Telia Play digiboksin uusi rauta DV8919 – kysy ja kommentoi täällä **ketju on lukittu kommenteilta**



Näytä ensimmäinen kirjoitus
Aihe on suljettu kommenteilta.

1056 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Hey taas,

Yksi asia, jota en ymmärrä, on se, että miksi tässä Telia laatikossa on sellainen sotku, että kun käynnistän box-kotiteatteri-tv:n, televisio ja ressiiveri sanoo, että signaalia ei ole.  Siinä tapauksessa mikään muu ei auta kuin vahvistimessa vaihtaminen napista toiseen tuloon hetkeksi, vaikka arrikseen ja takaisin. Laitteiden käynnistysjärjestyksellä ei ole väliä, mikään ei muutu.  Sama tilanne on YouTubea kuunneltaessa/katsoessa, kun yksi kappale päättyy ja seuraava alkaa, signaali katoaa ja on vaihdettava vahvistimen tuloa uudelleen, tai vaihta kappale ennen loppua itse seuraavan Disneyplus, painat elokuvan aloituspainiketta ja näyttö on jonkin hetken musta ja 50/50, joko signaali katoaa tai elokuva alkaa koskematta vahvistimeen.  Olen vaihtanut johdot, olen käynyt läpi kaikki asetukset, olen vaihtanut tulot ja olen vaihtanut myös television, ja sama tapahtuu kun katson tykin kautta, mikään ei muutu.  Toivoin, että jokin muuttuisi päivitysten myötä, mutta ei.  Vahvistimeen on kytketty vielä neljä laitetta, joista yksi on myös Android ja yksi arris vip, eikä minkään muun laitteen kanssa ole ongelmia, kaikki käynnistykset ja kappaki vaihdot toimivat muilla laitteilla kuten pitääkin.

 

Pahoittelut kirjoitusvirheista 🖖

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Se oli se Australian MasterChef ja siitä jäi monta viimeistä osaa tallentamatta. Villi veikkaus, että olisko ollut nelos kanavalla. En muista. Minä maksan siitä, että voin tallentaa, niin ei tämä nyt mene oikein. 

Minulle ei taas tule ilmoituksia meilillä vastauksista.

Vaikea sanoa varmaa syytä näillä tiedoilla, mutta jos kokonainen jakso jää tallentumatta, voi kyseessä olla se jo aiemminkin juteltu häiriö, eli joskus poistettu jakso on nyt esitetty uusintana ja se ei ole tallentunut. MasterChef Australia näyttäisi vielä tulevan nelosella esim. tänään klo 15:00. Kokeiltko kytkeä sarjatallennuksen pois päältä ja kytkeä sen sitten päälle uudestaan, alkaisiko sitten tallentamaan jaksot?

Ilmoitukset vastauksista -ongelmaa olitkin kuulema jo selvittämässä yksityisviestein ylläpidon kanssa, toivottavasti sekin ratkeaa pian.
 

Hey taas,

Yksi asia, jota en ymmärrä, on se, että miksi tässä Telia laatikossa on sellainen sotku, että kun käynnistän box-kotiteatteri-tv:n, televisio ja ressiiveri sanoo, että signaalia ei ole.  

Toistuuko ongelma jos digiboksin kytkee suoraan telkkariin kiinni vai pelkästään kotiteatterin kautta? Ja onhan boksiin kytketty se HDMI-johto, joka tuli boksin mukana?

Kertoisitko myös kotiteatterin merkin ja mallin, voimme sillä tiedolla myös tutkia tarkemmin digiboksin yhteensopivuutta.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Se oli se Australian MasterChef ja siitä jäi monta viimeistä osaa tallentamatta. Villi veikkaus, että olisko ollut nelos kanavalla. En muista. Minä maksan siitä, että voin tallentaa, niin ei tämä nyt mene oikein. 

Minulle ei taas tule ilmoituksia meilillä vastauksista.

