Skip to main content

Muokkaus 24.1.2024

Keskustelu on lukittu uusilta kommenteilta ja kysymyksiltä. Jos asiasi on kesken niin avaathan uuden aiheen, kiitos :)

Miksi keskustelu on lukittu? Lue täältä lisää.

 

 

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omista ketjuistaan: Arris-digiboksien ohjelmistopäivitykset & SDMC DV8919 -digiboksin ohjelmistopäivitykset. Ketjut on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 20.12.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 

@LuMaria  kirjoitti 20.12.2021
Heipähei, pitkästä aikaa olisi tarjolla väliaikatietoa siitä missä Telia TV:n kehityksessä mennään ja mitä on tulossa. 🙂
Heti alkuun hienoja uutisia - pääsen lopultakin kertomaan, että olemme rakentaneet tuolla kulisseissa jo hyvän aikaa uutta tulevaa Android TV -käyttöjärjestelmään pohjautuvaa Telia TV digiboksia. Android TV -käyttöjärjestelmä tuo mukanaan, kuten tiedättekin, lähes rajattoman sovellusten kirjon sekä kaikkea muutakin uutta ja kivaa.

Alkuperäinen suunnitelmamme oli julkaista uusi digiboksi aivan tämän vuoden lopussa. Päätimme nyt kuitenkin siirtää digiboksin julkaisua alkuvuoteen 2022, sillä löysimme vielä muutamia asioita, jotka pitää hioa kuntoon ennen boksin julkaisua jotta julkaistava digiboksi on käyttäjäkokemukseltaan ensiluokkainen. Palaan siis tarkemman aikataulun osalta vielä asiaan.

Varmasti osaattekin päätellä, että nyt, kun meiltä tulee uusi Android-pohjainen digiboksi niin meiltä tulee saataville myös todella kauan odotettu Telia TV sovellus Android TV:lle. Sovelluksen julkaisu Android Smart TV:ssä tulee tapahtumaan uuden digiboksin julkaisun jälkeen.

Isoja ja kauan odottamianne uudistuksia on siis tulossa.

Android-pohjaisen digiboksin kehitys on ollut syksyllä yksi tärkeimmistä kehityshankkeistamme ja kehittäjämme ovat työskennelleet ahkerasti projektin parissa. Valitettavasti tämä tarkoittaa, että osa keväällä arvioimistani sovellusten julkaisuista olemassa oleville bokseille viivästyy hieman. Julkaisemme kuitenkin kaksi toivomaanne sovellusta (mm. Yle Areenan) Arris 5305-digiboksille alkuvuodesta. Netflix ei valitettavasti tässä yhteydessä ole tulossa Arris 5305-bokseille.

Tähän lopuksi vielä siitä, kun aiemmin kerroin, että tavoitteemme on yhtenäistää Telia TV -palvelua sekä sen käyttökokemusta. Tämä tarkoittaa käytännössä esimerkiksi sitä, että Telia TV:n selainversion marraskuussa julkaistu uusi ilme on lähellä tulevia Android-pohjaisia alustojamme eli uutta digiboksia ja Android TV -sovellusta. Uuden Android-version kehitys näkyy myös Arris-digibokseillamme modernimpana käyttöliittymänä, jota on päivitetty syksyn mittaan.

Telia TV -käyttäjätunnus tulee myös linkittämään tulevan Android TV-pohjaisen digiboksin, selainversion ja sovellukset saumattomaksi kokonaisuudeksi: kun käytät tulevaa Telia TV digiboksia Telia TV -käyttäjätunnuksella, saat samat sisällöt ja tallennukset käyttöön myös esimerkiksi Telia TV mobiilisovelluksella.

Kaikki tämä herättää varmasti paljon kysymyksiä. Tarkempia tietoja esimerkiksi saatavuudesta ja sovelluksista kerromme myöhemmin.

Ok, perjantaina se tapahtui. Olen odottanut muutaman päivän, että saan editoitua kirosanat pois.

