Mikä on virhekoodi 722?

  • 19 July 2020
  • 3 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Kun yritän katsoa tallenteita tai ohjelmakirjastojen leffoja/ohjelmia, lähetys pätkäsee monesti ja tulee kyseinen koodi. Sen jälkeen digiboxi on niin jumissa, ettei välillä boxin ohjelmistollinen uudelleenkäynnistyskään auta, vaan on suljettava boxi ja 5-10 min, ja sitten toimii taas.

Monesti koodi tulee sen jälkeen jos ohjelma on ollut paussilla jonkin aikaa, Kun taas jatkaa katselua, niin vajaan kymmenen minuutin jälkeen pätkäsee ohjelman.


3 kommenttia

Kunniamerkki +12

@ArtdeWill@  kirjoitti:

Kun yritän katsoa tallenteita tai ohjelmakirjastojen leffoja/ohjelmia, lähetys pätkäsee monesti ja tulee kyseinen koodi. Sen jälkeen digiboxi on niin jumissa, ettei välillä boxin ohjelmistollinen uudelleenkäynnistyskään auta, vaan on suljettava boxi ja 5-10 min, ja sitten toimii taas.

Monesti koodi tulee sen jälkeen jos ohjelma on ollut paussilla jonkin aikaa, Kun taas jatkaa katselua, niin vajaan kymmenen minuutin jälkeen pätkäsee ohjelman.


Vaikuttaisi sille, ettei digiboksi toimi oikein? Onko digiboksisi merkki ja malli mikä? Käytätkö sitä nettikaapelin kautta (jos sinulla on Arris 4302W tai 5305W)? 

Meillä tämä kyseinen koodi 722 tulee harva se päivä, ja ohjelma pitää käynnistää monta kertaa uudestaan. Välillä rupee näkymään, välillä pätkii vaikka kuinka paljon

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +15

@Seitur@  kirjoitti:

Meillä tämä kyseinen koodi 722 tulee harva se päivä, ja ohjelma pitää käynnistää monta kertaa uudestaan. Välillä rupee näkymään, välillä pätkii vaikka kuinka paljon


Tuohon virhekoodiin liittyen on viimeksi tänään tehty korjausliikkeitä ja nyt suosittelenkin ottamaan boksin virtajohdon hetkeksi irti seinästä ja kokeilemaan sen jälkeen uudelleen. Onko tuosta apua? Kyseinen koodi liittyy myös tallennuksiin, ja niiden osalta häiriöitä voi vielä edelleenkin esiintyä. 

Vastaa