Tosiaan Viasat Explorer-kirjaston puolella näyttäisi olevan se ikävä tilanne joidenkin ohjelmien osalta, että kun alat katsomaan jotain jaksoa, niin ohjelma jää kesken juuri harmittavasti kun esim loppuratkaisua esiteltäisi - eli kirjaston ohjelmat loppuvat noin 5mins ennen ohjelman loppumista. Miksi näin?
kirjoitti:
Tosiaan Viasat Explorer-kirjaston puolella näyttäisi olevan se ikävä tilanne joidenkin ohjelmien osalta, että kun alat katsomaan jotain jaksoa, niin ohjelma jää kesken juuri harmittavasti kun esim loppuratkaisua esiteltäisi - eli kirjaston ohjelmat loppuvat noin 5mins ennen ohjelman loppumista. Miksi näin?
Onko sinulla antaa esimerkkejä ohjelmista, missä ohjelma loppuu ennenaikojaan? Tarvitsemme tarkempia tietoja tästä, niin vien asiaa eteenpäin korjattavaksi.
@PiaJo kirjoitti:kirjoitti: Tosiaan Viasat Explorer-kirjaston puolella näyttäisi olevan se ikävä tilanne joidenkin ohjelmien osalta, että kun alat katsomaan jotain jaksoa, niin ohjelma jää kesken juuri harmittavasti kun esim loppuratkaisua esiteltäisi - eli kirjaston ohjelmat loppuvat noin 5mins ennen ohjelman loppumista. Miksi näin?
Onko sinulla antaa esimerkkejä ohjelmista, missä ohjelma loppuu ennenaikojaan? Tarvitsemme tarkempia tietoja tästä, niin vien asiaa eteenpäin korjattavaksi.
Esimerkiksi Romuautot kiertoon-ohjelman kausi 3 ja jakso 2
kirjoitti:
@PiaJo kirjoitti:
kirjoitti:
Tosiaan Viasat Explorer-kirjaston puolella näyttäisi olevan se ikävä tilanne joidenkin ohjelmien osalta, että kun alat katsomaan jotain jaksoa, niin ohjelma jää kesken juuri harmittavasti kun esim loppuratkaisua esiteltäisi - eli kirjaston ohjelmat loppuvat noin 5mins ennen ohjelman loppumista. Miksi näin?
Onko sinulla antaa esimerkkejä ohjelmista, missä ohjelma loppuu ennenaikojaan? Tarvitsemme tarkempia tietoja tästä, niin vien asiaa eteenpäin korjattavaksi.
Esimerkiksi Romuautot kiertoon-ohjelman kausi 3 ja jakso 2
Kiitos nopeasta vastauksesta! Laitoin asiaa eteenpäin tutkittavaksi.
Tässäkin tapauksessa ongelma korjaantuu sillä, että sen jättää hoitamatta tarpeeksi kauan.
kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa ongelma korjaantuu sillä, että sen jättää hoitamatta tarpeeksi kauan.
Havaitsetko ongelmaa edelleen ohjelmien loppumisesta ennenaikojaan? Ohjelmatiedot näyttivät aiemmin olevan väärin Viasat Explorer -kirjaston kohdalla, mutta nyt tiedot näyttävät omaan silmääni täsmäävän. Jos huomaat edelleen häiriötä joitakin ohjelmia koskien, pyydän sinua ilmoittamaan muutama esimerkki, jotta saadaan häiriö uudelleen nostettua käsittelyyn! Missään nimessä ei ole tarkoituksenmukaista odotella että häiriötilanteet korjaantuu itsestään, ja siksi onkin suotavaa että ilmoitat jos häiriötä ilmenee edelleen.
@VeraEk kirjoitti:kirjoitti: Tässäkin tapauksessa ongelma korjaantuu sillä, että sen jättää hoitamatta tarpeeksi kauan.
Havaitsetko ongelmaa edelleen ohjelmien loppumisesta ennenaikojaan? Ohjelmatiedot näyttivät aiemmin olevan väärin Viasat Explorer -kirjaston kohdalla, mutta nyt tiedot näyttävät omaan silmääni täsmäävän. Jos huomaat edelleen häiriötä joitakin ohjelmia koskien, pyydän sinua ilmoittamaan muutama esimerkki, jotta saadaan häiriö uudelleen nostettua käsittelyyn! Missään nimessä ei ole tarkoituksenmukaista odotella että häiriötilanteet korjaantuu itsestään, ja siksi onkin suotavaa että ilmoitat jos häiriötä ilmenee edelleen.
