Kirjoitan tänne, koska Vikailmoitus-otsikkoa klikatessa avautuu täysin tyhjä sivu, johon ei voi kirjoittaa. Win 10 -sovelluksella ei voi tehdä tallennuksia. Valittaessa TV --> kanava --> jokin päivä, tulee virheilmoitus: Järjestelmävirhe, yritä uudelleen. Virhekoodi S 20001. Olen ladannut sovelluksen uudelleen, ja nyt saankin seuraavan ilmoituksen: Tallennuksen asettaminen epäonnistui tuntemattomasta syystä. Virhekoodi S: 10003. Poistaessani tämän ilmoituksen seuraa Hups! Palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Mitähän, jos tekisitte asialle jotakin? Lisäksi: sama myös selainversiossa; ja ikävä kyllä ei ole toista laitetta kokeiltavaksi.
Hei @ericrose!
Selainongelmat
Mikäli sinulla on käytössäsi Windows 10 tai windows 8.1 käyttöjärjestelmä, suosittelemme käyttämään tietokoneella TeliaTV-sovellusta mikä on ladattavissa Microsoftin marketplacen kautta täältä. Tällöin virheilmoitukset ovat käytännössä samat mitä mobiilisovelluksessa.
Selaimen kautta käytettäessä tuetut selaimet ovat Internet Explorer 10 ja Google Chrome. Google Chrome vaatii TeliaTV-laajennuksen asentamisen ensimmäisellä käyttökerralla. Internet explorer taas vaatii Silverlight-lisäosan asennuksen.
Yleisimmät virheilmoitukset selaimissa voivat johtua siitä, että lisäosaa/laajennusta ei ole asennettu tai sen asennus on virheellinen. Myös selaimen päivittäminen kannattaa muistaa tehdä säännöllisesti mikäli automaattipäivitykset on kytketty pois päältä.
Yleisimpiä virheilmoituksia selaimessa ovat:
AB 110 ja AB 111
- Virheilmoitus viittaa Silverlight-ongelmaan. Tarkista Silverlight-päivitys ja asenna se tarvittaessa uudelleen. Varmista, että Silverlight on käytössä Internet Explorer selaimessa.
Cs-virhekoodit viittaavat lähes aina Silverlight-ongelmaan. Tässä kohtaa Silverlight-lisäosan poisto ja uudelleenasennus auttaa ongelmaan.
Cs:3142 viittaa kuitenkin ongelmaan äänien osalta. Tarkista koneen äänikortin ajurit ja varmista, ettei mitään Windowsin omia ääniominaisuuksia ole asetettu päälle (Audio Enhancements).
Jos kuitenkin saat jonkun muun virheilmoituksen tai palvelu ei muuten vain toimi, tarkista onko palvelussa jotain yleistä vikaa Telian häiriötiedotteista. Jos yleistä vikaa ei ole, tee vielä allaolevan listan mukainen tarkistus niin pitkälle kuin tarve vaatii.
- Sovelluksen uudelleenkäynnistys
- Laitteen uudelleenkäynnistys
- Kokeilu toisella tuetulla selaimella (IE tai Chrome) ja mahdollisesti toisella laitteella.
- Jos palvelu toimii toisella laitteella, lisää laitteiden tiedot häiriöilmoitukseen.
- Sovelluksen poisto ja uudelleenasennus (mobiililaitteet & Windows 10)
- Jos virheilmoitus vieläkin toistuu, ota se ylös ja tee vikailmoitus vikapalveluun Telian sivujen kautta telia.fi/kirjaudu
Lähde: https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Kootusti-Telia-TV-palvelun-vikakoodit/td-p/155405
Kiitoksia vastauksesta! Ilmeisesti viestiäni ei kuitenkaan ole lainkaan luettu, koska esittämiäni ongelmia ei lainkaan käsitelty. Vastaus on ilmeisesti kopioitu jostakin ohjekirjasta. Sovellus on ladattu juuri mainitusta paikasta, uusin versio. Chromessa samoin, laajennuksen kera.
Virheilmoitukset: lukekaapa alkuperäinen viestini uudelleen, tarkasti. Ei mainitsemianne koodeja, vaan muita.
Ohjeista: 1. tehty 2. tehty 3. tehty (Chrome) - mainitsin jo, että toista laitetta ei ole 4. tehty. 5. mainitsin, että vikailmoitusta ei voi tehdä, koska siellä aukeaa vain tyhjä sivu.
Ilmeisesi vastaaja lukee vain viestin otsikon ja robottimaisesti kopioi sivun jostakin ohjekirjasta luullen, että se auttaa. Alkuperäinen viesti olsi syytä lukea tarkemmin. Vika jatkuu.
@ericrose@ kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta! Ilmeisesti viestiäni ei kuitenkaan ole lainkaan luettu, koska esittämiäni ongelmia ei lainkaan käsitelty. Vastaus on ilmeisesti kopioitu jostakin ohjekirjasta. Sovellus on ladattu juuri mainitusta paikasta, uusin versio. Chromessa samoin, laajennuksen kera.
Virheilmoitukset: lukekaapa alkuperäinen viestini uudelleen, tarkasti. Ei mainitsemianne koodeja, vaan muita.
Ohjeista: 1. tehty 2. tehty 3. tehty (Chrome) - mainitsin jo, että toista laitetta ei ole 4. tehty. 5. mainitsin, että vikailmoitusta ei voi tehdä, koska siellä aukeaa vain tyhjä sivu.
Ilmeisesi vastaaja lukee vain viestin otsikon ja robottimaisesti kopioi sivun jostakin ohjekirjasta luullen, että se auttaa. Alkuperäinen viesti olsi syytä lukea tarkemmin. Vika jatkuu.
Laitoin viestisi eteenpäin Telialle, luin kyllä viestisi kokonaan läpi ja laitoin viestiini lähteen mistä ohjeen kopsasin.
Olen pahoillani ettei siitä ollut lainkaan apua. Sinulla ei varmaan ollut mahdollisuutta lähettää edes puhelimella vikailmoitusta?
Hmm. Toimiiko Telia TV -palvelussa kaikki muut toiminnot normaalisti esim. kanavakirjaston sisällön tai YLE1 TV-kanavan toistaminen? Jos toimii, niin sitten ongelma voi olla tuossa tilatussa maksullisessa Tallennuspalvelussa. Onko sinun Telia TV -palveluun tehty viime aikoina jotain muutoksia tilaukseen? Kokeilin kertalleen läpi omalla Windows 10 -tietokoneella Telia TV:tä enkä huomannut ongelmia ?
Jotain pieniä bugeja näyttää olevan Telia TV versio 5.8.0 (317) -sovelluksessa. Ainakin yhden kerran järjestelmävirhettä ilmoitti TV-osion kanavalistalla, kun oli käyttämättä jonkin aikaa ja sitten koko sovellus näyttää kaatuvan epäsäännöllisesti jos erehtyy yhtäaikaisesti klikkailemaan painikkeita esim. play ▶️. Outoa :smileyvery-happy:
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.