@Baron@ kirjoitti:
Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille.
Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..
Olisihan edes pieni alennus (tai jos ei voi jälleenmyyntihintaa laskea, niin sitten vaikka pieni alennus seuraavasta laskusta) aina sellainen mukava kädenojennus ja huomio, että asiakkaasta välitetään. Kannatettava idea.
@Baron@ kirjoitti:
Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille.
Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..
Tämä onkin hyvä keskustelunaihe ja ymmärrän myös hyvin mistä toive on lähtöisin! Kieltämättä itselläkin on aina monen yrityksen pitkäaikaisena asiakkaana toive että jotenkin muistettaisiin edes ajoittain.
Olemme jo pitkään pohtineet hyviä keinoja muistaa nykyisiä asiakkaitamme ja myös toteuttaneet tätä erilaisin keinoin. Se myönnettäköön heti alkuun, ettei mitään pysyvää prosentuaalista alennusta laitteista tai lisätarvikkeista ole, mutta muutama muu esimerkki löytyy! :smileyhappy: Toki näitä pohditaan koko ajan lisää, eli näihin ei ole tarkoitus hommaa lopettaa. Siksi esimerkiksi tähänkin keskusteluun voitte hyvin heitellä toiveita ja kehitysideoita niin viedään niitä eteenpäin pohdittavaksi.
Mitä ainakin itsellä muistuu näistä lupaamistani esimerkeistä mieleen, on että meillä on aina ajoittain lähetetty tietyistä laitteista asiakastarjouksia sähköpostitse. Eli jos markkinointilupa on voimassa, niin hyvinkin saattaa mailiin joku päivä ilmestyä sellainen laitetarjous, joka on tarkoitettu vain meidän nykyisille asiakkaille.
Tällä hetkellä meillä on myös puhelinliittymäasiakkaille tarjolla muutamakin eri tabletti asiakasetuhintaan liittymän kanssa, ja tällaisen kampanjan voi ottaa vaikka nykyisellekin mobiililiittymälle eli ei vaadi välttämättä uuden netin tilausta.
Laitteiden osalta myös pidennetty 3 vuoden takuu on voimassa vain meidän nykyisille asiakkaille, ja tämä voi jossain kohtaa olla myös sellainen etu, joka osoittautuukin arvokkaaksi jos laitteeseen tulee takuun alaista vikaa ja itse laitevalmistajan takuu on siinä kohtaa jo päättynyt!
Yllä tosiaan muutama esimerkki jotka tulevat ensimmäisenä mieleen! Mutta kuten sanottu, toivotaan että saadaan esimerkkejä vielä kosolti lisää ja mieluusti otetaankin ideoita vastaan miten haluatte tulla huomioiduiksi! :smileyhappy: Pistetään jo eteenpäin toivetta laite-ja lisätarvikealennuksista!
@SannaMKoo@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille.
Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..
Tämä onkin hyvä keskustelunaihe ja ymmärrän myös hyvin mistä toive on lähtöisin! Kieltämättä itselläkin on aina monen yrityksen pitkäaikaisena asiakkaana toive että jotenkin muistettaisiin edes ajoittain.
Olemme jo pitkään pohtineet hyviä keinoja muistaa nykyisiä asiakkaitamme ja myös toteuttaneet tätä erilaisin keinoin. Se myönnettäköön heti alkuun, ettei mitään pysyvää prosentuaalista alennusta laitteista tai lisätarvikkeista ole, mutta muutama muu esimerkki löytyy! :smileyhappy: Toki näitä pohditaan koko ajan lisää, eli näihin ei ole tarkoitus hommaa lopettaa. Siksi esimerkiksi tähänkin keskusteluun voitte hyvin heitellä toiveita ja kehitysideoita niin viedään niitä eteenpäin pohdittavaksi.
Mitä ainakin itsellä muistuu näistä lupaamistani esimerkeistä mieleen, on että meillä on aina ajoittain lähetetty tietyistä laitteista asiakastarjouksia sähköpostitse. Eli jos markkinointilupa on voimassa, niin hyvinkin saattaa mailiin joku päivä ilmestyä sellainen laitetarjous, joka on tarkoitettu vain meidän nykyisille asiakkaille.