No täytyy jatkossa raportoida kaikki tapaukset erikseen. Mutta eikö tuota kirjastaasiaa voisi korjata siten, että sinne kirjastoon menisi ohjelma-aika +5mins varulta, vai onko kirjasto tosiaan riippuvainen ohjelmatiedoista?
Paras ratkaisu (tähänkin) asiaan olisi tarjota meille Viasatin asiakkaille Viaplay.
kirjoitti:
@VeraEk kirjoitti:
kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa ongelma korjaantuu sillä, että sen jättää hoitamatta tarpeeksi kauan.
Havaitsetko ongelmaa edelleen ohjelmien loppumisesta ennenaikojaan? Ohjelmatiedot näyttivät aiemmin olevan väärin Viasat Explorer -kirjaston kohdalla, mutta nyt tiedot näyttävät omaan silmääni täsmäävän. Jos huomaat edelleen häiriötä joitakin ohjelmia koskien, pyydän sinua ilmoittamaan muutama esimerkki, jotta saadaan häiriö uudelleen nostettua käsittelyyn! Missään nimessä ei ole tarkoituksenmukaista odotella että häiriötilanteet korjaantuu itsestään, ja siksi onkin suotavaa että ilmoitat jos häiriötä ilmenee edelleen.
No täytyy jatkossa raportoida kaikki tapaukset erikseen. Mutta eikö tuota kirjastaasiaa voisi korjata siten, että sinne kirjastoon menisi ohjelma-aika +5mins varulta, vai onko kirjasto tosiaan riippuvainen ohjelmatiedoista?
Paras ratkaisu (tähänkin) asiaan olisi tarjota meille Viasatin asiakkaille Viaplay.
Ohjelmatiedot tulevat Telia TV -palveluun palveluntarjoajan kautta, ja ajoittain palveluntarjoajat saattavat tehdä muutoksia ohjelmatietoihin eikä nämä muutokset välttämättä ehdi mukaan ajallaan meillä tehtävään päivitysajoon. Tietenkin havaitsemme ajoittain myös häiriöitä ohjelmatiedoissa, ja pyrimme korjaamaan häiriöt mahdollisimman pian!
Tällä hetkellä voimme tarjota asiakkaillemme Viaplayn sijaan tämän Viasat ohjelmakirjaston, ja kovin toivon että pystymme tulevaisuudessa tarjoamaan asiakkaillemme Viasat ohjelmakirjaston lisäksi myös Viaplay suoratoistopalvelun, niin kuin tässä toisessa ketjussa olemmekin kanssasi jutelleet. Tähän hätään en voi muuta kun välittää eteenpäin kehitysidean palautteena, ja sen teen!
Olisi hyvä, että tälle voisi tehdä jotain, koska ongelma on suht yleinen ja lähes aina tapahtuu varsinkin jos jotain ohjelmaa näytetään "putkeen" monta jaksoa niin yleensä viimeisten kolmen jakson kohdalla tulee haasteita tallennuksessa ja siitä milloin ohjelma alkaa ja loppuu.
Ja tosiaan niille jotka eivät tiedä ja ihan googlehakujenkin kannalta tarkennus, että tosiaan Telian tarjoama Viasat-kirjasto ei ole sama kun Viaplay-kirjasto ja Telian tarjoama kirjasto on huomattavasti suppeampi vaikka perivät saman hinnat versus kilpailijansa jotka tarjoavat Viaplay-kirjaston.
Tänään taas Explore puolella jää mm Jättikarpin jäljillä 3.kauden jaksoja (esim 3.kausi 2.jakso) kesken, kun niitä tulee kolme tai enemmän putkeen... eli ongelma on tosiaan kuten yllä kuvailin, että ohjelmatiedot eivät pidä paikkaansa. Ja en ala nyt jokaista ohjelmaa erikseen ilmoittamaan, kun tosiaan ongelma on tarpeeksi yleinen. Enkä myöskään tiedä mitä se enää auttaa jälkikäteen ilmoittaa yksittäisestä ongelmasta...
