Tässä vähän asiakaspalautetta "uudelleen alkaneesta" asiakkuudesta. Eli viime aikoina palvelut on siirtynyt teille, sisältäen nettiyhteyden, puhelinliittymän ja KTV-palvelut. Tarkoitus oli myös ottaa tuo Smart-reititin käyttöön, mutta siinä kohtaa meni pieleen. Tiivistettynä Applen laitteet putoili wifistä hetken käyttämättömyyden jälkeen, ainoa korjausmahdollisuus oli vaihtaa kanavaa(ei toiminut) tai käyttää 2,4Ghz -verkkoa ennen kuin päivitys joka mahdollisesti korjaa ongelman tulee laitteelle. Alla hieman huomioita asioiden hoitamisesta.
Tämä on puhtaasti kehitysidea, mutta laittakaa systeemit siihen kuntoon että voitte etänä tarvittaessa ajaa laitteisiinne päivityksiä "manuaalisesti" tai laittakaa ne mahdollisiksi ladata itse. On järjetöntä, että jos on tiedossa että päivityksessä on mahdollisesti asiakkaan ongelman korjaava muutos niin vaihtoehtona on vain odottaa. Tässä asiassa elisa on edellä, asiakaspalvelun kautta saa heidän laitteisiin päivityksiä veivattua.
Ongelmat:
1. Kommunikaatio ei oikein toimi. Minulle oli luvattu viesti milloin VIIMEISTÄÄN reititin olisi päivittynyt, ei tullut. Tämän jälkeen päätin siis luopua ko. boksista koska en jää kiristelemään hermojani ongelmien takia jotka mahdollisesti "korjaantuu joskus". Puhelimessa luvattiin sähköpostilla palautusohjeet tuota reititintä varten, ei tullut. Toivottavasti löysin oikean osoitteen itse, sillä kiikutan tuon laitteen viikonlopun aikana postiin.
Kyselin myös chatista miksi viestikeskuksessa ei näy viimeisimmät tilaukset ja niiden vahvitukset, aikaisemman asiakkuuden aikana tuli kyllä s-postiin ja viestikeskukseen näkyviin. Luvattiin selvittää kuuluuko tilausvahvistusten ym. tulla vain sähköpostiin vai pitäisikö näkyä myös viestikeskuksessa, arvatenkin ei ole kuulunut mitään. Yhteystiedot on kyllä oikein, kun teiltä tulee muita sähköposteja ja viestejä. Omilla sivuilla myös tiedot oikein.
3 luvattua viestiä, 3 hutia. Ja roskapostitkin tutkittu, ei sielläkään teiltä mitään. Epäonnistumisprosentti on siis 100.
2. Laskutus. Tuon reitittimen tilauksen yhteydessä ja tilausvahvistuksessa on tietoina toimitusmaksut 0. Laskuun oli kuitenkin ilmestynyt 9€ toimitusmaksu. Tämä hoidettiin niin, että sain vähentää tuon 9€ laskun loppusummasta. Eli homma OK, jos tosiaan toimii noin.
Laitetaan pari hyvää puoltakin tasapainoksi:
1. Asiakaspalvelu vastaa yllättävän nopeasti ja ensimmäisellä vastaajalla on jopa mahdollisuus hoitaa asioita, toisin kuin elisalla jossa ensimmäinen vastaaja on pääasiassa vain lyhentämässä keskimääräistä vastausaikaa ja ohjaamassa uuteen jonoon. Asiakaspalvelijat on myös yllättävän asiallisia, asioita ei ole hoidettu yhtään "sun oma vika" -mentaliteetillä vaan on kuunneltu ja ymmärretty.
2. Hienoa, että KTV-kortin voi linkittää useampaan laitteeseen. Hienoa myös se, että MIX-paketit on oikeita MIX-paketteja, eli saa itse valita kaikki kanavat ilman turhia pakkokanavia.
Asiakaspalaute
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

