Vanha puhelimeni tippui eilen mereen, joten ostin uuden Samsung a50 puhelimen tänään aikasin aamulla Telian verkkokaupasta koska ei omista varapuhelinta. Tilasin sen niin, että voisin noutaa sen Sellon myymälästä Espoosta ennen työpäivän alkua (En pysty käyännössä työskentelemään ilman toimivaa puhelinta).
Puhelin vaikutti aluksi toimivan niinkuin pitääkin. En kuitenkaan lopulta päässyt käyttämään sitä ennen kuin se oli etsinyt uusimmat päivitykset mihin se sitten jumittuikin. Kokeilin vaikka mitä, mutta puhelin jumitti aina samaan kohtaan ja lopulta iltapäivällä menin samaan liikkeen näyttämään puhelinta.
Myyjä kokeili saada puhelimen toimimaan, mutta ei onnistunut. Minulla oli kuitti mukana, mutta ei alkuperäistä laatikkoa. Myyjä sanoi, että puhelin pitää lähettää Helsinkiin huoltoon ja korjata siellä ja jos haluan että puhelin vaihdetaan uuteen niin pitää hakea alkuperäinen laatikko ja lähettää puhelin sinne Helsingin huoltoliikkeeseen.
Sanoin, että tarvitsen puhelinta oikeastaan heti, että sen takia sen aamulla ostinkin, niin myyjä vastasi, että nopein tapa saada toimiva puhelin on ajaa puhelin itse huoltoon. Hän sanoi, että myymälä on auki klo 18 asti, mutta henkilö ketä huoltaa puhelimia on vain klo 16 asti paikalla, johon en tietenkään enään tänään kerennyt. Muuta ei ollut tehtävissä ja myyjä pahoitteli Samsungin puolesta tätä asiaa.
Minulla meni siis koko työpäivä hukkaan, kun en saanut puhelinta käyttöön, jouduin ajelemaan takaisin myymälään ja sitten pitäisi saada vietyä puhelin Helsinkiin huoltoon, jotta voisin saada sen (ehkä) huomenna tai muutaman päivän sisällä huoltoliikkeestä takaisin.
Se ei ole teidän vika, että puhelin ei toiminut, mutta olisin kyllä halunnut edes mahdollisuuden vaihtaa puhelimen uuteen myymälässänne, kun siellä kuitenkin oli samoja malleja varastossa. Eikä niin että joudun nyt huomenna ajamaan Helsinkiin ja viemään puhelimen vaihtoon tai vaihtoehtoisesti odottamaan muutanan päivän, että te olisitte postittaneet sen huolto liikkeeseen.
Huono maku jäi tästä päivästä