 

 Tulin kotiin myöhässä, peli oli jo alkanut. No, ei hätää ajattelin. Aina voi painaa ok ja katsoa alusta. TV auki, boxi auki ja sitten guide...WTF!!! Missä ne lätkäkanavat on?? Kelaan kanavat läpi kahteen kertaan, ei löydy. Käynnistän boxin uudelleen, ei auta. Sitten muistan, että minullahan on Cmore nykyään tilauksessa ja menen sinne. No, purkki ilmoittaa, että sinulla ei ole voimassaolevaa tilausta. ONHAN MINULLA, KOSKA SITÄ CMOREA ON JO KATSOTTU! Yritän vielä uudestaan ja nyt tulee sitten ohje, mene sinne ja saat koodin, jolla voit kirjautua jne... WTF again!!! Joka kertako sinne pitää kirjautua uudella koodilla! No, pääsin toiseen erään live-tilanteessa. Pelikatkon aikana monesti katson teksti-tvltä tilanteet muilla paikkakunnilla, PAITSI EIHÄN TUOLTA CMORELTA MIHINKÄÄN TEKSTI_TVLLE PÄÄSE!!!

 

 Lauantaina tulin vielä myöhemmin kotiin. Tiesin jo tullessani, että peli on menetetty. Yritin kuitenkin vielä etsiä sitä katso alusta-nappia. Ei löytynyt.

Olette minulle neljä erää velkaa, kurjat!

 

Kaiken huippu: Tänään tuli tekstiviesti Telialta. "Hei! Olet muuttanut palvelutilaustasi, haluaisimme kuulla mitkä syyt vaikuttivat tähän." EN OLE MUUTTANUT MITÄÄN!!! TEHÄN SEN MUUTITTE, KUN ILMOITITTE, ETTÄ MINIUN LIITTYMÄTYYPPINI POISTUU VALIKOIMISTA!!! Telia on nyt yrittänyt ampua itseään jalkaan, mutta ei onnistunut varmaan siinäkään. Liigan olette onnistuneet pilaamaan, ei nähdä ensi kaudella!

 

 Lopuksi siteeraan edesmennyttä työkaveriani, joka sanoi epäonnistuneen tuotteen nähtyään: Tämän saa työntää turkin hihaan ja n****a uusiksi!



@madass  kirjoitti:


Tulin kotiin myöhässä, peli oli jo alkanut. No, ei hätää ajattelin. Aina voi painaa ok ja katsoa alusta. TV auki, boxi auki ja sitten guide...WTF!!! Missä ne lätkäkanavat on?? Kelaan kanavat läpi kahteen kertaan, ei löydy. Käynnistän boxin uudelleen, ei auta. Sitten muistan, että minullahan on Cmore nykyään tilauksessa ja menen sinne. No, purkki ilmoittaa, että sinulla ei ole voimassaolevaa tilausta. ONHAN MINULLA, KOSKA SITÄ CMOREA ON JO KATSOTTU! Yritän vielä uudestaan ja nyt tulee sitten ohje, mene sinne ja saat koodin, jolla voit kirjautua jne... WTF again!!! Joka kertako sinne pitää kirjautua uudella koodilla! No, pääsin toiseen erään live-tilanteessa. Pelikatkon aikana monesti katson teksti-tvltä tilanteet muilla paikkakunnilla, PAITSI EIHÄN TUOLTA CMORELTA MIHINKÄÄN TEKSTI_TVLLE PÄÄSE!!!



 



Kaiken huippu: Tänään tuli tekstiviesti Telialta. "Hei! Olet muuttanut palvelutilaustasi, haluaisimme kuulla mitkä syyt vaikuttivat tähän." EN OLE MUUTTANUT MITÄÄN!!! TEHÄN SEN MUUTITTE, KUN ILMOITITTE, ETTÄ MINIUN LIITTYMÄTYYPPINI POISTUU VALIKOIMISTA!!! Telia on nyt yrittänyt ampua itseään jalkaan, mutta ei onnistunut varmaan siinäkään. Liigan olette onnistuneet pilaamaan, ei nähdä ensi kaudella!






