Skip to main content

Telia Play digiboksin uusi rauta DV8919 – kysy ja kommentoi täällä **ketju on lukittu kommenteilta**


Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

1056 kommenttia

Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 13. marraskuuta 2023

Menin välilehdelle Toistuvat jossa halusin lopettaa erään ohjelman tallennoksen ja samalla poistaa jo tallennetut ohjelmat. Tekstit olivatkin vaihtuneet siellä. Tuossa keskimmäisessä luki aiemmin Lopeta tallentaminen ja poista kaikki tallennetut jaksot. (Ei välttämättä ollut täysin sanatarkkaan juuri näin) Mutta siis, jos poistaa tuosta jo tallennetut jaksot, niin lopettaako se tallennoksen siitä sarjasta?

 


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 1299 kommenttia
  • 13. marraskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:

Menin välilehdelle Toistuvat jossa halusin lopettaa erään ohjelman tallennoksen ja samalla poistaa jo tallennetut ohjelmat. Tekstit olivatkin vaihtuneet siellä. Tuossa keskimmäisessä luki aiemmin Lopeta tallentaminen ja poista kaikki tallennetut jaksot. (Ei välttämättä ollut täysin sanatarkkaan juuri näin) Mutta siis, jos poistaa tuosta jo tallennetut jaksot, niin lopettaako se tallennoksen siitä sarjasta?

Kyllä, keskimmäisen valinnan tekstiä on muokattu uusimassa päivityksessä. Testasin itse tuon ja kyllä sarjan tallennus päättyy, jos valitsee “Poista kaikki (n) jaksoa”. Näinhän se ei tietenkään toimi loogisesti, kun yllä on tallentamisen lopettamiselle oma nappi. Kiitos hyvästä huomiosta, tämä on viety eteenpäin tiedoksi ja korjattavaksi.


  • Morsettaja
  • 19 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2023

Hei! Meillä oli Arris VIP5305 -digiboksi, mutta sopimuksen uusinnan yhteydessä sanottiin, että se pitää vaihtaa. Uusi on SDMC DV8919X, jonka käyttö on kaikkea muuta kuin käyttäjäystävällistä - suoraan sanottuna kamalaa!

Perustoimintoja ei pysty tekemään enää yhdellä napin painalluksella. Esim. kanavaa ei voi vaihtaa numeroa valitsemalla eikä muutenkaan nopeasti, vaan pitää mennä kotivalikon kautta. Myös teksti-TV on piilotettu kotialikon Sovelluksiin. Vielä en ole löytänyt myöskään tapaa, jolla voi nähdä lisätietoa ohjelmasta. (Vanhan boksin kaukosäätimessä oli INFO-painike.)

Onko näihin tulossa muutosta?


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2023
MiiuKo kirjoitti:

Hei! Meillä oli Arris VIP5305 -digiboksi, mutta sopimuksen uusinnan yhteydessä sanottiin, että se pitää vaihtaa. Uusi on SDMC DV8919X, jonka käyttö on kaikkea muuta kuin käyttäjäystävällistä - suoraan sanottuna kamalaa!

Perustoimintoja ei pysty tekemään enää yhdellä napin painalluksella. Esim. kanavaa ei voi vaihtaa numeroa valitsemalla eikä muutenkaan nopeasti, vaan pitää mennä kotivalikon kautta. Myös teksti-TV on piilotettu kotialikon Sovelluksiin. Vielä en ole löytänyt myöskään tapaa, jolla voi nähdä lisätietoa ohjelmasta. (Vanhan boksin kaukosäätimessä oli INFO-painike.)

Onko näihin tulossa muutosta?

Minulla on DV8919 ja muutoksia olen odotellut kohta vuoden, eli ihan heti niitä ei ole tulossa. Reagoit samalla tavalla kuin minäkin kun aloin käyttämään tätä boksia.