Kertokaa milloin tämä ongelma on näin yleisesti korjattu tai sitten myöntäkää, että tilanne on sellainen, että on arpapeliä näkyykö koko jakso kirjastossa vai ei ja ratkaisu ei ole odottaa, että ko jakso tulee joskus uudestaan nähtäväksi - mielelläni katsoisin niitä ohjelmia mistä maksan silloin kun minulle sopii.
kirjoitti:
Olisi hyvä, että tälle voisi tehdä jotain, koska ongelma on suht yleinen ja lähes aina tapahtuu varsinkin jos jotain ohjelmaa näytetään "putkeen" monta jaksoa niin yleensä viimeisten kolmen jakson kohdalla tulee haasteita tallennuksessa ja siitä milloin ohjelma alkaa ja loppuu.
Ja tosiaan niille jotka eivät tiedä ja ihan googlehakujenkin kannalta tarkennus, että tosiaan Telian tarjoama Viasat-kirjasto ei ole sama kun Viaplay-kirjasto ja Telian tarjoama kirjasto on huomattavasti suppeampi vaikka perivät saman hinnat versus kilpailijansa jotka tarjoavat Viaplay-kirjaston.
Onko sinulla antaa toista esimerkkiä tallennuksen osalta kuin Romuautot kiertoon?
@PiaJo kirjoitti:kirjoitti: Olisi hyvä, että tälle voisi tehdä jotain, koska ongelma on suht yleinen ja lähes aina tapahtuu varsinkin jos jotain ohjelmaa näytetään "putkeen" monta jaksoa niin yleensä viimeisten kolmen jakson kohdalla tulee haasteita tallennuksessa ja siitä milloin ohjelma alkaa ja loppuu.
Ja tosiaan niille jotka eivät tiedä ja ihan googlehakujenkin kannalta tarkennus, että tosiaan Telian tarjoama Viasat-kirjasto ei ole sama kun Viaplay-kirjasto ja Telian tarjoama kirjasto on huomattavasti suppeampi vaikka perivät saman hinnat versus kilpailijansa jotka tarjoavat Viaplay-kirjaston.Onko sinulla antaa toista esimerkkiä tallennuksen osalta kuin Romuautot kiertoon?
Luitko edellisen viestini? Kirjoitin näin:
Tänään taas Explore puolella jää mm Jättikarpin jäljillä 3.kauden jaksoja (esim 3.kausi 2.jakso) kesken, kun niitä tulee kolme tai enemmän putkeen... eli ongelma on tosiaan kuten yllä kuvailin, että ohjelmatiedot eivät pidä paikkaansa. Ja en ala nyt jokaista ohjelmaa erikseen ilmoittamaan, kun tosiaan ongelma on tarpeeksi yleinen. Enkä myöskään tiedä mitä se enää auttaa jälkikäteen ilmoittaa yksittäisestä ongelmasta...
Tosiaan ongelma näyttäisi koskevan kaikkia - ei yksittäisiä - ohjelmia jos niitä näytetään monta jaksoa peräkkäin.
Ja kuten edellisessä viestissä kirjoitin:
Kertokaa milloin tämä ongelma on näin yleisesti korjattu tai sitten myöntäkää, että tilanne on sellainen, että on arpapeliä näkyykö koko jakso kirjastossa vai ei ja ratkaisu ei ole odottaa, että ko jakso tulee joskus uudestaan nähtäväksi - mielelläni katsoisin niitä ohjelmia mistä maksan silloin kun minulle sopii.
kirjoitti:
@PiaJo kirjoitti:
kirjoitti:
Olisi hyvä, että tälle voisi tehdä jotain, koska ongelma on suht yleinen ja lähes aina tapahtuu varsinkin jos jotain ohjelmaa näytetään "putkeen" monta jaksoa niin yleensä viimeisten kolmen jakson kohdalla tulee haasteita tallennuksessa ja siitä milloin ohjelma alkaa ja loppuu.
Ja tosiaan niille jotka eivät tiedä ja ihan googlehakujenkin kannalta tarkennus, että tosiaan Telian tarjoama Viasat-kirjasto ei ole sama kun Viaplay-kirjasto ja Telian tarjoama kirjasto on huomattavasti suppeampi vaikka perivät saman hinnat versus kilpailijansa jotka tarjoavat Viaplay-kirjaston.