Tällä hetkellä meillä on myös puhelinliittymäasiakkaille tarjolla muutamakin eri tabletti asiakasetuhintaan liittymän kanssa, ja tällaisen kampanjan voi ottaa vaikka nykyisellekin mobiililiittymälle eli ei vaadi välttämättä uuden netin tilausta.
Laitteiden osalta myös pidennetty 3 vuoden takuu on voimassa vain meidän nykyisille asiakkaille, ja tämä voi jossain kohtaa olla myös sellainen etu, joka osoittautuukin arvokkaaksi jos laitteeseen tulee takuun alaista vikaa ja itse laitevalmistajan takuu on siinä kohtaa jo päättynyt!
Yllä tosiaan muutama esimerkki jotka tulevat ensimmäisenä mieleen! Mutta kuten sanottu, toivotaan että saadaan esimerkkejä vielä kosolti lisää ja mieluusti otetaankin ideoita vastaan miten haluatte tulla huomioiduiksi! :smileyhappy: Pistetään jo eteenpäin toivetta laite-ja lisätarvikealennuksista!
Tässä taas näkyy Telian päättäjien vaikeneva asenne asiakkaita kohtaan. Kukaan ei ole reagoinut ja tullut kertomaan miksi laitealennuksia ei saada omille normaaliasiakkaille.
Tänä vuonna Telia on viestinyt minulle (en tiedä onko enemmän kuin yksi viestityslista) yhden laitealennuksen omille asiakkaille. Iso tv, nyt vain 1299€. Ei tämä ole kädenojennus normaalille pientuloiselle.. hoh..
@SannaMKoo on tuossa aiemmin kertonut aika kattavasti meidän asiakaseduista. Kannattaa täältä vielä tsekata ja ottaa vaikka sivu talteen, niin voit välillä käydä kurkkaamassa mitä kaikkia etuja meillä on liittyen niin laitteisiin, liittymiin ja viihteeseen.
Välillä saattaa olla enemmän, välillä vähemmän ehkä juuri sinua kiinnostavia laite-etuja, mutta kuten Sanna totesi, niin toive laite- ja lisätarvike-eduista on viety eteenpäin.
Hm.. Onko siis Telialla erilaisia postituslistoja?
Minulle tuli tänä vuonna vain tuo tv-tarjous 1299€, vaikka en ole kertonut minkäänlaisesta tv vaihtohalusta. Eli jollakin listalla olen ollut. Mitään maiinontkieltoa en ole laittanut omaan Teliaan.
@Baron@ kirjoitti:
Hm.. Onko siis Telialla erilaisia postituslistoja?
Minulle tuli tänä vuonna vain tuo tv-tarjous 1299€, vaikka en ole kertonut minkäänlaisesta tv vaihtohalusta. Eli jollakin listalla olen ollut. Mitään maiinontkieltoa en ole laittanut omaan Teliaan.
Markkinointia tehdään kirjeitse, sähköpostilla sekä tekstiviestillä ja erilaisia kohderyhmiä tosiaan on monia. Asiakasviestintää lähetämme asiakasprofiilin perusteella ja sitten tottakai myös otamme huomioon asiakkaan markkinointiluvat. Markkinointiluvista sekä kohdennetusta markkinoinnista voit lukaista tarkempia tietoja täältä.
Ok,
Jos kohderyhmiä on monta, joille eri tarjoukset, niin me joudumme neuvomaan Teliaan siitä mihin ryhmään kuulumme. Ei täällä ole mukavaa keskeyttää työt ja katsoa puhelimeen tullut tarjous, 1300€ maksava telkkari.
Onko Telialla sellaista kohderyhmää jolle terjotaan asiakkuuden vuoksi alennusta noin 200€ maksavista puhelimista? Meitä on tuhansia sellaisia. Ja meidän perheessä neljä. Jos ei niin miksi?
Nyt olisi mahdollista harjoitella miksi-kysymykseen vastaamista, joka on ollut Telialle kovin vaikeaa.
