Skip to main content

älkää ihmeessä ottako telialta tv palvelua!



vika tilanteessa, et saa ketään kiinni, kuin pitkän jonottamisen jälkeen, etkä saa sittenkään apua



kerralla.



minulla alkoi boksi pätkiä ja yritin saada saada kiinni chatista ihmistä; mutta jono taas ihme kyllä täynnä.



minusta apu pitäisi saada heti eikä jonottaa pitkän aikaa, jos pääsee edes sittenkään.



meni varmaan 3 päivää kun olin jonossa kolmas, sitten odotin niin kauan, että pääsi läpi.



olin jo niin kyllästynyt, sanoin että puretaan koko sopimus ja laitan romut tulemaan takaisin.



lupasi varata soittoajan tekniseen tukeen ja tilata samanlaisen boksin.



tekniselle tuelle sai soittopyynnön vasta 5 päivän päähän, mitä v....a. laite ei pelaa.



hermostuksissani taas jonottelin chatissä yhtenä päivänä kun apua ei saa.



kaveri lupasi lähettää uuden boksin ja modeemin.                                                                                                               



paketti tuli no siinä oli joku kierrätetty boksi, katsoin että se ei ole sama malli kuin aikaisempi ja modeemia ei sitten tullut. No asensin boksin kaikki meni hyvin yhdisti wifillä hyvin. 



jollain kanavilla ääni vähän särkyy lievästi ja kaukosäädin ei pelaa ihan täysin.  aattelin mennään tällä nyt tuo sopimuskausi loppuun.                                                                                                                                                              llalla ajattelin että katselen netflixistä elokuvan, no kappas tässä boksissa ei olekaan netflixiä.



taas chattiin yhteys, asia voidaan selvittää asiakaspalvelun kautta voit jättää soittopyynnön sinne.



Taas ajan saisi ensiviikolle, ei voi olla totta.   



kaikki ajat menee kun yrittää ottaa yhteyttä eikä asiat tule kuntoon.



pari viikoa on menny ilman telia tv:tä ja nyt kun pelaa ni ei kaikki toiminnot.



maksaa varmaan pitää pelaa tai ei



millä tälläisistä sopimuksesta pääsee eroon?



 



Edit HannaMarikaL: Muokattu hieman otsikkoa

Moikka @sepphann1 ja tervetuloa tänne Yhteisöön! 🙂>



 



Kurja kuulla, että digiboksin kanssa on ollut ongelmia ja pätkimistä. Tätä kautta on vaikea sanoa, miksi olet saanut vain pelkän digiboksin, jos sinulle oli luvattu myös uusi modeemi sen mukana. Yleensä näissä takuuvaihdoissa vaihdetaan vain se laite, jossa esiintyy häiriötä. Hyvä kuitenkin kuulla, että olet nyt saanut digiboksin siellä käyttöösi ja se toimii wifin kautta. Harmillista, että olet nyt saanut takuuvaihdossa sellaisen boksin, josta tuo Netflix -sovellus puuttuu. Osassa bokseja se tosiaan on, ja osasta puuttuu. Esimerkiksi tässä meidän uusimmassa Android-boksissa kyseinen sovellus löytyy.



 



Jos äänen tai kaukosäätimen kanssa on jotain ongelmia, suosittelen että olet yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voidaan tuota tutkia sitä kautta tarkemmin. Ajoittain asiakaspalvelussa saattaa ilmetä ruuhkaa, mutta palvelemelle esimerkiksi chatissa 24/7, joten sitä kautta voit olla meihin yhteydessä ihan mihin aikaan tahansa. Jos chatin jonoon ei jostain syystä pääse, kannattaa kokeilla myöhemmin uudestaan.



 



 


Vastaa