Skip to main content

Miksi asiakkaan pitää maksaa kalliita puhelinkuluja jos haluaa saada korjattua vian joka on Telian systeemeissä? Ainakaan 24/7 chat ei toimi viikonloppuisin. Joskus tuntuu että Telia aiheuttaa itse vikoja saadakseen lisätienestiä puhelinpalveluista. Vikakartta ei kerro mitään. Ei paljon hyödytä, että siellä näkyy muilla alueille kuukausi sitten tehtyj ä huoltotöitä. Sähköposti- tai tekstiviestinä tilattava vikatiedote ei toimi ikinä! Vikoja riittää. Elisa kutsuu....



 



EDIT: muokattu otsikkoa vähän kuvaavammaksi ja siirretty ketju oikean aihealueen alle //TuizeKoo

Hei @Pesois ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Jos vika koskee liittymääsi, voit jättää vikailmoituksen siinä tapauksessa omilla sivuilla (www.telia.fi).



Kirjaudu omille sivuille Telia tunnuksilla, mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla ( https://www.telia.fi/kirjaudu ) ja klikkaa sitä liittymää missä vika on. Liittymän tiedoista löytyy kohta : Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö.



Toinen maksuton vaihtoehto (tietenkin chatin lisäksi) on : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


No ei tietenkään aiheuteta vikoja tarkoituksella mutta niitähän aina välistä tulee ja pyritään kyllä ne korjaamaan pikimmiten. Kaikista vioista meilläkään ei tietoa aina ole joten sen takia on hyvä meille niistä ilmoittaa jotta saadaan ne hetimiten korjaukseen. Tuossa olikin Kiisseli67 laittanut hyvät linkit mitä kautta meihin saa tarvittaessa yhteyttä. Häiriöpuolen chatti ei ole auki 24/7 mutta asiakaspalvelun chatti on ja he voivat kyllä sitä kautta laittaa vaikka soittopyyntö meillepäin.



@Pesois kirjoitti:


Miksi asiakkaan pitää maksaa kalliita puhelinkuluja jos haluaa saada korjattua vian joka on Telian systeemeissä? Ainakaan 24/7 chat ei toimi viikonloppuisin. Joskus tuntuu että Telia aiheuttaa itse vikoja saadakseen lisätienestiä puhelinpalveluista.






Heippa @Pesois ja tervetuloa Yhteisöön. Saitkin jo aikaisemmin hyviä vinkkejä, miten saat tehtyä vika- ja häiriöilmoituksen vaivattomasti ja maksutta, sekä tiedon siitä että chat palvelee tosiaan 24/7 ja vika-asioissa voidaan jättää esimerkiksi soittopyyntöä sen jälkeen, kuin teknisen tuen chat-päivystysaika on mennyt umpeen. Apuja kyllä on saatavilla tarvittaessa ja siihen pyrimme!

Pakko kommentoida vielä tuohon, että aiheuttamisimme vikoja, saadaksemme lisätienestiä puhelinpalvelusta. Liiketaloudellisesti tuo ei voisi olla mitenkään kannattavaa, vaan päinvastoin vikatilanteista ja puhelinpalvelusta aiheutuu kuluja. Kannattavinta on tilanne, jossa asiakkaat ovat palveluihin tyytyväisiä, eikä heillä ole tarvetta olla yhteydessä meihin vikojen vuoksi :smileyhappy: ja siihen täällä myös pyritään.

Saithan asiasi hoidettua?


Vastaa