Onko sinulla antaa toista esimerkkiä tallennuksen osalta kuin Romuautot kiertoon?
Luitko edellisen viestini? Kirjoitin näin:
Tänään taas Explore puolella jää mm Jättikarpin jäljillä 3.kauden jaksoja (esim 3.kausi 2.jakso) kesken, kun niitä tulee kolme tai enemmän putkeen... eli ongelma on tosiaan kuten yllä kuvailin, että ohjelmatiedot eivät pidä paikkaansa. Ja en ala nyt jokaista ohjelmaa erikseen ilmoittamaan, kun tosiaan ongelma on tarpeeksi yleinen. Enkä myöskään tiedä mitä se enää auttaa jälkikäteen ilmoittaa yksittäisestä ongelmasta...
Tosiaan ongelma näyttäisi koskevan kaikkia - ei yksittäisiä - ohjelmia jos niitä näytetään monta jaksoa peräkkäin.
Ja kuten edellisessä viestissä kirjoitin:
Kertokaa milloin tämä ongelma on näin yleisesti korjattu tai sitten myöntäkää, että tilanne on sellainen, että on arpapeliä näkyykö koko jakso kirjastossa vai ei ja ratkaisu ei ole odottaa, että ko jakso tulee joskus uudestaan nähtäväksi - mielelläni katsoisin niitä ohjelmia mistä maksan silloin kun minulle sopii.
Pahoitteluni, kun en huomannut aikaisempaa kirjoitustasi. Korjaustilanteesta voin sanoa, että aikataulu on avoin. Tästä on laitettu hoputusta, että saisimme häiriön korjattua. Jos haluat saada tietoosi, milloin tämä on korjattu, niin tehdessäsi meille Häiriöilmoituksen saat viestin häiriön korjaannuttua. Laitathan tämän keskustelun linkkinä sivustolle mukaan.
@PiaJo kirjoitti:kirjoitti:
@PiaJo kirjoitti:kirjoitti: Olisi hyvä, että tälle voisi tehdä jotain, koska ongelma on suht yleinen ja lähes aina tapahtuu varsinkin jos jotain ohjelmaa näytetään "putkeen" monta jaksoa niin yleensä viimeisten kolmen jakson kohdalla tulee haasteita tallennuksessa ja siitä milloin ohjelma alkaa ja loppuu.
Ja tosiaan niille jotka eivät tiedä ja ihan googlehakujenkin kannalta tarkennus, että tosiaan Telian tarjoama Viasat-kirjasto ei ole sama kun Viaplay-kirjasto ja Telian tarjoama kirjasto on huomattavasti suppeampi vaikka perivät saman hinnat versus kilpailijansa jotka tarjoavat Viaplay-kirjaston.Onko sinulla antaa toista esimerkkiä tallennuksen osalta kuin Romuautot kiertoon?
Luitko edellisen viestini? Kirjoitin näin:
Tänään taas Explore puolella jää mm Jättikarpin jäljillä 3.kauden jaksoja (esim 3.kausi 2.jakso) kesken, kun niitä tulee kolme tai enemmän putkeen... eli ongelma on tosiaan kuten yllä kuvailin, että ohjelmatiedot eivät pidä paikkaansa. Ja en ala nyt jokaista ohjelmaa erikseen ilmoittamaan, kun tosiaan ongelma on tarpeeksi yleinen. Enkä myöskään tiedä mitä se enää auttaa jälkikäteen ilmoittaa yksittäisestä ongelmasta...
Tosiaan ongelma näyttäisi koskevan kaikkia - ei yksittäisiä - ohjelmia jos niitä näytetään monta jaksoa peräkkäin.
Ja kuten edellisessä viestissä kirjoitin:
Kertokaa milloin tämä ongelma on näin yleisesti korjattu tai sitten myöntäkää, että tilanne on sellainen, että on arpapeliä näkyykö koko jakso kirjastossa vai ei ja ratkaisu ei ole odottaa, että ko jakso tulee joskus uudestaan nähtäväksi - mielelläni katsoisin niitä ohjelmia mistä maksan silloin kun minulle sopii.Pahoitteluni, kun en huomannut aikaisempaa kirjoitustasi. Korjaustilanteesta voin sanoa, että aikataulu on avoin. Tästä on laitettu hoputusta, että saisimme häiriön korjattua. Jos haluat saada tietoosi, milloin tämä on korjattu, niin tehdessäsi meille Häiriöilmoituksen saat viestin häiriön korjaannuttua. Laitathan tämän keskustelun linkkinä sivustolle mukaan.