@Baron@ kirjoitti:
Ok,
Jos kohderyhmiä on monta, joille eri tarjoukset, niin me joudumme neuvomaan Teliaan siitä mihin ryhmään kuulumme. Ei täällä ole mukavaa keskeyttää työt ja katsoa puhelimeen tullut tarjous, 1300€ maksava telkkari.
Onko Telialla sellaista kohderyhmää jolle terjotaan asiakkuuden vuoksi alennusta noin 200€ maksavista puhelimista? Meitä on tuhansia sellaisia. Ja meidän perheessä neljä. Jos ei niin miksi?
Nyt olisi mahdollista harjoitella miksi-kysymykseen vastaamista, joka on ollut Telialle kovin vaikeaa.
Markkinointi ei toimi siten, että jokainen asiakas voisi ilmoittaa mistä laitteista tai minkä hintaisista asioista on kiinnostunut ja sen mukaan valittaisiin jokin postituslista käyttöön. Meillä pyritään toki aina kohdentamaan asiakkaille parhaiten soveltuvia etuja ja toisinaan myös iloisia yllätyksiä. Ensiksi kannattaa ainakin tarkistaa kirjautumalla telia.fi sivuille ja valikosta "Omat tiedot ja asetukset", jonka alta "Asiakastiedot". Tältä sivulta löytyy paljon asetuksia markkinointiin ja asiakasviestintään liittyen.
Suosittelenkin sallimaan viestien personoinnin, jolloin saat parhaiten juuri sinulle sopivaa viestintää. Tässä alla esimerkki minun omista tiedoistani, jossa näkyy myös nämä oleelliset valinnat.
@Katjane@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
Hm.. Onko siis Telialla erilaisia postituslistoja?
Minulle tuli tänä vuonna vain tuo tv-tarjous 1299€, vaikka en ole kertonut minkäänlaisesta tv vaihtohalusta. Eli jollakin listalla olen ollut. Mitään maiinontkieltoa en ole laittanut omaan Teliaan.
Markkinointia tehdään kirjeitse, sähköpostilla sekä tekstiviestillä ja erilaisia kohderyhmiä tosiaan on monia. Asiakasviestintää lähetämme asiakasprofiilin perusteella ja sitten tottakai myös otamme huomioon asiakkaan markkinointiluvat. Markkinointiluvista sekä kohdennetusta markkinoinnista voit lukaista tarkempia tietoja täältä.
"Asiakasprofiilin perusteella" Harhaanjohtaminen teidän toimesta ei taida koskaan loppua. Meidän perheen ostokäyttäytyminen ei anna mitään aihetta kertoa tekstiviestillä, että nyt saat telkkarin hintaan 1300€.
@NikoNo@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
Ok,
Jos kohderyhmiä on monta, joille eri tarjoukset, niin me joudumme neuvomaan Teliaan siitä mihin ryhmään kuulumme. Ei täällä ole mukavaa keskeyttää työt ja katsoa puhelimeen tullut tarjous, 1300€ maksava telkkari.
Onko Telialla sellaista kohderyhmää jolle terjotaan asiakkuuden vuoksi alennusta noin 200€ maksavista puhelimista? Meitä on tuhansia sellaisia. Ja meidän perheessä neljä. Jos ei niin miksi?
Nyt olisi mahdollista harjoitella miksi-kysymykseen vastaamista, joka on ollut Telialle kovin vaikeaa.
Markkinointi ei toimi siten, että jokainen asiakas voisi ilmoittaa mistä laitteista tai minkä hintaisista asioista on kiinnostunut ja sen mukaan valittaisiin jokin postituslista käyttöön. Meillä pyritään toki aina kohdentamaan asiakkaille parhaiten soveltuvia etuja ja toisinaan myös iloisia yllätyksiä. Ensiksi kannattaa ainakin tarkistaa kirjautumalla telia.fi sivuille ja valikosta "Omat tiedot ja asetukset", jonka alta "Asiakastiedot". Tältä sivulta löytyy paljon asetuksia markkinointiin ja asiakasviestintään liittyen.
Suosittelenkin sallimaan viestien personoinnin, jolloin saat parhaiten juuri sinulle sopivaa viestintää. Tässä alla esimerkki minun omista tiedoistani, jossa näkyy myös nämä oleelliset valinnat.