Hmm.. Nyt kuulostaa siltä, että tilauksesi on jotenkin muuttunut, jos sinulla aiemmin näkyi kanavat siellä luettelossa ja nyt vain sovelluksessa. Voisitko ottaa yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin siellä voidaan tutkia tämä ihan kunnolla ja selviää mitä siellä on oikein muuttunut. Tässä Yhteisössä pystyn vain julkisesti arvailemaan mikä on tilanne.



@DigiHate  kirjoitti:


No en noiden satunnaisten yksittäisten ohjelmien pulmatapauksissa ole joka kerta tuota piuhashowta kokeillut...



 



Voisiko tuohon liittyä jotenkin, että em. ohjelmat olivat suoria lähetyksiä?



Vaikuttaisiko siis tuon toiston aloituksen/jatkamisen em. ongelmiin yleensä jotenkin, että onko kyseinen lähetys suora vai ei ja että onko ko. suora lähetys vielä käynnissä, kun sen tallennetta "jotenkin käplätään"? 🙂>






Tuo oireilu kuulostaa nyt hieman erikoiselta, ei nimittäin pitäisi tuolla lailla toimia. Melkeinpä suosittelen olemaan asiakaspalveluun yhteydessä ongelman ollessa ajankohtainen, niin voimme tehdä reaaliaikaisia testejä!


No niin, tilaus oli todellakin muuttunut. Viasat hockey kun loppui, niin poika sanoi puhelimessa, että ota tämä Cmore hockey, niin voit jatkaa vanhaan malliin. No ei pystynyt jatkamaan vanhaan malliin aiemmin mainitsemistani syistä. Jos tuotakin puhelinmyyjää olisi edes vähän koulutettu tehtäväänsä, niin paljolta kiroilemiselta olisin välttynyt. Irtisanoin Cmore hockeyn, koska siinä ei ole ´katso alusta´-mahdollisuutta ja sen lisäksi Cmoren kuva nykii ja hidastelee, joka on jääkiekkoa katsoessa tosi ärsyttävää.


Arris 5305 boxissa ei ole koko päivänä näkynyt nelonen, liv ja jim-kanavat. Pelkkää mustaa ruutua näyttää, boxin uudelleenkäynistys ei tuo apua ongelmaan.



@madass  kirjoitti:


No niin, tilaus oli todellakin muuttunut. Viasat hockey kun loppui, niin poika sanoi puhelimessa, että ota tämä Cmore hockey, niin voit jatkaa vanhaan malliin. No ei pystynyt jatkamaan vanhaan malliin aiemmin mainitsemistani syistä. Jos tuotakin puhelinmyyjää olisi edes vähän koulutettu tehtäväänsä, niin paljolta kiroilemiselta olisin välttynyt. Irtisanoin Cmore hockeyn, koska siinä ei ole ´katso alusta´-mahdollisuutta ja sen lisäksi Cmoren kuva nykii ja hidastelee, joka on jääkiekkoa katsoessa tosi ärsyttävää.






Onhan tuo toki kurjaa, ettei toiminnallisuus vastaa odotuksia. Tarkennuksena vielä haluaisin kysyä, että miten aiempi tilaus poikkeaa nykyisestä ts. katsotko nyt suoraan C Moren palvelun kautta ja ennen Telia TV:n kautta, vai kuinka?



 



 




@Eeros  kirjoitti:


Arris 5305 boxissa ei ole koko päivänä näkynyt nelonen, liv ja jim-kanavat. Pelkkää mustaa ruutua näyttää, boxin uudelleenkäynistys ei tuo apua ongelmaan.






Onko sinulla mobiilinetti käytössäsi? Eilen havaittiin häiriötä pienellä osalla asiakkaista, joilla tuo samainen boksi sekä mobiiliyhteys. Se aiheuttaa kuvailemaasi vaivaa, eli osa kanavista ei näy. Häiriötä voi kokeilla korjata käynnistämällä 4G- reititin uudestaan, jotta liittymä hakee IP- osoitteen eri IP- poolista.


Aiemmin katsoin Telitvn kautta, sitten se vaihtui Cmoreksi, puhelinmyyjän toimesta. Yhden matsin katsoin Cmoren kautta ja se oli raskas pettymys, en suosittele sitä kenellekään. Nyt olen päivittänyt sopimustani ja köyhdyn kolme euroa enemmän kuukaudessa, mutta enää ei tarvitse katsoa nykivää cmore-kiekkoa.


