Skip to main content

 



 



 



 



Telia TV uudistuu koko ajan. Julkaisemme tässä keskustelussa tietoa uudistuksista, pienemmistä sekä isommista. Voit kysyä uudistuksista ja kommentoida niitä, toivoa ominaisuuksia ja niin edelleen.



 





  • Telia TV ja boxi


  • Telia TV -sovellus


  • Kaapeli-TV


Natgeo kanavapaikalla 831? Voisiko sen palauttaa takaisin kaikkien turhakanavien edelle?



@Punta@  kirjoitti:


Natgeo kanavapaikalla 831? Voisiko sen palauttaa takaisin kaikkien turhakanavien edelle?






Varmistan, että onko käytössäsi Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu? Kyseisen palvelun kanavapaikkoja on hiljattain muutettu ja Nat Geo HD:n tulisi löytyä nyt kanavapaikalta 20. Onko tuo 831 kanavapaikalta löytyvä Nat Geo SD-laatuinen? Jos HD-kanava ei löydy kanavapaikalta 20, kannattaa käynnistää järjestelmä uudelleen.



 



Se onnistuu näin:





Menu -> Asetukset -> Järjestelmä -> Uudelleenkäynnistys





Nyt kannattaa tulla esittämään Liigaan ja Telia TV:n liittyviä kysymyksiä tähän ketjuun! :smileyhappy:



Saamme maanantaina 10.6. tänne Yhteisöön Liigan ja Telia TV:n kehittäjiä ja tuotepäälliköitä vastailemaan kysymyksiinne näihin liittyen! 



 



Kysymyksiä voi käydä esittämässä jo ennakkoon, ja toki kannattaa mahdollisuuksien mukaan olla itse tapahtumankin aikaan paikalla! 


Mitäs uusia ominaisuuksia on saatu reilun vuoden aikana? Edellinen viesti ketjussa 21.5.2019. Ja onko mitään uutta luvassa?



@juhuriz@  kirjoitti:


Mitäs uusia ominaisuuksia on saatu reilun vuoden aikana? Edellinen viesti ketjussa 21.5.2019. Ja onko mitään uutta luvassa?






Tähän voisi äkkiseltään mainita ensimmäisenä uuden version Telia TV-sovelluksesta. Kanaviin liittyviä muutoksia on tullut myös ilmaiskanavien sekä HD-kanavien osalta. Käytettävyyteen liittyviä muutoksia on tehty ja paljon pieniä muutoksia sekä viilauksia. Pyritään kanssa jatkossa tuomaan paremmin tähän ketjuun isompia muutoksia, kun sellaisia tulee eteen. 


Eikös niit ohjelmakirjastoja voisi lisätä digiboxiin niinku kilpailijallakin on? Mitä enemmän siel on ohjelmakirjastoa ja sisältöä niin sitä kilpailukykyisempi palvelu on.

 

Kilpailija menee valovuosia edellä kun vertaa Telia TV:tä.



@Antsa92@  kirjoitti:


Eikös niit ohjelmakirjastoja voisi lisätä digiboxiin niinku kilpailijallakin on? Mitä enemmän siel on ohjelmakirjastoa ja sisältöä niin sitä kilpailukykyisempi palvelu on.



 



Kilpailija menee valovuosia edellä kun vertaa Telia TV:tä.






Telia TV Digiboksi laajakaistalla-palveluun on tarjolla useampaakin ohjelmakirjastoa vähän sen mukaan millaista kanavatilausta on voimassa. Monessa kanavapaketissa on ohjelmakirjasto mukana. Näet tarkemmin nämä nettisivuiltamme kanavakartasta. Tuodaan toki muutokista tai lisäyksistä infoa ketjuun kuten aiemmin todettiinkin.



@JoonasLam@  kirjoitti:

@Antsa92@  kirjoitti:

Eikös niit ohjelmakirjastoja voisi lisätä digiboxiin niinku kilpailijallakin on? Mitä enemmän siel on ohjelmakirjastoa ja sisältöä niin sitä kilpailukykyisempi palvelu on.

 

Kilpailija menee valovuosia edellä kun vertaa Telia TV:tä.


