Skip to main content

Tarvitsen apua oma sovelluksen käyttäjän tekemiseen kun ei onnistu tekeminen puhelimella tai tietokoneelle.

Ennen minulla oli muuttooikeudet eri omistuksessa olevalle liittymälle koska netti sisältyy vuokraani ja luvat annettu muutoksien tekemisisiin esimerkiksi Mac osoitteen vaihtaminen.

Nyt en voi edes tehdä käyttäjää ottaakseni yhteyttä chat toiminnon kautta koska apua tarjotaan vain kirjautuneille. :)

Jos mahdollisesti saisin omat pankkitunnukset toimimaan toisen omistamaan liittymään niin ei tarvii puhelimella räplätä.

lisätietoja saa telia ottamalla yhteyttä sähköpostilla : xxx

 

 

--

Muokkaus SonjaMelina: piilotettu sähköpostiosoite. Yhteisö-sääntöjen mukaan foorumilla ei saa jakaa henkilökohtaisia yhteystietoja. Muokattu myös otsikko “oma sovellus käyttäjä” löydettävyyden parantamiseksi.

Hei @Ess3ntial ja tervetuloa yhteisön jäseneksi. Toivottavasti löydät foorumiltamme paljon kiinnostavaa ja hyödyllistä luettavaa! 

Ymmärsin viestistäsi, että haluaisit kirjautua Minun Teliaan, ja sinulla on siis liittymän käyttöoikeudet. Liittymän käyttäjänä kirjautuminen tehdään sovelluksessa puhelinnumerolla. Käyttäjänä voit hallinnoida vain kyseisen liittymän maksuttomia lisäpalveluja. Asiakastuen sivullamme on aiheesta lisää, ja kaikki asiakaspalvelun yhteystietomme löytyvät täältä. Pääsetkö näillä eteenpäin?
 


Hei @Ess3ntial ja tervetuloa yhteisön jäseneksi. Toivottavasti löydät foorumiltamme paljon kiinnostavaa ja hyödyllistä luettavaa! 

Ymmärsin viestistäsi, että haluaisit kirjautua Minun Teliaan, ja sinulla on siis liittymän käyttöoikeudet. Liittymän käyttäjänä kirjautuminen tehdään sovelluksessa puhelinnumerolla. Käyttäjänä voit hallinnoida vain kyseisen liittymän maksuttomia lisäpalveluja. Asiakastuen sivullamme on aiheesta lisää, ja kaikki asiakaspalvelun yhteystietomme löytyvät täältä. Pääsetkö näillä eteenpäin?
 

oma sovellukseen ei pääse koska en ole koskaan kirjautunut sille. Ja uuden salasanan pyyntö ei jähetä viestiä minulle takaisin vaikka ei ole estoja päällä


oma sovellukseen ei pääse koska en ole koskaan kirjautunut sille. Ja uuden salasanan pyyntö ei jähetä viestiä minulle takaisin vaikka ei ole estoja päällä

Tämäpä erikoista - juuri nyt meillä ei ole tiedossa häiriöitäkään kirjautumistoiminnoissa. Suosittelisin siis tässä vaiheessa olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.


Vastaa