Tuo Telian digiboksi on kyllä niin naurettava kun vertaa kilpailijoiden bokseihin. Telia tv:n boksilla on YKSI sovellus, muilla kymmeniä. Pahinta tässä on, että Teliaa ei taida edes hävettää. Asiakkaita ei haluta kuunnella eikä palvella, palvelua ei kehitetä asiakkaiden toivomaan suuntaan, niinkuin kilpailijat juuri tekevät. En usko, että Netflixiä ikinä boksille saadaan. Neuvottelut kuulema on käynnissä, ollut jo kuukausia, mutta Telia on niin huono neuvottelija, että valmista ei koskaan tule. Ihme kun Elisa ja Dna saavat sopimukset tehtyä Netflixin sekä Viaplayn kanssa. En ymmärrä miksi Telia ei pysty samaan.
No niinpä.. Mulle alunperin myyntiin tää sillä että olisi netflix ja sit ku ei ollu nii tein valituksen mutta päätin silti pitää sen että jos käytän. No, tullu käytettyä viimeksi jouluna. Mulle riitti tää telian touhu nii vaihdoin Elisalle, nyt vaa makselen laitteita takas. Kyllä yrityksen pitäisi kuunnella asiakkaita, niin usea on jo pyytänyt samaa ja vastaus on aina et "on työn alla" aika pitkään ollu työn alla..
@jarkko35@ kirjoitti:
Tuo Telian digiboksi on kyllä niin naurettava kun vertaa kilpailijoiden bokseihin. Telia tv:n boksilla on YKSI sovellus, muilla kymmeniä. Pahinta tässä on, että Teliaa ei taida edes hävettää. Asiakkaita ei haluta kuunnella eikä palvella, palvelua ei kehitetä asiakkaiden toivomaan suuntaan, niinkuin kilpailijat juuri tekevät. En usko, että Netflixiä ikinä boksille saadaan. Neuvottelut kuulema on käynnissä, ollut jo kuukausia, mutta Telia on niin huono neuvottelija, että valmista ei koskaan tule. Ihme kun Elisa ja Dna saavat sopimukset tehtyä Netflixin sekä Viaplayn kanssa. En ymmärrä miksi Telia ei pysty samaan.
Totta. On täysin käsittämätöntä, että tällainen on edes julkaistu. Mitä tulee Netflixiin, niin boksissa täytyy olla jotain ongelmaa Netflixin näkökulmasta, eikä sitä saada sertifioitua. En keksi mitään muuta syytä tällaiseen pelleilyyn Telian puolelta.
Kun katselee tämän Telia sovelluksen pituutta eri laitteilla, Windows-puhelimella 7 megatavua, tietokoneella 24 megatavua ja android-puhelimella 74 megatavua. Sama sovellus, samat toiminnot. Kaipa näihin on vaikea saada mitään uutta, koska se boxi on vielä eri tapainen.
Vanhemmasta digiboksista tuo Netflix löytyy YouTuben lisäksi eli tästä Telian Arris Vip 4302 ?
@kiisseli67@ kirjoitti:
Vanhemmasta digiboksista tuo Netflix löytyy YouTuben lisäksi eli tästä Telian Arris Vip 4302 ?
Uudemman boksin omistajalle tämä tieto onkin tuikitarpeellinen. Vai mihin tämä vastaus mahtoi olla kohdistettu?
Tiedän kyllä mutta mulla onkin uudempi Digiboksi, noita vanhoja ei ole enää myynnissä..
@kiisseli67@ kirjoitti:
Vanhemmasta digiboksista tuo Netflix löytyy YouTuben lisäksi eli tästä Telian Arris Vip 4302 ?
Moikka @jonsku95 !
Tällä hetkellä Netflixin sovellusta ei ole saatavilla meidän uusimmalla digiboksilla. Neuvottelut Netflixin kanssa ovat käynnissä, jotta tuo sovellus digiboksillemme saataisiin. Digiboksiltamme löytyy paljon muutakin, esimerkiksi leffavuokraamo, jonka kautta pääset vuokraamaan leffan suoraan kotisohvalta.
Aika pitkä aikainen asiakas ollut ja hommat on suht hyvin aina järjestynyt. Tää tv boksi asia ei ole missään vaiheessa ollut mitenkää "kilpailukykyinen".
Eiköhän ois korkea aika sijoittaa lisää paukkuja palveluun.
Toivottavasti Netflix sovellus tulee tuolle uudemmallekin digiboksille. Tällä vanhemmalla Arriksella toimii kyllä tosi hyvin ja ainakin nyt hd-tasoisena ei edes huomaa että kuvanlaatua on laskettu koronan takia.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
Moikka @jonsku95 !
Tällä hetkellä Netflixin sovellusta ei ole saatavilla meidän uusimmalla digiboksilla. Neuvottelut Netflixin kanssa ovat käynnissä, jotta tuo sovellus digiboksillemme saataisiin. Digiboksiltamme löytyy paljon muutakin, esimerkiksi leffavuokraamo, jonka kautta pääset vuokraamaan leffan suoraan kotisohvalta.