Totta on, että mitään ei juurikaan pysty tekemään nopeasti yhdellä klikkauksella, mutta pikkuhiljaa "polut" oppii tuntemaan mitä kautta pääsee mihinkin. Vaikka olen aika kauan tätä boksia käyttänyt, niin en tiedä mistä löytää info tiedot ohjelmista. Pienen pätkän näkee aina ohjelmaluettelosta kun aktivoi ohjelman kohdan. Joku viisaampi tulee varmaan kertomaan miten saa koko tiedon näkymään ja mistä. Jos / kun sinulle tulee uusia ongelmia opetellessasi boksia käyttämään, niin tule vain aina kysymään täältä neuvoja ja vinkkejä. 

Kyllä sinä opit tulemaan sen kanssa toimeen ja saat luvan välillä kiukutella, niin minäkin tein aluksi. No joo, ja välillä vieläkin. Mutta yleensä täällä aina joku osaa vastata asiantuntevasti mitä haluatkin tietää. Jos sinulla on noin vähän ongelmia, voin päätellä, että tosi moni asia on parantunut noin vuoden aikana.

 


  • Morsettaja
  • 19 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2023

Kiitos vastauksesta, @Hannele2022.
Ongelmia on enemmänkin, mutta kirjoitin vain nuo pahimmat. 😁


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2023
MiiuKo kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, @Hannele2022.
Ongelmia on enemmänkin, mutta kirjoitin vain nuo pahimmat. 😁

 

Kysy kuitenkin aina, kun tulee eteen joku juttu joka tuntuu kummalliselta. Itse olen saanut täältä tosi paljon oppia ja vinkkejä. 😃


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 20. marraskuuta 2023
MiiuKo kirjoitti:

Hei! Meillä oli Arris VIP5305 -digiboksi, mutta sopimuksen uusinnan yhteydessä sanottiin, että se pitää vaihtaa. Uusi on SDMC DV8919X, jonka käyttö on kaikkea muuta kuin käyttäjäystävällistä - suoraan sanottuna kamalaa!

Perustoimintoja ei pysty tekemään enää yhdellä napin painalluksella. Esim. kanavaa ei voi vaihtaa numeroa valitsemalla eikä muutenkaan nopeasti, vaan pitää mennä kotivalikon kautta. Myös teksti-TV on piilotettu kotialikon Sovelluksiin. Vielä en ole löytänyt myöskään tapaa, jolla voi nähdä lisätietoa ohjelmasta. (Vanhan boksin kaukosäätimessä oli INFO-painike.)

Onko näihin tulossa muutosta?

Kieltämättä uuden boksilla navigointi/kaukosäädin ei ole yhtä nopeaa/sujuvaa kuin Arriksen boksilla. Itse valikot avautuvat kyllä nopeasti, mutta palvelut ovat useammman painalluksen takana. Ohjelmaoppaan lisätiedot näkyvät DV8919 boksilla hieman suppeammin kuin vastaavasti Arriksen boksilla. Tämä ominaisuus on tiedossamme ja tähän ei ole luvassa korjausta ainakaan nopealla aikataululla. 


  • Morsettaja
  • 19 kommenttia
  • 20. marraskuuta 2023
KaPetri kirjoitti:
MiiuKo kirjoitti:

Hei! Meillä oli Arris VIP5305 -digiboksi, mutta sopimuksen uusinnan yhteydessä sanottiin, että se pitää vaihtaa. Uusi on SDMC DV8919X, jonka käyttö on kaikkea muuta kuin käyttäjäystävällistä - suoraan sanottuna kamalaa!

Perustoimintoja ei pysty tekemään enää yhdellä napin painalluksella. Esim. kanavaa ei voi vaihtaa numeroa valitsemalla eikä muutenkaan nopeasti, vaan pitää mennä kotivalikon kautta. Myös teksti-TV on piilotettu kotialikon Sovelluksiin. Vielä en ole löytänyt myöskään tapaa, jolla voi nähdä lisätietoa ohjelmasta. (Vanhan boksin kaukosäätimessä oli INFO-painike.)

Onko näihin tulossa muutosta?