Telia TV Digiboksi laajakaistalla-palveluun on tarjolla useampaakin ohjelmakirjastoa vähän sen mukaan millaista kanavatilausta on voimassa. Monessa kanavapaketissa on ohjelmakirjasto mukana. Näet tarkemmin nämä nettisivuiltamme kanavakartasta. Tuodaan toki muutokista tai lisäyksistä infoa ketjuun kuten aiemmin todettiinkin.


Eli nykyisellä tahdilla seuraavaa Telialaisen kirjoitusta voidaan odotella alkuvuodesta 2022.


En jaksa käydä kaikkia keskusteluja läpi jos vaikka seuraava asia sieltä löytyisikin. Kuitenkin seuraavanlainen asia olisi mielen päällä. Milloinkahan Telian mobiililaajakaistalla varustettuun Telia tv palveluun olisi tulossa mm. mix-paketit? Tällaiset ominaisuudet löytyy kilpailijalta minkä takia olenkin heillä asiakkaana, tv:n osalta. Luulisi nykytekniikan aikana asian olevan helppo hoitaa.



@htr63vvv@  kirjoitti:


En jaksa käydä kaikkia keskusteluja läpi jos vaikka seuraava asia sieltä löytyisikin. Kuitenkin seuraavanlainen asia olisi mielen päällä. Milloinkahan Telian mobiililaajakaistalla varustettuun Telia tv palveluun olisi tulossa mm. mix-paketit? Tällaiset ominaisuudet löytyy kilpailijalta minkä takia olenkin heillä asiakkaana, tv:n osalta. Luulisi nykytekniikan aikana asian olevan helppo hoitaa.






Tässä painaa enemmän vaakakupissa lähetysoikeudet eli kaikkea sisältöä / kanavapaketteja ei voida valitettavasti tarjota jokaiselle alustalle tällä hetkellä. 


Siirryin Elisalta Telian asiakkaaksi ja pitääpä todeta että tämä Telia-TV on kaikilta osilta perässä Elisa Viihde palvelua. Tallenteet säilyy vain 3kk ja se jatkuvan tallenteen voi laittaa päälle.....öö mutta vain jos on laajakaista 😞>

Vuonna 2020 asioiden kuntoon laittaminen ei ole kiinni muusta kuin siitä että joku siellä Telialla päättäisi niin tehdä. Toivottavasti näin tapahtuu pikimmiten.

 

Elisa Viihteen toimivuutta ja ominaisuuksia kaivaten

Uusi asiakas



@Eeros@  kirjoitti:

Siirryin Elisalta Telian asiakkaaksi ja pitääpä todeta että tämä Telia-TV on kaikilta osilta perässä Elisa Viihde palvelua. Tallenteet säilyy vain 3kk ja se jatkuvan tallenteen voi laittaa päälle.....öö mutta vain jos on laajakaista 😞>

Vuonna 2020 asioiden kuntoon laittaminen ei ole kiinni muusta kuin siitä että joku siellä Telialla päättäisi niin tehdä. Toivottavasti näin tapahtuu pikimmiten.

 

Elisa Viihteen toimivuutta ja ominaisuuksia kaivaten

Uusi asiakas


Tervetuloa mukaan Eeeros!

 

Tekoja Telian asiakkaat ovat toivoneet jo vuosia ja vuosia ja vuosia. Eipä ole paljoa tapahtunut...



@Eeros@  kirjoitti:

Siirryin Elisalta Telian asiakkaaksi ja pitääpä todeta että tämä Telia-TV on kaikilta osilta perässä Elisa Viihde palvelua. Tallenteet säilyy vain 3kk ja se jatkuvan tallenteen voi laittaa päälle.....öö mutta vain jos on laajakaista 😞>

Vuonna 2020 asioiden kuntoon laittaminen ei ole kiinni muusta kuin siitä että joku siellä Telialla päättäisi niin tehdä. Toivottavasti näin tapahtuu pikimmiten.