Kiinteä 5G on käytössä, pitääpä buutata mokkula👍>


Eipä auttanut virtajohdon tuulletus tuohon nelosen, jimin ja livin näkymättömyyteen. Ruutu näyttää edelleen pelkkää mustaa, mutta kun valitsee katso alusta niin silloin pystyy katsomaan. Pitänee varmaan kiivetä katolle painamaan mokkulasta reset-nappia kun virtajohdon tuulletus ei auta. Olisi tämäkin ominaisuus saanut jäädä kokematta.



@Eeros  kirjoitti:


Eipä auttanut virtajohdon tuulletus tuohon nelosen, jimin ja livin näkymättömyyteen. Ruutu näyttää edelleen pelkkää mustaa, mutta kun valitsee katso alusta niin silloin pystyy katsomaan. Pitänee varmaan kiivetä katolle painamaan mokkulasta reset-nappia kun virtajohdon tuulletus ei auta. Olisi tämäkin ominaisuus saanut jäädä kokematta.






Mikäli resetin jälkeen toiminteet eivät ole palautuneet normaaliksi, niin olethan meidän asiakaspalveluun yhteydessä chatin kautta kirjautumalla Minun Telia (Omat Sivut) -sivustolle tai soittamalla 020 690 400 (mpm/pvm)


Kävin katolla buuttaamassa tuota 5G-mokkulaa, mutta se on niin pitkän tolpan päässä ettei siihen yllä. No ei sitten katsota nelosen kanavia, mutta lokakuussa taas nekin näkyy kun sopimus loppuu. Kilpailijan on helpompi tuoda omat mokkulat kun on tolppa ja johdot valmiina 😂>



@PiaJo  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Eipä auttanut virtajohdon tuulletus tuohon nelosen, jimin ja livin näkymättömyyteen. Ruutu näyttää edelleen pelkkää mustaa, mutta kun valitsee katso alusta niin silloin pystyy katsomaan. Pitänee varmaan kiivetä katolle painamaan mokkulasta reset-nappia kun virtajohdon tuulletus ei auta. Olisi tämäkin ominaisuus saanut jäädä kokematta.


Mikäli resetin jälkeen toiminteet eivät ole palautuneet normaaliksi, niin olethan meidän asiakaspalveluun yhteydessä chatin kautta kirjautumalla Minun Telia (Omat Sivut) -sivustolle tai soittamalla 020 690 400 (mpm/pvm)


En pääse resetoimaan kun en ylety katolla siihen mokkulaan, pitäsi irroittaa tolppa katolta jotta onnistuisi. Netin kautta en pääse resetoimaan kun salasana ei toimi🙄>🤣>



@Eeros  kirjoitti:


Arris 5305 boxissa ei ole koko päivänä näkynyt nelonen, liv ja jim-kanavat. Pelkkää mustaa ruutua näyttää, boxin uudelleenkäynistys ei tuo apua ongelmaan.






Oletko testannut toimivatko kanavat mikäli tunnuksia käytetään toisella laitteella esimerkiksi puhelimessa Telia TV-sovelluksella? Jos kanavat näkyvät toisella laitteella ei itse tunnuksen tilauksessa ole ongelmaa.



 



Olemme havainneet, että osalla asiakkaistamme on ollut ongelmia Arriksen bokseilla Nelosen kanavien toimivuudessa kun verkkoyhteys tulee mobiilikaistan kautta. Tähän on korjaus tulossa ihan näillä näppäimillä. Ongelma voi poistua käyttämällä mobiilireititintä virrattomana.


"Ei pitäisi tuollai toimia"

No ei niin, sen tietää kaikki 🙂>

 

 

Viime päivinä on näköjään myös tekstitys taas kutistunut - korjaantuu 4302.n buutilla, mutta seuraavan päivän startissa vika taas on uusiutunut...