Kieltämättä uuden boksilla navigointi/kaukosäädin ei ole yhtä nopeaa/sujuvaa kuin Arriksen boksilla. Itse valikot avautuvat kyllä nopeasti, mutta palvelut ovat useammman painalluksen takana. Ohjelmaoppaan lisätiedot näkyvät DV8919 boksilla hieman suppeammin kuin vastaavasti Arriksen boksilla. Tämä ominaisuus on tiedossamme ja tähän ei ole luvassa korjausta ainakaan nopealla aikataululla. 

Harmillista, että käytettävyys on oleellisesti heikentynyt. Toivon, että panostatte järjestelmän kehittämisessä ihan erityisesti käyttöliittymän helppokäyttöisyyteen ja asiakaskokemuksen parantamiseen. Navigoinnin sujuvuus/nopeus ja kaukosäätimen helppokäyttöisyys ovat mielestäni ensiarvoisen tärkeitä ominaisuuksia. On outoa, että niistä on tingitty.


VeraEk
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 201 kommenttia
  • 20. marraskuuta 2023
MiiuKo kirjoitti:

Harmillista, että käytettävyys on oleellisesti heikentynyt. Toivon, että panostatte järjestelmän kehittämisessä ihan erityisesti käyttöliittymän helppokäyttöisyyteen ja asiakaskokemuksen parantamiseen. Navigoinnin sujuvuus/nopeus ja kaukosäätimen helppokäyttöisyys ovat mielestäni ensiarvoisen tärkeitä ominaisuuksia. On outoa, että niistä on tingitty.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, kiitos vielä palautteestasi. Palautteet palvelun käytettävyydestä ovat meille tärkeitä, ja nämä palautteet kyllä huomioidaan palvelua kehittäessä. 

 

--

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 22. marraskuuta 2023
KaPetri kirjoitti:
Hannele2022 kirjoitti:

@HenriLie Nyt voi tuntua, että jankutan, mutta vielä tämä samaan asiaan liittyen. Siis eikö kannata käyttää tätä Poista tallenne namiskaa ollenkaan? Olen siis välilehdellä Kaikki. Katson siis aina kaikki sarjatallennokset Kaikki välilehden kautta.

 

 

Emme suosittele tallenteiden poistoa. 

Olemme tällä hetkellä selvittämässä sarjatallenteiden poistoon liityvää ominaisuutta palvelukehityksen kanssa. Palaamme tähän ketjuun, kun saamme varmuuden miten yksittäisten ja sarjatallenteiden poistamisen kuuluisi toimia tällä uusimmalla ohjelmistoversiolla. Tällä hetkellä vaikuttaa testausten perusteella, että Poista tallenne -painikkeesta painamalla koko sarjatallennus poistuu. 

Joko katsottuja tallenteita voi poistaa "turvallisesti"?


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 1299 kommenttia
  • 22. marraskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:
KaPetri kirjoitti:
Hannele2022 kirjoitti:

@HenriLie Nyt voi tuntua, että jankutan, mutta vielä tämä samaan asiaan liittyen. Siis eikö kannata käyttää tätä Poista tallenne namiskaa ollenkaan? Olen siis välilehdellä Kaikki. Katson siis aina kaikki sarjatallennokset Kaikki välilehden kautta.

 

 

Emme suosittele tallenteiden poistoa. 

Olemme tällä hetkellä selvittämässä sarjatallenteiden poistoon liityvää ominaisuutta palvelukehityksen kanssa. Palaamme tähän ketjuun, kun saamme varmuuden miten yksittäisten ja sarjatallenteiden poistamisen kuuluisi toimia tällä uusimmalla ohjelmistoversiolla. Tällä hetkellä vaikuttaa testausten perusteella, että Poista tallenne -painikkeesta painamalla koko sarjatallennus poistuu. 

Joko katsottuja tallenteita voi poistaa "turvallisesti"?

Edelleen tuon napin kohdalla on sama virhetilanne ja se on korjauksen alla. Myös jos poistat yksittäisen jakson sarjatallennuksista ja haluat jatkossa tallentaa samaa sarjaa, ei tallentaminen onnistu. Eli tilanne näiden osalta on sama kuin aiemminkin.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 22. marraskuuta 2023
HenriLie kirjoitti:
Hannele2022 kirjoitti:
KaPetri kirjoitti:
Hannele2022 kirjoitti:

@HenriLie Nyt voi tuntua, että jankutan, mutta vielä tämä samaan asiaan liittyen. Siis eikö kannata käyttää tätä Poista tallenne namiskaa ollenkaan? Olen siis välilehdellä Kaikki. Katson siis aina kaikki sarjatallennokset Kaikki välilehden kautta.

