Asiakas tiedoteet

  • 25 January 2017
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

Onko todellakin niin , että jos ei anna markkinointilupaa

niin asiakastiedotteet jäävät kokonaan tulematta.

Liittymänehtoja muutetaan niin sonera ei vaivaudu

informoimaan millään tavalla jos on markkinointikielto.

 

Ei ihme että toisilla on roskapostitulva!

Sonera jakelee itse ne osoitteet eteenpäin.

Valitettavasti Elisa harrastaa samaa.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Asiakastiedotteet ovat nimenomaan tiedotteita jotka meidän tulee lainkin mukaan lähettää asiakkaalle jos hänen liittymässään tapahtuu jotain muutoksia. Markkinointilupa on sitten asia erikseen eikä liity näihin asiakastiedotteisiin millään tavalla. Vaikka asiakas estääkin kaikki markkinointiviestit, tulevat tiedotteet silti jatkossakin normaalisti. Eli ei huolta tiedotteiden osalta vaikka esto olisikin olemassa.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

Näin Soneralla puhelimessa sanottiin.

Kun ei ole markkinointilupaa, ei lähetetä muutakaan sähköpostia. 

Itse en ole saanut ainoatakaan asiakastiedotetta, en sähköpostiin enkä kirjeenä.

Laskutus kyllä pelaa.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Kyllä meidän täytyy tilausvahvistukset ja tiedotteet liittymää koskevista muutoksista lähettää vaikka markkinointilupaa ei olisikaan. Nyt sinun kannattaakin tarkistaa Omien Sivujen kautta yhteyssähköpostisi osoite. Tiedotteet ja vahvistukset lähetetään aina siihen osoitteeseen joka on merkitty yhteyssähköpostiosoitteeksi. Jos postia ei ole tullut tuohonkaan osoitteeseen, kannattaa laittaa meille viestiä joko Facebookin kautta tai Chatissa tai vaikka soittaa, jolloin voidaan selvittää tarkemmin mistä johtuu ettei viestejä tule. Uskon että jotain kuitenkin on lähetetty!

Vastaa