 

Elisa Viihteen toimivuutta ja ominaisuuksia kaivaten

Uusi asiakas


Jos vain mahdollista niin kannattaa hyödyntää peruutusoikeus, siis jos etämyynnistä kyse. Itse taannoin lusin 2 vuotta Telian tv-paketissa kiinni ja sinä aikana ei tapahtunut mitään* muuta kuin loppupuolella tuli ilmoitus hinnankorotuksesta.

 

*HD-kanavat tuli verkkotallennukseen ja palvelun etusivu muuttui. Näistä ensin mainittu on ollut jo vuosia arkipäivää muilla ja ulkoasun hinkkaaminen on turhaa kun palvelussa on järkyttäviä puutteita.


Kenen idea oli muuttaa Telia-TVn tallenteiden tekstit? Kun tallentaa ohjelman niin ohjelmatiedoissa lukee esim. kausi, jakso ja jakson nimi. Mutta kun sen on tallentanut, niin nämä tiedot häviävät. Olisi helpompaa etsiä sarjan osia jos tällaiset tiedot löytyisivät. Tämä muutos tuli muutama viikko sitten.


 




@Makke68@  kirjoitti:


Kenen idea oli muuttaa Telia-TVn tallenteiden tekstit? Kun tallentaa ohjelman niin ohjelmatiedoissa lukee esim. kausi, jakso ja jakson nimi. Mutta kun sen on tallentanut, niin nämä tiedot häviävät. Olisi helpompaa etsiä sarjan osia jos tällaiset tiedot löytyisivät. Tämä muutos tuli muutama viikko sitten.






TeliaTV palvelussa on korjauksen alla oleva häiriö, jonka vuoksi esim. mainitsemasi kausi ja jakso -tiedot puuttuvat.


Olisi hienoa ja oikeata asiakaspalvelua jos sieltä Telian puolelta joku tulisi kertomaan millaisia uudistuksia/ominaisuuksia tuohon Digiboxiin (tämä uusin malli) on tulevaisuudessa odotettavissa.

Myös 5G-mobiililaajakaistan käyttäjien saattaminen "samalle viivalle" kiinteän laajakaistan kanssa TV-palveluiden osalta olisi kiva asia. 

Juttelin Telia kaupassa myyjän kanssa tästä asiasta ja hän kertoi että heitä ei kuunnella tässä TV-palveluiden kehityksessä. Ihmetteli itsekkin miksi tuota ei kehitetä.



@Eeros@  kirjoitti:


Olisi hienoa ja oikeata asiakaspalvelua jos sieltä Telian puolelta joku tulisi kertomaan millaisia uudistuksia/ominaisuuksia tuohon Digiboxiin (tämä uusin malli) on tulevaisuudessa odotettavissa.



Myös 5G-mobiililaajakaistan käyttäjien saattaminen "samalle viivalle" kiinteän laajakaistan kanssa TV-palveluiden osalta olisi kiva asia. 



Juttelin Telia kaupassa myyjän kanssa tästä asiasta ja hän kertoi että heitä ei kuunnella tässä TV-palveluiden kehityksessä. Ihmetteli itsekkin miksi tuota ei kehitetä.






On se merkillistä, mitä tämän kokoisessa konsernissa siellä tiikkipöydän takan ajatellaan. Maksuhaluisia asiakkaita näyttäisi olevan markkinoilla, kuten voi kilpailijoidenkin tuloksista todeta.

Edit SaJoonas: muokattu lainaus



@Eeros@  kirjoitti:


Olisi hienoa ja oikeata asiakaspalvelua jos sieltä Telian puolelta joku tulisi kertomaan millaisia uudistuksia/ominaisuuksia tuohon Digiboxiin (tämä uusin malli) on tulevaisuudessa odotettavissa.



Myös 5G-mobiililaajakaistan käyttäjien saattaminen "samalle viivalle" kiinteän laajakaistan kanssa TV-palveluiden osalta olisi kiva asia. 



Juttelin Telia kaupassa myyjän kanssa tästä asiasta ja hän kertoi että heitä ei kuunnella tässä TV-palveluiden kehityksessä. Ihmetteli itsekkin miksi tuota ei kehitetä.