 

 

Emme suosittele tallenteiden poistoa. 

Olemme tällä hetkellä selvittämässä sarjatallenteiden poistoon liityvää ominaisuutta palvelukehityksen kanssa. Palaamme tähän ketjuun, kun saamme varmuuden miten yksittäisten ja sarjatallenteiden poistamisen kuuluisi toimia tällä uusimmalla ohjelmistoversiolla. Tällä hetkellä vaikuttaa testausten perusteella, että Poista tallenne -painikkeesta painamalla koko sarjatallennus poistuu. 

Joko katsottuja tallenteita voi poistaa "turvallisesti"?

Edelleen tuon napin kohdalla on sama virhetilanne ja se on korjauksen alla. Myös jos poistat yksittäisen jakson sarjatallennuksista ja haluat jatkossa tallentaa samaa sarjaa, ei tallentaminen onnistu. Eli tilanne näiden osalta on sama kuin aiemminkin.

Kiitti vastauksesta. Sillä kysyin, kun on vähän sekavaa etsiä listalta EI katsottua ohjelmaa. Mutta korjausta odotellessa.


  • Savumerkittäjä
  • 12 kommenttia
  • 24. marraskuuta 2023

Ihan siis muuten huomiona että Ylen kanavien moniääni (Dolby Digital) ei siis toimi vieläkään…


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 1299 kommenttia
  • 24. marraskuuta 2023
Luuripulu kirjoitti:

Ihan siis muuten huomiona että Ylen kanavien moniääni (Dolby Digital) ei siis toimi vieläkään…

Dolby digital on otettu aiemmin pois käytöstä, koska se aiheutti paljon ongelmia vanhempien laitteiden kanssa. Vien toki palautteen eteenpäin tästä, että Dolby Digital -ääntä toivottaisiin myös YLE:n kanaville.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 24. marraskuuta 2023
HenriLie kirjoitti:
Hannele2022 kirjoitti:

Joko katsottuja tallenteita voi poistaa "turvallisesti"?

Edelleen tuon napin kohdalla on sama virhetilanne ja se on korjauksen alla. Myös jos poistat yksittäisen jakson sarjatallennuksista ja haluat jatkossa tallentaa samaa sarjaa, ei tallentaminen onnistu. Eli tilanne näiden osalta on sama kuin aiemminkin.

 

Kuuluuko samaan sarjaan tämä: Tallensin elokuvan ohjelmalistalta suoraan. Ok nappulasta hetken painallus ja tallennus merkattu. Sitten kun elokuva oli jo tallennettu, mutta en ollut vielä katsonut, niin poistin uusinnasta tallennoksen. No sitten hävisi samalla jo tallennettukin elokuva. Pitääkö siis antaa uusintojenkin tallentua, jotta saa pidettyä listalla jo tallennetun. Tämähän ei ollut sarjatallennos. Laitoin sitten elokuvan uusinnan takaisin tallentumaan.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 1299 kommenttia
  • 25. marraskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:
HenriLie kirjoitti:

Edelleen tuon napin kohdalla on sama virhetilanne ja se on korjauksen alla. Myös jos poistat yksittäisen jakson sarjatallennuksista ja haluat jatkossa tallentaa samaa sarjaa, ei tallentaminen onnistu. Eli tilanne näiden osalta on sama kuin aiemminkin.

Kuuluuko samaan sarjaan tämä: Tallensin elokuvan ohjelmalistalta suoraan. Ok nappulasta hetken painallus ja tallennus merkattu. Sitten kun elokuva oli jo tallennettu, mutta en ollut vielä katsonut, niin poistin uusinnasta tallennoksen. No sitten hävisi samalla jo tallennettukin elokuva. Pitääkö siis antaa uusintojenkin tallentua, jotta saa pidettyä listalla jo tallennetun. Tämähän ei ollut sarjatallennos. Laitoin sitten elokuvan uusinnan takaisin tallentumaan.

