Skip to main content

Telia tv ei toimi ollenkaan sama latausruutu pyörii vain loputtomasti. Kaikki preseason pelit on jääneet näkemättä. Miksi ihmeessä maksaisin tällaisesta toimimattomasta palvelusta?

Lisäksi asiakaspalveluun ei saa minkäänlaista yhteyttä täälläkään jossa luvataan "24/7" apua. Ei minkäänlaista puhelinnumeroa ei mitään. 

 

 


Olen todella pettynyt Telian palveluun ja toimintaan. Nettisivut on kuin 20 vuoden takaiset epävarmasti toimivat ja vaativat ainakin kaksi eri tunusta että "palveluja" joita ei todellisuudessa täällä ole voisi käyttää.


Hei @juhhie ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Minkä kautta katsot Telia TV:tä? Yritä käynnistää uusiksi laitteet, jonka kautta katsot.



Tässä on vinkkiä, jos katsot sovelluksen kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-sovellus/kaytto-tilanteet-tvm?gclid=CjwKCAjwqNnqBRATEiwAkHm2BDB-7xeBE1jVhz9bAvqyZxy9Oo-iMM96wwUC0VWVBaBsLSKzzw8MoxoCxV8QAvD_BwE



Tässä vinkkiä, jos katsot digiboksin kautta :



https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/kaytto-ja-tilanteet-tv



 



Telian asiakaspalvelu on 24/7 käytettävissä chatin kautta : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767


@juhhie  kirjoitti:


Lisäksi asiakaspalveluun ei saa minkäänlaista yhteyttä täälläkään jossa luvataan "24/7" apua. Ei minkäänlaista puhelinnumeroa ei mitään. 



 



 






Heippa @juhhie! Kyllä apua löytyy. Ympäri vuorokauden (24h) päivystää ainoastaan Telian chat-asiakaspalvelu Omilla Sivuilla ja Facebookissa. Omille Sivuille kirjaudutaan sisään Telia-tunnuksella, mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Telian asiakaspalvelunumero on 020 690 400 kuluttaja-asiakkaille ja halutessasi voit jättää yhteydenottopyynnön täällä. Lisätiedot: telia.fi/24



 


Katson, tai siis katsoin Telia-TV:tä tietokoneella Chrome -selaimessa Windows 7:ssa. Viime kaudella toimi vielä mutta nyt vain näkyy tuo violetti "kellonviisarit" latausruutu. Sivun painikkeet näkyy, mutta yksikään painike sivulla ei toimi. Chrome on viimeisin versio (76.0.3809.132) niin kuin myös Chromen Telia TV -laajennus (1.9.3).

 

 



@juhhie@  kirjoitti:

Katson, tai siis katsoin Telia-TV:tä tietokoneella Chrome -selaimessa Windows 7:ssa. Viime kaudella toimi vielä mutta nyt vain näkyy tuo violetti "kellonviisarit" latausruutu. Sivun painikkeet näkyy, mutta yksikään painike sivulla ei toimi. Chrome on viimeisin versio (76.0.3809.132) niin kuin myös Chromen Telia TV -laajennus (1.9.3).

 

 


Oletko kokeillut IE-selaimella? Ohessa näet tuetut selaimet järjestelmittäin


Okei chattasin Telian asiakastuen henkilön kanssa aiemmin. Onko normaalia, että asiakastuki pyytää 15 euroa vian korjaamiseksi? Näin kävi siis, asiakastuen henkilö ehdotti että maksaisin 15 euron korvauksen hänelle toimimattomasta palvelusta, jonka jälkeen hän voisi tutkia asiaa.



@PiaJo@  kirjoitti:

@juhhie@  kirjoitti:

Katson, tai siis katsoin Telia-TV:tä tietokoneella Chrome -selaimessa Windows 7:ssa. Viime kaudella toimi vielä mutta nyt vain näkyy tuo violetti "kellonviisarit" latausruutu. Sivun painikkeet näkyy, mutta yksikään painike sivulla ei toimi. Chrome on viimeisin versio (76.0.3809.132) niin kuin myös Chromen Telia TV -laajennus (1.9.3).

 

 


Oletko kokeillut IE-selaimella? Ohessa näet tuetut selaimet järjestelmittäin


Chrome selaimella laajennuksen kanssa toimi viime kautena ihan hyvin. Näköjään ei enää toimi vaikka asiakastuen henkilö väitti sen toimivan. Kysyi 15 euron korvausta tuesta, mutta en suostunut maksamaan.



