Skip to main content

Sain puhelimeeni 2 soittoyritystä Telialta joihin en ehtinyt vastaamaan. Nyt sain puhelimeeni viestin Telialta että voisin tehdä Telian palvelusta arvostelun jonkin nettilinkin kautta. Poistin viestin koska en ala tietenkään  klikkaamaan epämääräisiä linkkejä. Oliko tässä jokin tietojen kalastelu yritys?

 

--

Muokkaus SonjaMelina: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Sain puhelimeeni 2 soittoyritystä Telialta joihin en ehtinyt vastaamaan. Nyt sain puhelimeeni viestin Telialta että voisin tehdä Telian palvelusta arvostelun jonkin nettilinkin kautta. Poistin viestin koska en ala tietenkään  klikkaamaan epämääräisiä linkkejä. Oliko tässä jokin tietojen kalastelu yritys?

Joskus, kun olen asioinut Telian kanssa, niin on tullut vastaava linkki. Olisiko siellä vahingossa lähtenyt linkki soittoyrityksista? 


Sain puhelimeeni 2 soittoyritystä Telialta joihin en ehtinyt vastaamaan. Nyt sain puhelimeeni viestin Telialta että voisin tehdä Telian palvelusta arvostelun jonkin nettilinkin kautta. Poistin viestin koska en ala tietenkään  klikkaamaan epämääräisiä linkkejä. Oliko tässä jokin tietojen kalastelu yritys?

Tervehdys @Harri36  ja lämpimästi tervetuloa Yhteisön jäseneksi! 🤗 Toivottavasti viihdyt seurassamme pitkään! 

Lähetämme kyllä kuvailemiasi arvostelupyyntöviestejä, mutta kuulostaa erikoiselta että sait sellaisen pelkkien soittoyritysten jälkeen. Liekö kyseessä tilapäinen häiriö..? 🤔 Olen nyt kuitenkin tiedustellut tätä asiakasviestinnän parissa työskenteleviltä, joten saamme varmasti selvennystä asiaan. Palaamme siis pian! 😊


Saimme selvennystä tekstiviestiasiaan: Meiltä lähtee automaattisia asiakastyytyväisyyskyselyitä silloin, kun asiakas ostaa tai irtisanoo palvelun, tai kun hän on ollut yhteydessä asiakaspalveluumme.

Myös myyntisoittojen jälkeen palautekyselyjä voidaan lähettää, mutta nämäkin lähtevät vain siinä tapauksessa, että asiakkaan kanssa on puhuttu. 

Tätä kautta emme voi kuitenkaan tutkia tarkemmin, miksi/mitä kautta saamasi viesti on lähetetty; voiko esimerkiksi kyse olla vain sattumasta. Mikäli olisit vaikka tehnyt samana päivänä muutoksia palveluihisi ja saanut tästä syystä automaattiviestin, ja samaan aikaan on vielä myyjä yrittänyt tavoitella sinua jne. Tässä on siis monta muuttujaa, joten suosittelen kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, jolloin voimme selvittää asian asiakastiedoillasi. 😊