Kyllä sama ongelma koskee elokuvia, eli jos tallennat ohjelman, poistat sen > Silloin ei myöskään uusinta tallennu, vaikka se näyttää tallennuksen merkin lähetyksen perässä. Eli uusinnat, joista aiempi on tallennettu&poistettu, ei tallennu oikein. Tämä on samaa häiriötä ja korjauksessa.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 25. marraskuuta 2023
HenriLie kirjoitti:
Hannele2022 kirjoitti:
HenriLie kirjoitti:

Edelleen tuon napin kohdalla on sama virhetilanne ja se on korjauksen alla. Myös jos poistat yksittäisen jakson sarjatallennuksista ja haluat jatkossa tallentaa samaa sarjaa, ei tallentaminen onnistu. Eli tilanne näiden osalta on sama kuin aiemminkin.

Kuuluuko samaan sarjaan tämä: Tallensin elokuvan ohjelmalistalta suoraan. Ok nappulasta hetken painallus ja tallennus merkattu. Sitten kun elokuva oli jo tallennettu, mutta en ollut vielä katsonut, niin poistin uusinnasta tallennoksen. No sitten hävisi samalla jo tallennettukin elokuva. Pitääkö siis antaa uusintojenkin tallentua, jotta saa pidettyä listalla jo tallennetun. Tämähän ei ollut sarjatallennos. Laitoin sitten elokuvan uusinnan takaisin tallentumaan.

Kyllä sama ongelma koskee elokuvia, eli jos tallennat ohjelman, poistat sen > Silloin ei myöskään uusinta tallennu, vaikka se näyttää tallennuksen merkin lähetyksen perässä. Eli uusinnat, joista aiempi on tallennettu&poistettu, ei tallennu oikein. Tämä on samaa häiriötä ja korjauksessa.

  

En osannut selittää asiaa ymmärrettävästi. En siis poistanut elokuvaa joka oli tallennettu, vaan otin tallennoksen pois ohjelmalistalta uusinta tallennoksesta, ettei se tallenna myös uusintaa. Tämä poisti jo tallennetun elokuvan. Mutta kuuluu varmaan samaan vikakastiin.


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 1299 kommenttia
  • 25. marraskuuta 2023
Hannele2022 kirjoitti:
HenriLie kirjoitti:

Kyllä sama ongelma koskee elokuvia, eli jos tallennat ohjelman, poistat sen > Silloin ei myöskään uusinta tallennu, vaikka se näyttää tallennuksen merkin lähetyksen perässä. Eli uusinnat, joista aiempi on tallennettu&poistettu, ei tallennu oikein. Tämä on samaa häiriötä ja korjauksessa.

En osannut selittää asiaa ymmärrettävästi. En siis poistanut elokuvaa joka oli tallennettu, vaan otin tallennoksen pois ohjelmalistalta uusinta tallennoksesta, ettei se tallenna myös uusintaa. Tämä poisti jo tallennetun elokuvan. Mutta kuuluu varmaan samaan vikakastiin.

Oletko joskus aiemmin tallentanut saman elokuvan ja poistanut  sen, ennen tätä kertaa? Jos et ole aiemmin samaa elokuvaa poistanut koskaan, ei tulevan tallennuksen pitäisi poistaa jo tallennettua lähetystä, mutta se voi olla tätä samaa ongelmaa. Voin tätä selvittää myös meidän TV -puolen asiantuntijoiden kanssa tarkemmin alkuviikosta kun ovat taas paikalla.