@juhhie@  kirjoitti:

@PiaJo@  kirjoitti:

@juhhie@  kirjoitti:

Katson, tai siis katsoin Telia-TV:tä tietokoneella Chrome -selaimessa Windows 7:ssa. Viime kaudella toimi vielä mutta nyt vain näkyy tuo violetti "kellonviisarit" latausruutu. Sivun painikkeet näkyy, mutta yksikään painike sivulla ei toimi. Chrome on viimeisin versio (76.0.3809.132) niin kuin myös Chromen Telia TV -laajennus (1.9.3).

 

 


Oletko kokeillut IE-selaimella? Ohessa näet tuetut selaimet järjestelmittäin


Chrome selaimella laajennuksen kanssa toimi viime kautena ihan hyvin. Näköjään ei enää toimi vaikka asiakastuen henkilö väitti sen toimivan. Kysyi 15 euron korvausta tuesta, mutta en suostunut maksamaan.


Telia Helppi on tosiaan osa meitä ja autamme erilaisten tietoteknisten asennustilanteiden kanssa maksulliseen hintaan.

 

Tällä hetkellä tilanne on se, että Windows 7 -käyttäjille suositellaan käyttämään Internet Exploreria (Silverlightin kanssa) katsoessa TeliaTV:tä. 



@PiaJo@  kirjoitti:

@juhhie@  kirjoitti:

@PiaJo@  kirjoitti:

@juhhie@  kirjoitti:

Katson, tai siis katsoin Telia-TV:tä tietokoneella Chrome -selaimessa Windows 7:ssa. Viime kaudella toimi vielä mutta nyt vain näkyy tuo violetti "kellonviisarit" latausruutu. Sivun painikkeet näkyy, mutta yksikään painike sivulla ei toimi. Chrome on viimeisin versio (76.0.3809.132) niin kuin myös Chromen Telia TV -laajennus (1.9.3).

 

 


Oletko kokeillut IE-selaimella? Ohessa näet tuetut selaimet järjestelmittäin


Chrome selaimella laajennuksen kanssa toimi viime kautena ihan hyvin. Näköjään ei enää toimi vaikka asiakastuen henkilö väitti sen toimivan. Kysyi 15 euron korvausta tuesta, mutta en suostunut maksamaan.


Telia Helppi on tosiaan osa meitä ja autamme erilaisten tietoteknisten asennustilanteiden kanssa maksulliseen hintaan.

 

Tällä hetkellä tilanne on se, että Windows 7 -käyttäjille suositellaan käyttämään Internet Exploreria (Silverlightin kanssa) katsoessa TeliaTV:tä. 


Okei, mutta sulla ei ole mitään kommenttia tuohon että Telian asiakaspalvelija pyytää 15 euroa "ottaakseen etäyhteyden vian korjaamiseksi"?


Taidankin lähteä käväseen Telian paikallisessa myymälässä jos tämä asia selviäisi koska mitään puhelinnumeroita ei näytä olevan Telian asiakaspalveluun. 

 

Selvitän kuka tämä Telian chatin asiakaspalvelija, johon nimimerkki @PiaJo antoi linkin oli ja miksi hän pyysi minulta 15 euroa.

 

Seuraava askel lienee poliisin puheille sitten jos ei selviä edes paikan päällä käymällä.



@juhhie@  kirjoitti:


Taidankin lähteä käväseen Telian paikallisessa myymälässä jos tämä asia selviäisi koska mitään puhelinnumeroita ei näytä olevan Telian asiakaspalveluun. 



 



Selvitän kuka tämä Telian chatin asiakaspalvelija, johon nimimerkki @PiaJo antoi linkin oli ja miksi hän pyysi minulta 15 euroa.



 



Seuraava askel lienee poliisin puheille sitten jos ei selviä edes paikan päällä käymällä.






Voit asiakaspalvelustamme varmistaa, että mitä Telia Helpin palvelua sinulle oli tarjottu. Kuten aiemmin todettiinkin, Telia Helppi on osa meitä ja esimerkiksi joitain asennustöitä voidaan tehdä maksullisena asiakastyönä ottamalla etäyhteyden koneelle. Tietystikään näitä palveluita ei ole pakko käyttää, mikäli niitä ei tarvitse.

Asiakaspalvelumme puhelinnumero on 020 690 400 ja täällä on loput yhteydenottokanavamme.


Vastaa