Tämä vastaus onkin mennyt kokonaan ohitse, mutta laittoi oikein ääneen nauramaan. Ensiksi tuollainen copy-paste vastaus, joka ei vastaa mihinkään ja päälle täysin typerä ja tilanteeseen sopimaton markkinointi.
@mikkooks@ kirjoitti:
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
Moikka @jonsku95 !
Tällä hetkellä Netflixin sovellusta ei ole saatavilla meidän uusimmalla digiboksilla. Neuvottelut Netflixin kanssa ovat käynnissä, jotta tuo sovellus digiboksillemme saataisiin. Digiboksiltamme löytyy paljon muutakin, esimerkiksi leffavuokraamo, jonka kautta pääset vuokraamaan leffan suoraan kotisohvalta.
Tämä vastaus onkin mennyt kokonaan ohitse, mutta laittoi oikein ääneen nauramaan. Ensiksi tuollainen copy-paste vastaus, joka ei vastaa mihinkään ja päälle täysin typerä ja tilanteeseen sopimaton markkinointi.
No näinpä ? todella ympäri pyöreä vastaus. pitkät neuvottelut kyllä ollut..
No mut hei, jopa voi vuokrata leffoja. Johon ehkä varaa 2 kertaa kuussa
@naatti21@ kirjoitti:
Aika pitkä aikainen asiakas ollut ja hommat on suht hyvin aina järjestynyt. Tää tv boksi asia ei ole missään vaiheessa ollut mitenkää "kilpailukykyinen".
Eiköhän ois korkea aika sijoittaa lisää paukkuja palveluun.
Itekin ollut pitkään telian asiakas mutta jatkossa haen palvelut muualta. Ostin digiboksin juurikin Netflixiä varten ku sitä mainostettiin. Laitoin kyllä valitusta eteenpäin väärästä mainoksesta. Pidin kuitenkin kun sanottiin että se tulee kyllä myös tälle digiboksille mutta ei näemmä ole tulossa
Vielä ei ole valitettavasti uutta kerrottavaa Netflixin suhteen uusimmalle digiboksille. Tietysti viestimme tästä heti, kun tilanteet muuttuvat. Harmittavan kauan tässä on kestänyt, mutta tässä vaiheessa ei voida kuin odottaa. Moni meistä tätä ominaisuutta kaipaa, mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä kohtaa antaa.
@JoonasLam@ kirjoitti:
Vielä ei ole valitettavasti uutta kerrottavaa Netflixin suhteen uusimmalle digiboksille. Tietysti viestimme tästä heti, kun tilanteet muuttuvat. Harmittavan kauan tässä on kestänyt, mutta tässä vaiheessa ei voida kuin odottaa. Moni meistä tätä ominaisuutta kaipaa, mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä kohtaa antaa.
Tottakai voi muuta kuin odottaa. Jos minun firmani ei pysty toimittamaan niin sopimus puretaan ja vielä kerron mistä firmasta kannattaa kysellä parempaa palvelua.
Ymmärsin luettuani ihmisten huolia tällä foorumilla, että noin puolitoista vuotta sitten Telia lupasi lisää sovelluksia digiboksille pikkuhiljaa.
Kun Telia vastaa asiakkaille että odottakaa, jotta he jatkaisivat laskujen maksua, niin tulee mieleen se juttu housuihin pissaamisesta pakkasessa.
@Baron@ kirjoitti:
@JoonasLam@ kirjoitti:
Vielä ei ole valitettavasti uutta kerrottavaa Netflixin suhteen uusimmalle digiboksille. Tietysti viestimme tästä heti, kun tilanteet muuttuvat. Harmittavan kauan tässä on kestänyt, mutta tässä vaiheessa ei voida kuin odottaa. Moni meistä tätä ominaisuutta kaipaa, mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä kohtaa antaa.
Tottakai voi muuta kuin odottaa. Jos minun firmani ei pysty toimittamaan niin sopimus puretaan ja vielä kerron mistä firmasta kannattaa kysellä parempaa palvelua.
Ymmärsin luettuani ihmisten huolia tällä foorumilla, että noin puolitoista vuotta sitten Telia lupasi lisää sovelluksia digiboksille pikkuhiljaa.
Kun Telia vastaa asiakkaille että odottakaa, jotta he jatkaisivat laskujen maksua, niin tulee mieleen se juttu housuihin pissaamisesta pakkasessa.
Okei, ehkä odottaminen oli huono sanavalinta tässä tapauksessa. Tarkoitin lähinnä sitä, että kuten aiemmin mainittu, neuvottelut meillä jatkuvat, mutta aikataulu on vielä avoin.
