Telia TV digiboksi DV8919 - Amazon Prime - ei toimi

  • 4 September 2022
  • 1 kommentti
  • 14 katselukertaa

Hei

 

DV8919 boksilla ei toimi Amazon Prime. Voin katsoa ainoastaan trailereita. Boksin sisäänrakennetulla Chromecastilla sama juttu.

 

Erillisellä Chromecastilla kaikki toimii moitteetta.

 

Olen kokeillut vaihtaa Hdmi-piuhaa ja käynyt Tv:n kaikki Hdmi paikat myös läpi. Boksi on saanut viimeisimmän päivityksen ja on sammuteltu ja virtajohtoa otettu irti.

 

Onko muilla samaa ongelmaa?

 

Toinen asia tallennuksesta.

 

Onko tosiaan niin, että kanavaa katsoessa en pysty laittamaan tallennusta päälle vaan joudun menemään valikon kautta?

 

Lisäksi tallennuksen poisto on tehty hankalaksi, voin poistaa tallennuksia ainoastaan kaikki näkymästä (jos poistan jonkin tallennuksen, niin tämän jälkeen näkymä siirtyy ihan tallennusten alkuun. Tämä ei ole hyvä, jos poistan esim. saman nimisiä yksittäisiä tallennuksia, jotka listan keskellä…aika epäkäytettävä). Tallennuksen poisto ei onnistu, jos olen toistuvissa tallennuksissa (haluan poistaa esim. jonkin sarjan jakson, jonka olen juuri katsonut.)

 

Jos keskeytän tallennuksen katsomisen ja palaan siihen seuraavana päivänä, niin katsominen alkaa alusta. Mikä juttu tämä on?

 

Kolmas asia: Pidin vanhassa digiboksissa siitä, että se avautui tv-kanaviin (nyt valikkoon) sekä pystyin tekemään oman kanavalistan. En halua katsoa tai edes vilkaistakaan joitakin kanavia. Onko tähän tulossa muutosta?

 

Digiboksin yhteytenä Telian 4g.


1 kommentti

Kunniamerkki +12

@haddock  kirjoitti:

Hei

 

DV8919 boksilla ei toimi Amazon Prime. Voin katsoa ainoastaan trailereita. Boksin sisäänrakennetulla Chromecastilla sama juttu.

 

Erillisellä Chromecastilla kaikki toimii moitteetta.

 

Olen kokeillut vaihtaa Hdmi-piuhaa ja käynyt Tv:n kaikki Hdmi paikat myös läpi. Boksi on saanut viimeisimmän päivityksen ja on sammuteltu ja virtajohtoa otettu irti.

 

Onko muilla samaa ongelmaa?

 

Toinen asia tallennuksesta.

 

Onko tosiaan niin, että kanavaa katsoessa en pysty laittamaan tallennusta päälle vaan joudun menemään valikon kautta?

 

Lisäksi tallennuksen poisto on tehty hankalaksi, voin poistaa tallennuksia ainoastaan kaikki näkymästä (jos poistan jonkin tallennuksen, niin tämän jälkeen näkymä siirtyy ihan tallennusten alkuun. Tämä ei ole hyvä, jos poistan esim. saman nimisiä yksittäisiä tallennuksia, jotka listan keskellä…aika epäkäytettävä). Tallennuksen poisto ei onnistu, jos olen toistuvissa tallennuksissa (haluan poistaa esim. jonkin sarjan jakson, jonka olen juuri katsonut.)

 

Jos keskeytän tallennuksen katsomisen ja palaan siihen seuraavana päivänä, niin katsominen alkaa alusta. Mikä juttu tämä on?

 

Kolmas asia: Pidin vanhassa digiboksissa siitä, että se avautui tv-kanaviin (nyt valikkoon) sekä pystyin tekemään oman kanavalistan. En halua katsoa tai edes vilkaistakaan joitakin kanavia. Onko tähän tulossa muutosta?

 

Digiboksin yhteytenä Telian 4g.


Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi meidän Telia Yhteisöön! Pääset lukemaan ajankohtaisia artikkeleita mielenkiintoisista aiheista ja pystyt osallistumaan keskusteluihin.

Telia TV-palvelun uusin digiboksi on herättänyt paljon kysymyksiä ja se onkin hieman erilainen kuin edeltäjänsä (Arris ja Motorola). Palvelua kuitenkin kehitetään jatkuvasti, myös asiakkaiden palautteiden perusteella ja vein kysymyspatteristoa eteenpäin meidän kehityspoppoolle. Amazon Primen osalta korjausta tulee tämän syksyn aikana, toivomme lähiviikkoina tapahtuvaa korjausta. 

Vastaa