Nämä tallennusten asettamiseen liittyvät ja tallennuksien poistumiset ovat todella harmillisia ongelmia ja valitettavan vaikeaa on myös tunnistaa ongelmaa heti, hyvä että tarkensit siis vielä viestiäsi.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 695 kommenttia
  • 25. marraskuuta 2023
HenriLie kirjoitti:

Oletko joskus aiemmin tallentanut saman elokuvan ja poistanut  sen, ennen tätä kertaa? Jos et ole aiemmin samaa elokuvaa poistanut koskaan, ei tulevan tallennuksen pitäisi poistaa jo tallennettua lähetystä, mutta se voi olla tätä samaa ongelmaa. Voin tätä selvittää myös meidän TV -puolen asiantuntijoiden kanssa tarkemmin alkuviikosta kun ovat taas paikalla.

Nämä tallennusten asettamiseen liittyvät ja tallennuksien poistumiset ovat todella harmillisia ongelmia ja valitettavan vaikeaa on myös tunnistaa ongelmaa heti, hyvä että tarkensit siis vielä viestiäsi.

 

En ole koskaan aiemmin tallentanut ja poistanut elokuvaa. Tallennoksen poistumisen jälkeen, kun laitoin uudelleen elokuvan tallentumaan, se tallentui. Enhän ollut sitä itse koskaan poistanutkaan, vaan poistui silloin, kun poistin ohjelmalistalta tallennoksen pois elokuvan uusinnasta.

 

--

muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta


  • Savumerkittäjä
  • 13 kommenttia
  • 27. marraskuuta 2023

Tähän tuli äsken joku kriittinen Android 12 päivitys. päivitys meni kai loppuun asti läpi. Sitten boottasi itsensä ja nyt lukee näytössä vain Telia eikä voi tehdä mitään.

Heittikö tämä boxi veivinsä?


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 27. marraskuuta 2023
Tahtisiemen kirjoitti:

Tähän tuli äsken joku kriittinen Android 12 päivitys. päivitys meni kai loppuun asti läpi. Sitten boottasi itsensä ja nyt lukee näytössä vain Telia eikä voi tehdä mitään.

Heittikö tämä boxi veivinsä?

Jos tilanne ei kohtuullisessa ajassa etene niin melkein boksi pitää virtajohtoa irroittamalla buutata. Jos tilanne ei parane niin kokeilethan laitteelle tehdasasetusten palautusta näiden ohjeiden avulla. 

  1. Ota digiboksista virtajohto irti.
  2. Paina Reset-painike pohjaan ja laita virtajohto paikoilleen. Pidä painike pohjassa 30 sekuntia.
  3. Valitse televisioruudulle avautuvasta valikosta nuolinäppäimillä Wipe data/factory reset  ja paina OK. Vahvista valinta valitsemalla Factory data reset ja paina OK. Valitse sen jälkeen Reboot system now ja paina OK.
  4. Digiboksi käynnistyy ja pääset asentamaan sitä uudestaan.

  • Savumerkittäjä
  • 13 kommenttia
  • 27. marraskuuta 2023

Muuten hyvä ohje, mutta tässä EI ole reset-nappulaa. Virtajohtoa on jo käytetty moneen otteeseen pois. Pidempiäkin aikoja


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 27. marraskuuta 2023
Tahtisiemen kirjoitti:

Muuten hyvä ohje, mutta tässä EI ole reset-nappulaa. Virtajohtoa on jo käytetty moneen otteeseen pois. Pidempiäkin aikoja

Reset -painike löytyy laitteen oikeasta kyljestä USB-porttien välistä.


  • Savumerkittäjä
  • 13 kommenttia
  • 27. marraskuuta 2023

Sitä painoinkin, mutta kun se nappi ei ohjeiden mukaan reagoi mitenkään niin mietin että onko se reset painike. Ei tuon 30 sek jälkeen tapahdu mitään. Televiossa lukee vain Telia


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1712 kommenttia
  • 27. marraskuuta 2023
Tahtisiemen kirjoitti:

Sitä painoinkin, mutta kun se nappi ei ohjeiden mukaan reagoi mitenkään niin mietin että onko se reset painike. Ei tuon 30 sek jälkeen tapahdu mitään. Televiossa lukee vain Telia

Jos laite ei reagoi edes reset -painikkeeseen niin jokin on mennyt pieleen ohjelmistopäivityksen yhteydessä. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saamme lähetettyä sinulle uuden boksin takuuseen.