Minä haluan uskoa, että ongelmaa korjataan ilman että teen erillisen henkilökohtaisen häiriöillmoituksen ja luulen, että tämä ongelma on sen verran yleinen ja kiinnostaa minua laajempi yleisö niin ilmoittakaa tässä ketjussa milloin se on korjattu, sillä minun pelkoni on se että tämä ongelma lakaistaan maton alle ja ongelma korjaantuu (taas) ajan kanssa, kun jakso tulee uudestaan nähtäväksi ja silloin ehkä se näkyy kokonaisuudessaan. Tosiaan lähtökohta itselläni on se, että voisin katsoa ohjelman jakson silloin kun se minulle sopii ja että se jakso jota aloitan katsomaan näkyy myös kokonaan...
kirjoitti:
Minä haluan uskoa, että ongelmaa korjataan ilman että teen erillisen henkilökohtaisen häiriöillmoituksen ja luulen, että tämä ongelma on sen verran yleinen ja kiinnostaa minua laajempi yleisö niin ilmoittakaa tässä ketjussa milloin se on korjattu, sillä minun pelkoni on se että tämä ongelma lakaistaan maton alle ja ongelma korjaantuu (taas) ajan kanssa, kun jakso tulee uudestaan nähtäväksi ja silloin ehkä se näkyy kokonaisuudessaan. Tosiaan lähtökohta itselläni on se, että voisin katsoa ohjelman jakson silloin kun se minulle sopii ja että se jakso jota aloitan katsomaan näkyy myös kokonaan...
Ymmärrän täysin, tuo on rasittavaa. Toiminnetta hankaloittaa tosiaan se, että jaksot tallentuvat Viasatin meille tarjoamien ohjelmatietojen mukaan. Osaan jaksoista saattaa loppuun siis sisältyä jo seuraavan jakson alku, tai toisinpäin. Tämä on nyt laitettu meillä tutkintaan, mutta mitään korjausaikataulua emme pysty antamaan.
Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jakso 3 jää kesken.
kirjoitti: Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jakso 3 jää kesken.
Ja jakso 4. Ei tämä ihan näinkään voi mennä...
kirjoitti:
kirjoitti:
Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jakso 3 jää kesken.
Ja jakso 4. Ei tämä ihan näinkään voi mennä...
Kiitos kun ilmoitit näistä. Tarkastin miltä kyseiset jaksot näyttävät, ja näyttää siltä että kyseisenä hetkenä ohjelmatiedoissa on ollut havaittavissa pientä heittoa, eli ohjelmatiedot ovat Viasatilla muuttuneet eikä tämä muutos ole ehtinyt perille ajoissa. Siksi jakson 3 loppuosa näkyy jakso 4 tallenteen alussa, ja 4 jakso on siksi myös vuorollaan pätkäissyt poikki ennen ohjelman loppumista. Jos ohjelmatiedoissa on pientäkään heittoa, käy harmillisesti niin että ohjelman alku/loppuosa siirtyy edellisen/seuraavan ohjelman tallennukselle.
Ymmärrän, että ongelman juurisyy on "ohjelmatiedot" mutta voisiko ne laittaa kuntoon tai vaihtoehtoisesti hoitaa, että kirjastoon menevä tallennus on ohjelmatiedot + 15mins tai sitten hoitaa tuo Viaplay meille asiakkaille... En myöskään voi hyväksyä sitä, että Telia yrittää vedota vielä toiseen ulkopuoliseen tahoon "koska ohjelmatiedot" - minua kuluttajana ei se lämmitä yhtään, että teillä on haasteita alihankkijanne kanssa.