Nikolta tulee - taas kerran - aika paksua huttua. On aivan väärin sanoa, että markkinointi ei toimi noin. Voit sanoa, ja mikä lienee tottakin, että TELIAN markkinointi ei toimi noin. Voisin tähän listata useita esimerkkejä, joissa on ns. kohdennettu markkinointi/mainonta käytössä. Itse näistä jonkin verran ymmärtävänä voin sanoa, että hintaluokkiin tai rajoituksiin pohjautuenkin tuollainen olisi jopa aika helppo toteuttaa. Onko se tarkoituksenmukaista tai toisiko se jotain lisäarvoa Telialle on sitten toinen asia. Omasta puolestani muuten totean siis vaan, että markkinointi/mainonta toimii juuri niin, kuin markkinoija haluaa sen toimivan.
Palataanpa tuohon ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen.
Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.
Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.
Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.
Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?
@Baron@ kirjoitti:
Palataanpa tuohon ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen.
Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.
Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.
Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.
Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?
Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.
Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.
@SaJoonas@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
Palataanpa tuohon ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen.
Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.
Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.
Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.
Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?
Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.
Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.
Okei, kysymys oli paljonko maksan Telian asiakkaana, Entä paljonko ulkopuoliset maksavat? Jos he maksavat saman, niin seuraava kysymys on, miten ne teidän päättäjät perustelivat sen, että Telian asiakas ei saa alennusta omalta operaattorilta?
Tällä kertaa, please, älkää vastatko antamalla linkkiä vaihtuviin tarjouksiin.
Jos Telia on voittoa tuottava, niin tulee mieleen noista hinnoista, että Telian saa jollain muulla tavalla ne lukuisat asiakkaansa.
@Baron@ kirjoitti:
@SaJoonas@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
Palataanpa tuohon ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen.
Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.
Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.
Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.
Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?
Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.
Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.
Okei, kysymys oli paljonko maksan Telian asiakkaana, Entä paljonko ulkopuoliset maksavat? Jos he maksavat saman, niin seuraava kysymys on, miten ne teidän päättäjät perustelivat sen, että Telian asiakas ei saa alennusta omalta operaattorilta?
Tällä kertaa, please, älkää vastatko antamalla linkkiä vaihtuviin tarjouksiin.
Jos Telia on voittoa tuottava, niin tulee mieleen noista hinnoista, että Telian saa jollain muulla tavalla ne lukuisat asiakkaansa.
Lähtökohtaisesti laitteiden hinnat ovat kaikille samat riippumatta siitä oletko liittymäasiakkaamme vai et. Toki joitain poikkeuksia ja erikoistarjouksia voi olla.
Puhelimissa tarjoukset vaihtelevat tasaisin väliajoin. Meiltä voi saada tietyn luurin halvemmalla kuin mistään muualta ja päinvastoin. Yleensä hinnat ovat suurinpiirtein samassa linjassa muiden verkkokauppojen kanssa.
Meidän asiakkaana saat paljon muita etuja, mm. kolmen vuoden pidennetty takuu, mobiilinetti etuhintaan, maksuttomia kanavapakettikokeiluja ja alennuksia liittymien hinnoista. Vaikket linkkiä halunnutkaan, niin muille lukijoille tiedoksi, että lisätietoa asiakaseduista löytyy täältä.
@IlariJR@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
@SaJoonas@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
Palataanpa tuohon ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen.
Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.
Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.
Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.
Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?
Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.
Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.
Okei, kysymys oli paljonko maksan Telian asiakkaana, Entä paljonko ulkopuoliset maksavat? Jos he maksavat saman, niin seuraava kysymys on, miten ne teidän päättäjät perustelivat sen, että Telian asiakas ei saa alennusta omalta operaattorilta?
Tällä kertaa, please, älkää vastatko antamalla linkkiä vaihtuviin tarjouksiin.
Jos Telia on voittoa tuottava, niin tulee mieleen noista hinnoista, että Telian saa jollain muulla tavalla ne lukuisat asiakkaansa.
