Miksi elokuvien vuokrauksessa ei ole PIN-kyselyä

  • 17 August 2020
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kunniamerkki +10

2 x OK, kerran oikealle ja OK. jos esimerkiksi perheessä on lapsia tai humalaista porukkaa,

on riski että tulee tarpeettomia vuokrauksia ja ne maksaa. Pitäisi ehdottomasti olla PIN-kysely!

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi


6 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

Millä tekniikalla sinulla on tuo Telia TV? Leffavuokrauksia varten PIN-koodi on mahdollista asettaa Telia TV sovellukselle suoraan sovelluksen kautta tai kirjautumalla sinne selaimen kautta. PIN-koodin määritys ja vaihto tehdään asetusten kautta kohdassa "PIN-koodi ostoille". Telia TV digiboksi laajakaista palvelussa leffavuokrauksien yhteydessä on myös käytössä tuo PIN-koodi, joka syötetään aina ennen vuokrauksen tekemistä.

Kunniamerkki +10

Oli naisystävän ansiota notta nostin "kissan pöydälle" :)

Kunniamerkki +10

Täytyy opetella

Kunniamerkki +10

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Millä tekniikalla sinulla on tuo Telia TV? Leffavuokrauksia varten PIN-koodi on mahdollista asettaa Telia TV sovellukselle suoraan sovelluksen kautta tai kirjautumalla sinne selaimen kautta. PIN-koodin määritys ja vaihto tehdään asetusten kautta kohdassa "PIN-koodi ostoille". Telia TV digiboksi laajakaista palvelussa leffavuokrauksien yhteydessä on myös käytössä tuo PIN-koodi, joka syötetään aina ennen vuokrauksen tekemistä.


boksini asetuksista en ole löytänyt. eikö sitä asetusta voi tehdä boksilla. en oo varma onko minulla tallessa salasana jolla pääsen selaimen kautta tekemään muutoksen. vaikeeksi on tehty tämä. ja vielä tiedoksi että katson telia tv-tä boksilla ja isolla telkkarilla. mulla on hypridimotu. älylaitteet vievät liikaa ihmisten aikaa. pysyn täysin erossa niistä. kaikenmaailman pilvimuistit saattaa tyhjentyä ilman ennakkovaroitusta. 

 


@aikuishuvitus@  kirjoitti:
boksini asetuksista en ole löytänyt. eikö sitä asetusta voi tehdä boksilla. en oo varma onko minulla tallessa salasana jolla pääsen selaimen kautta tekemään muutoksen. vaikeeksi on tehty tämä. ja vielä tiedoksi että katson telia tv-tä boksilla ja isolla telkkarilla. mulla on hypridimotu. älylaitteet vievät liikaa ihmisten aikaa. pysyn täysin erossa niistä. kaikenmaailman pilvimuistit saattaa tyhjentyä ilman ennakkovaroitusta. 

 


Kuulostaa siltä, että sinulla on Telia TV digiboksilla -palvelu eikä digiboksi laajakaistalla -palvelu, jossa jokaisen vuokran yhteydessä pyydetään PIN-koodia. Sinun tulisi siis kytkeä PIN-koodiasetus päälle tv.telia.fi -sivustolla tai Telia TV -sovelluksen kautta. 

Kunniamerkki +10

@SaJoonas@  kirjoitti:

@aikuishuvitus@  kirjoitti:
boksini asetuksista en ole löytänyt. eikö sitä asetusta voi tehdä boksilla. en oo varma onko minulla tallessa salasana jolla pääsen selaimen kautta tekemään muutoksen. vaikeeksi on tehty tämä. ja vielä tiedoksi että katson telia tv-tä boksilla ja isolla telkkarilla. mulla on hypridimotu. älylaitteet vievät liikaa ihmisten aikaa. pysyn täysin erossa niistä. kaikenmaailman pilvimuistit saattaa tyhjentyä ilman ennakkovaroitusta. 

 


Kuulostaa siltä, että sinulla on Telia TV digiboksilla -palvelu eikä digiboksi laajakaistalla -palvelu, jossa jokaisen vuokran yhteydessä pyydetään PIN-koodia. Sinun tulisi siis kytkeä PIN-koodiasetus päälle tv.telia.fi -sivustolla tai Telia TV -sovelluksen kautta. 


juttelin pitkään Teliatytön kanssa. Hän kysyi tekniikalta ja sanoi notta semmoinen

päivitys tän mun boxini softaan on tulossa jossa saa pin-kyselyn päälle. 

Eikä tässä mitään riskiä ole kun asun yksin ja ohjeistin kaveriani. Sain ilmaisen leffan

joka valitaan sitten kun hän tulee. Ceissi over.

Vastaa