Nyt on tosiaan tilanne se, että on täysin arpapeliä mitä näkee Telian tarjoamassa kirjastossa, mutta se ei ole arpapeliä, että Telia perii minulta saman hinnan joka kuukausi.
kirjoitti:
Ymmärrän, että ongelman juurisyy on "ohjelmatiedot" mutta voisiko ne laittaa kuntoon tai vaihtoehtoisesti hoitaa, että kirjastoon menevä tallennus on ohjelmatiedot + 15mins tai sitten hoitaa tuo Viaplay meille asiakkaille... En myöskään voi hyväksyä sitä, että Telia yrittää vedota vielä toiseen ulkopuoliseen tahoon "koska ohjelmatiedot" - minua kuluttajana ei se lämmitä yhtään, että teillä on haasteita alihankkijanne kanssa.
Nyt on tosiaan tilanne se, että on täysin arpapeliä mitä näkee Telian tarjoamassa kirjastossa, mutta se ei ole arpapeliä, että Telia perii minulta saman hinnan joka kuukausi.
Ymmärrän että tilanne on turhauttava. Tällä hetkellä kirjastoon menevä tallennus on ohjelmatiedot + 5 minuuttia, juurikin pieniä muutoksia varten. Laitoin kehittäjille pyynnön siitä, että saataisiin ohjelmien tallennusaikaa pidennettyä entisestään!
Turhauttavaa on maksaa palvelusta joka on puutteellinen. Mutta katsotaan nyt mitä "kehittäjät" saavat aikaiseksi ja ilmoittelen tänne jos niitä puutteita taas ilmenee.
Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jaksot 5 ja 6 jäävät kesken.
kirjoitti:
Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jaksot 5 ja 6 jäävät kesken.
Kiitos ilmoituksesta. Seurataankin jo erityisesti Romuautot -ohjelman kannalta ohjelmatietojen muuttumisia, ja näyttää siltä että myös jaksojen 5 ja 6 kohdalla viimeiset minuutit ovat siirtyneet seuraavalle tallennukselle.
Toki ongelma näytti koskevan muitakin viime perjantain ohjelmia...
@VeraEk kirjoitti:kirjoitti: Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jaksot 5 ja 6 jäävät kesken.
Kiitos ilmoituksesta. Seurataankin jo erityisesti Romuautot -ohjelman kannalta ohjelmatietojen muuttumisia, ja näyttää siltä että myös jaksojen 5 ja 6 kohdalla viimeiset minuutit ovat siirtyneet seuraavalle tallennukselle.
Tämä oli tosiaan kolmas perjantai peräkkäin - jos olisin uhkapeluri niin pelasin sen puolesta, että ongelma jatkuu ensi perjantainakin. Toki mukavinta olisi, että ongelma korjattaisi näin yleisesti (eikä yksitellen / yksittäisen ohjelman suhteen). Tuntuu jo vähän alentavalta, että minun odotetaan aina erikseen ilmoittavan näistä... varsinkin kun tosiaan ongelmia koskee isoa osaa ohjelmia.
kirjoitti:
@VeraEk kirjoitti:kirjoitti: Ja jatketaan taas ilmoittamista, eli Romuautot kausi 3 ja jaksot 5 ja 6 jäävät kesken.
Kiitos ilmoituksesta. Seurataankin jo erityisesti Romuautot -ohjelman kannalta ohjelmatietojen muuttumisia, ja näyttää siltä että myös jaksojen 5 ja 6 kohdalla viimeiset minuutit ovat siirtyneet seuraavalle tallennukselle.
Tämä oli tosiaan kolmas perjantai peräkkäin - jos olisin uhkapeluri niin pelasin sen puolesta, että ongelma jatkuu ensi perjantainakin. Toki mukavinta olisi, että ongelma korjattaisi näin yleisesti (eikä yksitellen / yksittäisen ohjelman suhteen). Tuntuu jo vähän alentavalta, että minun odotetaan aina erikseen ilmoittavan näistä... varsinkin kun tosiaan ongelmia koskee isoa osaa ohjelmia.
On surullista olla oikeassa, eli jaksot 7 ja 8 jäävät taas kesken. Tämä on jo surkuhupaisa tilanne... Nämä "laitoin kehittäjille pyynnön" ja "seurataan jo erityisesti" kommentit ovat kovin alentuvia tässä valossa ja palvelusta maksavana asiakkaana. Joko laittakaa asia kuntoon tai sitten tunnustakaa, että ette voi tehdä asialle mitään ja on täysin herran haltussa mitä voi katsoa kirjastossa, mutta olkaa edes rehellisiä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.