Skip to main content

Iltaa.

 

Miten on mahdollista, että tämä telian touhu menee jatkuvasti huonommaksi. Vuosikaudet toisensa jälkeen.

Jatkuvasti on uusia ihmeellisyyksiä, jota ei voi ymmärtää 

Viimeisin on tämä "kelaaminen".

Nyt  viimeviikosta lähtien on näpyteltävä kymmenen sekunnin pätkissä kun haluaa siirtyä tiettyyn kohtaan lähetyksessä.

On todella mahtavaa kelata puolen tunnin pätkä naputtamalla .

Tallennuksia selatessa hyppii niinkuin heinäsirkka jonnekin alkupäähän satunnaisesti. Ja taas on näpyteltävä uudelleen 3000 tallennuksen listaa.

Textityksiä ei saa enää valita!!

Olen tästäkin kysellyt.

LISTA ON LOPUTON!

Kymmenen vuotta meni, että sentään tallennuksiin saatiin "jatka katselua" toiminto. Hatun nosto siitä! 

Kaikenlaista pelleilyä.

Miten te keksitte kaikkia tällaisia v-mäisyyksiä?

Eikö teillä ole siellä mitään rotia laaduntarkkailun suhteen?

Kuka teillä koekäyttää näitä?

Ilmeisesti kukaan?

Olen usein ehdottanut lukuisia kehitysehdotuksia ja ne kaikuvat joka kerta ties minne. Saattaa kestää tuon kymmenen vuotta.

Mistä ihmeestä me käyttäjät maksamme 40-60€ kuukaudessa.

Ei Elisalla ole tällaisia ongelmia, kuulemma.

 

Olen vuosien varrella kysellyt täällä, että onko muilla samankaltaisia ongelmia, vai kamppailenko yksin näitten huvituksien kera?

 

--

Muokkaaja katjane: poistettu allekirjoitus ja muokattu otsikkoa

Kiitos @DUKE74 listauksesta digiboksin kuvauksista. Meillä on ollut haasteita digiboksin toimivuuden kanssa välillä ja epäkohtia olemme kyllä korjanneetkin. Pilottiryhmä on koostunut useista kymmenistä henkilöistä eli kyllä olemme testanneet laitetta hyvinkin paljon ennen tuotantoon viemistä. 

Keskustelua DV8919 -digiboksin ominaisuuksista tarkemmin on löydettävissä Telia Yhteisön keskustelusta

Kyllä kuuntelemme asiakkaan ääntä, vaikka se tuntuisi sille ettemme tee mitään toiveille. Muutokset asioihin eivät tapahdu heti, jos huomaamme sen olevan järkevä ja toimiva kokonaisuus jatkoakin ajatellen. 


Tälllaisia vastauksia riittää.


En haluaisi kuullostaa rikkinäiseltä levysoittimelta, mutta olen valmis vaihtamaan kahdenkymmenen vuoden jälkeen vihdoinkin Elisalle ja maksamaan paremmasta palvelusta hieman enemmän.

Tämä lista, mitä olen kymmenen vuotta jauhanut teille asiakaspalveluun.
Mitään ei tapahdu.
Kiitoksena mainittakoon, että tuo kelaaminen palautui normaalixi, mutta onnistuitte pissimään tuon netflixin kelaamisen.
Täytyykö teidän ize käydä se Netflix vielä sielä "Kokeilemassa", perhana se tikuttaa vieläki 10 sekunnin pätkiä."

Antakaa esimiehenne yhteystiedot,
Minä tulen teille kädestäpitäen näyttämään, että mikä tässä riivaa vuodesta toiseen.

Aina on jokin kompiainen karkkipussinne joukossa.
Teenkö kymppilistan teille!!????
Mixi tämä teliatv vetää välissä mustan ruudun ja antaa odottaa noin seitsemän sekuntia ennenkuin mitään tapahtuu????????
Entä minkä takia usein yhtäkkiä tulee pelkkä sininen ruutu, ja mitään ei tapahdu, waikka mitä tekisi??!!!?????????
Sitten joutuu boottaamaan koko järjestelmän!!
Miten selitätte?

Lista on vuodesta toiseen loputon.


yhtä kauan asiakkaana ja samaa mieltä,vuosi vuodelta menee huonommaksi.viimeisen vuoden aikana ollut enemmän ongelmia kuin ensimmäisen 10 vuoden.sarjojen katselu pitänee lopettaa kun ei se tällä arriksella onnistu,esim grand design uusi seelanti laitettu tallenna kaikki jaksot ja yhden jakson (2)olen saanut katsottua,listassa näkyy grand des...jakso 5 mutta kun avaa niin tulee jakso 2 jatka katselua ja sama muidenkin jaksojen osalta,listassa eri jakso kuin jos avaa niin tulee jakso 2…

on niin epäluotettavia nämä tallennukset että ihan tuurillaan mitä se sattuu tallentamaan,ainakin vuoden vaivannut ja pahenee pvä pvältä.olen koittanut kestää ja olla positiivinen että kyllä se korjaantuu mutta eipä näytä paranevan vaan pahenee ja uusia bugeja tulee koko ajan.tulee ikävä vanhaa antenni analogi telkkua...


ja nyt lopetti volume nappi reagoimasta,ihan sama paljonko painelee niin mitn ei tapahdu,nollattu 10 kertaa eikä auta...huhhuh


eikä täällä näköjään kukaan korvaa lotkauta näille vioille,ei kukaan telialta halua kommentoida miksi volume ei toimi,tai saisko nuo grand design tallenteet näkymään..?niinku mielellään tässä lähiaikoina eikä ensi vuonna…???