Vaikea sanoa varmaa syytä näillä tiedoilla, mutta jos kokonainen jakso jää tallentumatta, voi kyseessä olla se jo aiemminkin juteltu häiriö, eli joskus poistettu jakso on nyt esitetty uusintana ja se ei ole tallentunut. MasterChef Australia näyttäisi vielä tulevan nelosella esim. tänään klo 15:00. Kokeiltko kytkeä sarjatallennuksen pois päältä ja kytkeä sen sitten päälle uudestaan, alkaisiko sitten tallentamaan jaksot?

Ilmoitukset vastauksista -ongelmaa olitkin kuulema jo selvittämässä yksityisviestein ylläpidon kanssa, toivottavasti sekin ratkeaa pian.
 

Hey taas,

Yksi asia, jota en ymmärrä, on se, että miksi tässä Telia laatikossa on sellainen sotku, että kun käynnistän box-kotiteatteri-tv:n, televisio ja ressiiveri sanoo, että signaalia ei ole.  

Toistuuko ongelma jos digiboksin kytkee suoraan telkkariin kiinni vai pelkästään kotiteatterin kautta? Ja onhan boksiin kytketty se HDMI-johto, joka tuli boksin mukana?

Kertoisitko myös kotiteatterin merkin ja mallin, voimme sillä tiedolla myös tutkia tarkemmin digiboksin yhteensopivuutta.

Vahvistin on DENON AVR-X1600H, ja kyllä on käytössä HDMI-johto joka tuli boksin mukana. Suora telkariin ei ole kytkenyt ja ei ole myös kytkemassa. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Se oli se Australian MasterChef ja siitä jäi monta viimeistä osaa tallentamatta. Villi veikkaus, että olisko ollut nelos kanavalla. En muista. Minä maksan siitä, että voin tallentaa, niin ei tämä nyt mene oikein. 

Minulle ei taas tule ilmoituksia meilillä vastauksista.

Vaikea sanoa varmaa syytä näillä tiedoilla, mutta jos kokonainen jakso jää tallentumatta, voi kyseessä olla se jo aiemminkin juteltu häiriö, eli joskus poistettu jakso on nyt esitetty uusintana ja se ei ole tallentunut. MasterChef Australia näyttäisi vielä tulevan nelosella esim. tänään klo 15:00. Kokeiltko kytkeä sarjatallennuksen pois päältä ja kytkeä sen sitten päälle uudestaan, alkaisiko sitten tallentamaan jaksot?

Ilmoitukset vastauksista -ongelmaa olitkin kuulema jo selvittämässä yksityisviestein ylläpidon kanssa, toivottavasti sekin ratkeaa pian.
 

Hey taas,

Yksi asia, jota en ymmärrä, on se, että miksi tässä Telia laatikossa on sellainen sotku, että kun käynnistän box-kotiteatteri-tv:n, televisio ja ressiiveri sanoo, että signaalia ei ole.  

Toistuuko ongelma jos digiboksin kytkee suoraan telkkariin kiinni vai pelkästään kotiteatterin kautta? Ja onhan boksiin kytketty se HDMI-johto, joka tuli boksin mukana?

Kertoisitko myös kotiteatterin merkin ja mallin, voimme sillä tiedolla myös tutkia tarkemmin digiboksin yhteensopivuutta.

Vahvistin on DENON AVR-X1600H, ja kyllä on käytössä HDMI-johto joka tuli boksin mukana. Suora telkariin ei ole kytkenyt ja ei ole myös kytkemassa. 

Ja johtojen vaihdolla, toiseen inputtiin nostamisella ym ei muutu mitään. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Vahvistin on DENON AVR-X1600H, ja kyllä on käytössä HDMI-johto joka tuli boksin mukana. Suora telkariin ei ole kytkenyt ja ei ole myös kytkemassa. 

Kokeiletko tätä muutosta digiboksin asetuksista, auttaako tilanteeseen:

Oma tili > Järjestelmän asetukset > TV-asetukset > Näyttö > Näytön resoluutio > Automaattinen vaihto parhaaseen resoluution pois päältä.


Voit myös kokeilla tarkkuutena 2160p50hz, 2160p60hz tai tarvittaessa 1080p50hz/60hz. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Keskustelu on lukittu uusilta kommenteilta ja kysymyksiltä. Jos asiasi on kesken niin avaathan uuden aiheen, kiitos :)

Miksi keskustelu on lukittu? Lue täältä lisää.