, mutta kaikkeen tottuu. Toivottavasti se nyt pysyy. 

Tarkoitatko, että et suosittele sarjatallenteiden katsottujen jaksojen poistamista ollenkaan? Mistään? 🤔

Toistaiseksi emme suosittele yksittäisten jaksojen poistamista sarjatallenteista. Yksittäisen jakson poisto estää kyseisen ohjelman tallennuksen tulevaisuudessa, jos esimerkiksi ajastat ohjelman uusinnan myöhemmin tallennukseen. Tämä vika ei haittaa ja tiedät ettet ohjelmaa halua tulevaisuudessa katsoa niin yksittäisen ohjelman voi poistaa sarjatallenteista.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023
KaPetri kirjoitti:
Hannele2022 kirjoitti:

Jes!!! Nyt on tullut poisto mahdollisuus Kaikki välilehdelle, mitä pääasiassa käytän. 😁 Ihan uudenlainen, mutta kaikkeen tottuu. Toivottavasti se nyt pysyy. 

Tarkoitatko, että et suosittele sarjatallenteiden katsottujen jaksojen poistamista ollenkaan? Mistään? 🤔

Toistaiseksi emme suosittele yksittäisten jaksojen poistamista sarjatallenteista. Yksittäisen jakson poisto estää kyseisen ohjelman tallennuksen tulevaisuudessa, jos esimerkiksi ajastat ohjelman uusinnan myöhemmin tallennukseen. Tämä vika ei haittaa ja tiedät ettet ohjelmaa halua tulevaisuudessa katsoa niin yksittäisen ohjelman voi poistaa sarjatallenteista.

Sarjatallennos = Tallentaa kaikki aina itsestään?  Jos näin, niin en saa koskaan poistaa mitään?


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 1299 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:
KaPetri kirjoitti:

Toistaiseksi emme suosittele yksittäisten jaksojen poistamista sarjatallenteista. Yksittäisen jakson poisto estää kyseisen ohjelman tallennuksen tulevaisuudessa, jos esimerkiksi ajastat ohjelman uusinnan myöhemmin tallennukseen. Tämä vika ei haittaa ja tiedät ettet ohjelmaa halua tulevaisuudessa katsoa niin yksittäisen ohjelman voi poistaa sarjatallenteista.

Sarjatallennos = Tallentaa kaikki aina itsestään?  Jos näin, niin en saa koskaan poistaa mitään?

Sarjatallennos on yksi sarjasta tallennettu tallenne eli jakso. Emme suosittele yksittäisen jakson poistamista  @KaPetri  mainitseman mahdollisen myöhemmin ilmenevän ongelman vuoksi, eli silloin se kyseinen jakso ei tallentuisi. Sarjan muut jaksot tallentuu normaalisti. Mutta ei poistaminen kiellettyäkään ole.

Tähän tulikin oikaisevaa tietoa nyt jälkikäteen, eli sarjatallennuksia ei voi poistaa vaan se valinta todella lopettaa sarjatallentamisen. “Poista tallenne” on siis ainakin kirjoitusvirhe, varmistamme myös vielä onko tämä uusi haluttu ominaisuus. Käytännössä siis yhden tallenteen poistaminen sarjatallennuksista ei ole mahdollista, jos haluaa sarjaa tallentaa jatkossakin. Pahoittelut vääristä tiedoista aiemmin ja sekaannuksista.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 9. marraskuuta 2023

@HenriLie Nyt voi tuntua, että jankutan, mutta vielä tämä samaan asiaan liittyen. Siis eikö kannata käyttää tätä Poista tallenne namiskaa ollenkaan? Olen siis välilehdellä Kaikki. Katson siis aina kaikki sarjatallennokset Kaikki välilehden kautta.

 


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 10. marraskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:

@HenriLie Nyt voi tuntua, että jankutan, mutta vielä tämä samaan asiaan liittyen. Siis eikö kannata käyttää tätä Poista tallenne namiskaa ollenkaan? Olen siis välilehdellä Kaikki. Katson siis aina kaikki sarjatallennokset Kaikki välilehden kautta.

 

 

Emme suosittele tallenteiden poistoa. 

Olemme tällä hetkellä selvittämässä sarjatallenteiden poistoon liityvää ominaisuutta palvelukehityksen kanssa. Palaamme tähän ketjuun, kun saamme varmuuden miten yksittäisten ja sarjatallenteiden poistamisen kuuluisi toimia tällä uusimmalla ohjelmistoversiolla. Tällä hetkellä vaikuttaa testausten perusteella, että Poista tallenne -painikkeesta painamalla koko sarjatallennus poistuu.