Tätä nyt taas noin viikon säteellä tapahtunut taajasti - ei ohjelmistopäivityksiä tänä aikana, eikä (muistaakseni) vian alkamisen aikoihin.

 

Tämähän on vikatyyppi, mikä on aiemminkin aika ajoin ilmaantunut - ja sitten taas jotenkin korjaantunut, mutta mikä siis yhä näyttäytyy aika ajoin...



@KaPetri  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Arris 5305 boxissa ei ole koko päivänä näkynyt nelonen, liv ja jim-kanavat. Pelkkää mustaa ruutua näyttää, boxin uudelleenkäynistys ei tuo apua ongelmaan.


Oletko testannut toimivatko kanavat mikäli tunnuksia käytetään toisella laitteella esimerkiksi puhelimessa Telia TV-sovelluksella? Jos kanavat näkyvät toisella laitteella ei itse tunnuksen tilauksessa ole ongelmaa.

 

Olemme havainneet, että osalla asiakkaistamme on ollut ongelmia Arriksen bokseilla Nelosen kanavien toimivuudessa kun verkkoyhteys tulee mobiilikaistan kautta. Tähän on korjaus tulossa ihan näillä näppäimillä. Ongelma voi poistua käyttämällä mobiilireititintä virrattomana.


Reitin on käytetty virrattomana eikä auta asiaan. Kännykällä jos katsoo niin sehän tallentaa ohjelman, jolloin se näkyy. Näkyy myös Arriksessa jos tallentaa ohjelman, mutta live ohjelmat ei näy.



@Eeros  kirjoitti:



@KaPetri  kirjoitti:



@Eeros  kirjoitti:


Arris 5305 boxissa ei ole koko päivänä näkynyt nelonen, liv ja jim-kanavat. Pelkkää mustaa ruutua näyttää, boxin uudelleenkäynistys ei tuo apua ongelmaan.






Oletko testannut toimivatko kanavat mikäli tunnuksia käytetään toisella laitteella esimerkiksi puhelimessa Telia TV-sovelluksella? Jos kanavat näkyvät toisella laitteella ei itse tunnuksen tilauksessa ole ongelmaa.



 



Olemme havainneet, että osalla asiakkaistamme on ollut ongelmia Arriksen bokseilla Nelosen kanavien toimivuudessa kun verkkoyhteys tulee mobiilikaistan kautta. Tähän on korjaus tulossa ihan näillä näppäimillä. Ongelma voi poistua käyttämällä mobiilireititintä virrattomana.






Reitin on käytetty virrattomana eikä auta asiaan. Kännykällä jos katsoo niin sehän tallentaa ohjelman, jolloin se näkyy. Näkyy myös Arriksessa jos tallentaa ohjelman, mutta live ohjelmat ei näy.






Okei, eli ongelma ei siis johdu tunnuksen tilauksesta tai Arriksen verkkoyhteydestä vaan tästä osaa asiakkaidemme palvelua vaivaavasta ongelmasta. Pidä laitteissa virtaa päällä. Korjaus on tarkoitus saada valmiiksi tämän viikon aikana. 


Alkaa kyrsiä todella leffojen katsominen ilman 5.1 ääniä eli korjausta tarvitaan akuutisti. Toinen aina tuossa boksissa ollut ominaisuushan on se että äänet hiljenee parissa viikossa niin että vahvistimesta tarvitsee 10 pykälää enemmän volyymiä. Mutta tuosta selviää bootilla.

 

Toisaalta taitaa olla nopein korjaus tilata DNA:n kamat kuten tässä olen pidempään miettinyt ja siirtää se reilun satasen kuukausilaskutus sinne.



@Likis  kirjoitti:

Alkaa kyrsiä todella leffojen katsominen ilman 5.1 ääniä eli korjausta tarvitaan akuutisti. Toinen aina tuossa boksissa ollut ominaisuushan on se että äänet hiljenee parissa viikossa niin että vahvistimesta tarvitsee 10 pykälää enemmän volyymiä. Mutta tuosta selviää bootilla.

 

Toisaalta taitaa olla nopein korjaus tilata DNA:n kamat kuten tässä olen pidempään miettinyt ja siirtää se reilun satasen kuukausilaskutus sinne.