@JoonasLam@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
@JoonasLam@ kirjoitti:
Vielä ei ole valitettavasti uutta kerrottavaa Netflixin suhteen uusimmalle digiboksille. Tietysti viestimme tästä heti, kun tilanteet muuttuvat. Harmittavan kauan tässä on kestänyt, mutta tässä vaiheessa ei voida kuin odottaa. Moni meistä tätä ominaisuutta kaipaa, mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä kohtaa antaa.
Tottakai voi muuta kuin odottaa. Jos minun firmani ei pysty toimittamaan niin sopimus puretaan ja vielä kerron mistä firmasta kannattaa kysellä parempaa palvelua.
Ymmärsin luettuani ihmisten huolia tällä foorumilla, että noin puolitoista vuotta sitten Telia lupasi lisää sovelluksia digiboksille pikkuhiljaa.
Kun Telia vastaa asiakkaille että odottakaa, jotta he jatkaisivat laskujen maksua, niin tulee mieleen se juttu housuihin pissaamisesta pakkasessa.
Okei, ehkä odottaminen oli huono sanavalinta tässä tapauksessa. Tarkoitin lähinnä sitä, että kuten aiemmin mainittu, neuvottelut meillä jatkuvat, mutta aikataulu on vielä avoin.
Kyllähän tämä sovellusten puuttuminen digiboksilta on Telian kannalta tosi noloa ja varmasti aiheuttaa asiakkaiden siirtymistä kilpailijoille. Etenkin kun Telian vauhti näissä sopimusneuvotteluissa ja sovellusten kehittämisessä on mitä on nähty. Digiboksi kuitenkin isolle joukolle tapa katsoa TVtä ja etenkin maksukanavia, ja olisi huomattavasti kivempi tapa käyttää Netflixia, Areenaa jne sovelluksen kautta kuin puhelimen ja Chromecastin kautta. Tämä siis etenkin vähemmän näppärille käyttäjille kuten iäkkäämmille ja pienemmille lapsille, jotka kuitenkin hyvinkin potentiaalisia Areenan ja Netflixin käyttäjiä. Alkaa kohta olla itsellekin vaikeaa perustella miksi ei vaihtaisi palveluntarjoajaa vaikka Telian perusnetti ja IPTV periaatteessa hyvin pelaavatkin.
Mikähän tämän tilanne on tänä päivänä, noin 6kk edellisestä viestistä? Joko Netflix löytyy Telian uusimmasta ja hienoimmasta digiboksista vai miten?
@Peratheman@ kirjoitti:
Mikähän tämän tilanne on tänä päivänä, noin 6kk edellisestä viestistä? Joko Netflix löytyy Telian uusimmasta ja hienoimmasta digiboksista vai miten?
Moikka @Peratheman ja tervetuloa keskustelemaan tänne Yhteisön iloiseen joukkoon!
Netflixin saaminen Telia TV-digiboksille on oikeastaan edelleen samassa tilanteessa, kuin tässä ketjussa on kommentoitukin. Valitettavasti tästä ei ole siïs antaa mitään uutta tietoa.
Eiköhän se tule sittenkun ipv6 tulee eli.........., sori en tiennu kuis mont vuota piti laittaa
@DruidZ kirjoitti:
Eiköhän se tule sittenkun ipv6 tulee eli.........., sori en tiennu kuis mont vuota piti laittaa
Aiemmin täällä Yhteisössä annettu arvio IPv6 -tuesta on edelleen sama, eli mahdollisesti tämän vuoden loppuun mennessä.
@jonsku95 alkuperäisen kysymyksen vastaus on, että Netflix löytyy nykyään SDMC DV8919, Arris 4302W ja Arris 4302 -digibokseista.
Tommoset operaattoreiden tarjoamat digiboxit ja viihdepalvelut on kyllä aika kivikautisia ja turhia koska älyTV:t on varsin yleisiä, jossa voi ladata sovelluskaupasta noiden suoratoistopalveluiden sovellukset ja sisältöä voi katsoa. Sama juttu on kännykässä että voi sovelluskaupasta lataa ja asentaa suoratoistopalvelun sovelluksen. Tietokoneella voi käyttää selainta ja heijastaa se vaikka Chromecastilla TV:hen. Myös konsoleillakin löytyy suoratoistopalveluiden sovellukset.
@Antsa92 kirjoitti:
Tommoset operaattoreiden tarjoamat digiboxit ja viihdepalvelut on kyllä aika kivikautisia ja turhia koska älyTV:t on varsin yleisiä, jossa voi ladata sovelluskaupasta noiden suoratoistopalveluiden sovellukset ja sisältöä voi katsoa. Sama juttu on kännykässä että voi sovelluskaupasta lataa ja asentaa suoratoistopalvelun sovelluksen. Tietokoneella voi käyttää selainta ja heijastaa se vaikka Chromecastilla TV:hen. Myös konsoleillakin löytyy suoratoistopalveluiden sovellukset.
Tämä on myös kätevä palikka ja löytyy ihan oma nappi Netflixille :
https://yhteiso.telia.fi/t5/Kayttokokemukset-vinkit-ja/Chromecast-with-Google-TV-HD/td-p/244270