Lähtökohtaisesti laitteiden hinnat ovat kaikille samat riippumatta siitä oletko liittymäasiakkaamme vai et. Toki joitain poikkeuksia ja erikoistarjouksia voi olla.
Puhelimissa tarjoukset vaihtelevat tasaisin väliajoin. Meiltä voi saada tietyn luurin halvemmalla kuin mistään muualta ja päinvastoin. Yleensä hinnat ovat suurinpiirtein samassa linjassa muiden verkkokauppojen kanssa.
Meidän asiakkaana saat paljon muita etuja, mm. kolmen vuoden pidennetty takuu, mobiilinetti etuhintaan, maksuttomia kanavapakettikokeiluja ja alennuksia liittymien hinnoista. Vaikket linkkiä halunnutkaan, niin muille lukijoille tiedoksi, että lisätietoa asiakaseduista löytyy täältä.
Kiitos vaan mutta taas jäi vastaamatta kysymykseen.
Marraskuussa te veitte (vai veittekö) tiedudustelua päättäjillenne alennuksesta laiteostoissa vain omille asiakkaille, lue tilaajille. Minkä he antoivat syyksi ettei tämä toteudu?
Meidän kauppakeskuksessa on kolme operaattoria vierekkäin. Mikään ei nyt motivoi menemään oman operaattorin kauppaan kun perheessä rikkoontuu puhelin. Lisäksi kilpailija saa hyvän tilaisuuden houkutella heidän liittymäasiakkaaksi.
@Baron@ kirjoitti:
@IlariJR@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
@SaJoonas@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
Palataanpa tuohon ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen.
Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.
Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.
Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.
Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?
Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.
Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.
Okei, kysymys oli paljonko maksan Telian asiakkaana, Entä paljonko ulkopuoliset maksavat? Jos he maksavat saman, niin seuraava kysymys on, miten ne teidän päättäjät perustelivat sen, että Telian asiakas ei saa alennusta omalta operaattorilta?
Tällä kertaa, please, älkää vastatko antamalla linkkiä vaihtuviin tarjouksiin.
Jos Telia on voittoa tuottava, niin tulee mieleen noista hinnoista, että Telian saa jollain muulla tavalla ne lukuisat asiakkaansa.
Lähtökohtaisesti laitteiden hinnat ovat kaikille samat riippumatta siitä oletko liittymäasiakkaamme vai et. Toki joitain poikkeuksia ja erikoistarjouksia voi olla.
Puhelimissa tarjoukset vaihtelevat tasaisin väliajoin. Meiltä voi saada tietyn luurin halvemmalla kuin mistään muualta ja päinvastoin. Yleensä hinnat ovat suurinpiirtein samassa linjassa muiden verkkokauppojen kanssa.
Meidän asiakkaana saat paljon muita etuja, mm. kolmen vuoden pidennetty takuu, mobiilinetti etuhintaan, maksuttomia kanavapakettikokeiluja ja alennuksia liittymien hinnoista. Vaikket linkkiä halunnutkaan, niin muille lukijoille tiedoksi, että lisätietoa asiakaseduista löytyy täältä.
Kiitos vaan mutta taas jäi vastaamatta kysymykseen.
Marraskuussa te veitte (vai veittekö) tiedudustelua päättäjillenne alennuksesta laiteostoissa vain omille asiakkaille, lue tilaajille. Minkä he antoivat syyksi ettei tämä toteudu?
Meidän kauppakeskuksessa on kolme operaattoria vierekkäin. Mikään ei nyt motivoi menemään oman operaattorin kauppaan kun perheessä rikkoontuu puhelin. Lisäksi kilpailija saa hyvän tilaisuuden houkutella heidän liittymäasiakkaaksi.
Meillä ei ole tällä hetkellä varsinaista asiakasetulaite-konseptia, vaan laitteet ovat pääsääntöisesti samanhintaiset kaikille, kuitenkin kilpailukykyiseen hintaan. Meillä tulee lisäksi kampanjaluonteisesti erikoisdiilejä asiakkaillemme, esimerkiksi nyt viimeksi Luurinmetsästyspäivien yhteydessä. Tällä mennään tällä hetkellä, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tullessaan. Kiitos palautteesta!