Toimiiko pinkillä firmalla 5.1 äänet? Jos näin on niin pitää harkita omankin 140€/kk siirtämistä sinne😝>



@Eeros  kirjoitti:



@PiaJo  kirjoitti:



@Eeros  kirjoitti:


Eipä auttanut virtajohdon tuulletus tuohon nelosen, jimin ja livin näkymättömyyteen. Ruutu näyttää edelleen pelkkää mustaa, mutta kun valitsee katso alusta niin silloin pystyy katsomaan. Pitänee varmaan kiivetä katolle painamaan mokkulasta reset-nappia kun virtajohdon tuulletus ei auta. Olisi tämäkin ominaisuus saanut jäädä kokematta.






Mikäli resetin jälkeen toiminteet eivät ole palautuneet normaaliksi, niin olethan meidän asiakaspalveluun yhteydessä chatin kautta kirjautumalla Minun Telia (Omat Sivut) -sivustolle tai soittamalla 020 690 400 (mpm/pvm)






En pääse resetoimaan kun en ylety katolla siihen mokkulaan, pitäsi irroittaa tolppa katolta jotta onnistuisi. Netin kautta en pääse resetoimaan kun salasana ei toimi🙄>🤣>






Oletko irroittanut sovittimen virtajohdon? Jos olet muuttanut salasanan hallintaohjelmaan niin sen saa ainoastaan laitteen resetoimalla nollattua. 


Katsoin jääkiekkoa. Rouva kysyi, että voinko katsoa tabletilta, niin hän pääsee tv:n ääreen. No problems sanoin, ja kuinka väärässä olinkaan! Siis *******u teidän kanssanne!! Aina jotain *******n säätämistä! Ennen saattoi katsoa chromecastilla kaakkostelkkarista tabletilla, nyt haluatte *******e 13.90e, että alkaa toisesta erästä alkaen katsoa tabletilla. Mikä *******u nyt on muuttunut? 



@madass  kirjoitti:


Katsoin jääkiekkoa. Rouva kysyi, että voinko katsoa tabletilta, niin hän pääsee tv:n ääreen. No problems sanoin, ja kuinka väärässä olinkaan! Siis *******u teidän kanssanne!! Aina jotain *******n säätämistä! Ennen saattoi katsoa chromecastilla kaakkostelkkarista tabletilla, nyt haluatte *******e 13.90e, että alkaa toisesta erästä alkaen katsoa tabletilla. Mikä *******u nyt on muuttunut? 






Oletko varmasti kirjautunut oikealla tunnuksella sovellukseen sisään? Minun Teliasta pääset tarkistamaan, onko kyseiselle tunnukselle tilattu kanavapakettia, jota käytät tabletilla.


Ennen toimi, enää ei. Alkaa kyllästyttää tämä *******a.


@madass Minulla ainakin toimii kännykässä, tabletilla ja televisiossa Cmore ilman lisämaksua. 


Boxin valikosta löytyy elokuvat ja sieltä erittäin näppärä listaus "tilaukseen kuuluvat". Samalla listalla tosin myös ne, jotka eivät kuulu ja ohjaavat tilaamaan V Film -paketin. Mitä ihmettä? Vähintään joku filtteri olisi kiva, esim. nimeltään "Tilaukseen kuuluvat, paitsi ne, jotka eivät kuulu."



@t0nzye  kirjoitti:


Boxin valikosta löytyy elokuvat ja sieltä erittäin näppärä listaus "tilaukseen kuuluvat". Samalla listalla tosin myös ne, jotka eivät kuulu ja ohjaavat tilaamaan V Film -paketin. Mitä ihmettä? Vähintään joku filtteri olisi kiva, esim. nimeltään "Tilaukseen kuuluvat, paitsi ne, jotka eivät kuulu."






Kiitos ilmoituksestasi! Tämä häiriö on meillä tiedossa ja korjataan mahdollisimman pian. Eli tosiaan V Film -vuokraelokuvat, jotka vaativat tilauksen, voivat virheellisesti näkyä "Tilaukseesi kuuluvat" -elokuvian listauksessa.