En haluaisi kuullostaa rikkinäiseltä levysoittimelta, mutta olen valmis vaihtamaan kahdenkymmenen vuoden jälkeen vihdoinkin Elisalle ja maksamaan paremmasta palvelusta hieman enemmän.

Tämä lista, mitä olen kymmenen vuotta jauhanut teille asiakaspalveluun.
Mitään ei tapahdu.

En myöskään haluaisi kuulostaa rikkinäiseltä levysoittimelta mutta sanon kuitenkin vielä, että kaikki palautteet luetaan TV puolella tarkasti. Osan kehittäminen kestää pidempään, osa saadaan nopeasti tuotantoon ja osan kehittämistä rajoittavat esim. ohjelmayhtiöiden kanssa tehdyt sopimukset.

 

Kiitoksena mainittakoon, että tuo kelaaminen palautui normaalixi, mutta onnistuitte pissimään tuon netflixin kelaamisen.
Täytyykö teidän ize käydä se Netflix vielä sielä "Kokeilemassa", perhana se tikuttaa vieläki 10 sekunnin pätkiä."

Telia TV:n eri versiot ovat Telian kehittämiä mutta muut kuin Telia TV sovellukset, kuten mainitsemasi Netflix, ovat ohjelmayhtiöiden tms.  omaa käsialaansa, joten niiden muutoksiin ja toiminnallisuuksiin meillä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa. Itse testailin Netflixiä ja pitkään painamalla se hyppii hieman nopeampaa eteenpäin kelatessa.

 

Mixi tämä teliatv vetää välissä mustan ruudun ja antaa odottaa noin seitsemän sekuntia ennenkuin mitään tapahtuu????????
Entä minkä takia usein yhtäkkiä tulee pelkkä sininen ruutu, ja mitään ei tapahdu, waikka mitä tekisi??!!!?????????
Sitten joutuu boottaamaan koko järjestelmän!!
Miten selitätte?

Mustan ja sinisen ruudun ongelmaan kannattaa varmistaa, että käytössä on Telia TV digiboksin mukana tullut HDMI -kaapeli. Vastaavia ongelmia on havaittu vanhemmilla HDMI -kaapeleilla. Lisäksi jos, kuva jämähtää kokonaan mustaan ruutuun, kannattaa kokeilla televisiosta virtajohdon irtikäyttämistä, joka yleensä auttaa television HDMI:n jumittamiseen. Joillain asiakkailla myös kuvan kulkeminen vahvistimien yms.  kautta on saattanut aiheuttaa kuvan pätkintää, joten digiboksi kannattaa pitää suoraan televisioon kytkettynä HDMI -kaapelilla.

 

yhtä kauan asiakkaana ja samaa mieltä,vuosi vuodelta menee huonommaksi.viimeisen vuoden aikana ollut enemmän ongelmia kuin ensimmäisen 10 vuoden.sarjojen katselu pitänee lopettaa kun ei se tällä arriksella onnistu,esim grand design uusi seelanti laitettu tallenna kaikki jaksot ja yhden jakson (2)olen saanut katsottua,listassa näkyy grand des...jakso 5 mutta kun avaa niin tulee jakso 2 jatka katselua ja sama muidenkin jaksojen osalta,listassa eri jakso kuin jos avaa niin tulee jakso 2…

on niin epäluotettavia nämä tallennukset että ihan tuurillaan mitä se sattuu tallentamaan,ainakin vuoden vaivannut ja pahenee pvä pvältä.olen koittanut kestää ja olla positiivinen että kyllä se korjaantuu mutta eipä näytä paranevan vaan pahenee ja uusia bugeja tulee koko ajan.tulee ikävä vanhaa antenni analogi telkkua...

Tallenteissa on pidempään ollut ongelmia ja niiden kanssa tehdään kyllä kokoajan töitä. Sarjatallennukset ovat haasteellisia ja on huomattu, että jos sarjan joku jakso on tallennettu yksittäisenä tallenteena ja sen jälkeen on laitettu sarjatallennus päälle, esiintyy tallenteissa kuvailemasi häiriö. Jos yksittäisen tallenteen poistaa, osalla asiakkaista sarjatallennus on alkanut toimia normaalisti. Yksittäisen tallenteen löytää Tallennukset-yksittäiset-katso kaikki. Auttaako yksittäisen jakson poisto sinulla?

 

ja nyt lopetti volume nappi reagoimasta,ihan sama paljonko painelee niin mitn ei tapahdu,nollattu 10 kertaa eikä auta...huhhuh

Kaukosäätimen resetointi ja uudelleen paritus auttaa. Ohjeessa on parikin ohjetta mitä kannattaa kokeilla, jos ensimmäinen ei auta.