Telia TV Digiboksi Laajakaistalla -palvelun tuomisesta 5G-yhteyteen saataville ei ole tässä kohtaa tarjota ratkaisua, mutta tämä toive on huomioitu jatkon kannalta. Näin muuten tulevista ominaisuuksista tai uudistuksista ei olla juuri etukäteen tiedotettu, mutta tämäkin aihe vietiin eteenpäin mietintämyssyn alle toteutuksen kannalta. 

Hyvä juttu että asioita huomioidaan ja toiveita kuunnellaan. 

Tänään tuli digiboxiin joku päivitys, joten jotain sielllä kuitenkin tapahtuu ja se on hienoa.

Onko jossain tietoa saatavilla mitä tämän päivän päivitys pitää sisällään?



@Eeros  kirjoitti:.

Onko jossain tietoa saatavilla mitä tämän päivän päivitys pitää sisällään?






Uusimmassa päivityksessä on tuotu C More -sovellus 4302 -mallisille digibokseille. Aikaisemmassa päivityksessä se tuotiin uudemmalle mallille. C More -sovellus löytyy nyt Menu -valikon alalaidasta. Tämä on huomattavin päivitys, joka on nyt tuotu uusimpana.



 



Kerromme myös päivityksistä tätä kautta.


Onko se palvelun uusi ominaisuus, että uusissa C More- kirjaston elokuvissa ja sarjoissa ei ole enää minkäänlaista kansikuvaa? Ei siis enää kuvaa kyseisestä leffasta tai sarjasta, tyhjä kansi vain. Miksi?



@jarkko35@  kirjoitti:

Onko se palvelun uusi ominaisuus, että uusissa C More- kirjaston elokuvissa ja sarjoissa ei ole enää minkäänlaista kansikuvaa? Ei siis enää kuvaa kyseisestä leffasta tai sarjasta, tyhjä kansi vain. Miksi?


Mun boxin C More kirjastossa näkyy kansikuvat normaalisti. Sun kannattaa tuulettaa boxin virtajohtoa jos se korjaisi tilanteen.



@Eeros@  kirjoitti:

@jarkko35@  kirjoitti:

Onko se palvelun uusi ominaisuus, että uusissa C More- kirjaston elokuvissa ja sarjoissa ei ole enää minkäänlaista kansikuvaa? Ei siis enää kuvaa kyseisestä leffasta tai sarjasta, tyhjä kansi vain. Miksi?


Mun boxin C More kirjastossa näkyy kansikuvat normaalisti. Sun kannattaa tuulettaa boxin virtajohtoa jos se korjaisi tilanteen.


Tarkoitin Telia tv:n digiboksin C More- KIRJASTOA, sovelluksessa kuvat näkyvät.



@jarkko35@  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

@jarkko35@  kirjoitti:

Onko se palvelun uusi ominaisuus, että uusissa C More- kirjaston elokuvissa ja sarjoissa ei ole enää minkäänlaista kansikuvaa? Ei siis enää kuvaa kyseisestä leffasta tai sarjasta, tyhjä kansi vain. Miksi?


Mun boxin C More kirjastossa näkyy kansikuvat normaalisti. Sun kannattaa tuulettaa boxin virtajohtoa jos se korjaisi tilanteen.


Tarkoitin Telia tv:n digiboksin C More- KIRJASTOA, sovelluksessa kuvat näkyvät.


Itse katson tuolta sovelluksen kautta, mutta jos tarkoitat tuota digibosin kirjastot kohtaa niin kyllä siinäkin kuvat näkyy.


Mitä kummaa, nyt on löytyi uusi ominaisuus, vai onko tämä ollut vain itseltäni hukassa 😁>

Kun asetan tallennuksen päälle johonkin ohjelmaan puhelimen Telia-TV sovelluksella, niin se kysyy tallennetaanko kaikki jaksot?

Onko jatkuva tallenne ollut käytössä kauankin ja tuleeko se tuohon digiboksiinkin meille "mokkula" yhteyden käyttäjille.

Mahtava juttu joka tapauksessa että nyt saa kaikki Eränkävijät talteen eikä tarvii joka viikko muistaa sitä erikseen tallentaa.


Vastaa