Osaako kukaan selittää, miksi "telia yritys" ei välitä / ei kunnioita omia asiakkaita? ( Olisi parempi jos telian aspa olisi vastannut tähän, mutta heiltä ei löytynyt vastausta tähän.
Kyseissä on monet asiat :
1. Ostat laitteen, joka maksa 500e+. Pari viikkon päästä huomaat että laitte on viallinen, haluat palautta sen, mutta ne ei suostuu siihen. Joudut viemään sen huollon ( voit jättä sen telian kauppapistelle, mutta silloin kestää yli kuukaus että saisit sen takaisin ). Huollon jälken jos saat takaisin toimiva laite ( nimen oman JOS, oli käynyt parikertta sille, että olivat korjanneet yhden vian ja samalla rikkoivat jotain muuta ), niin hyvin voi olla että ei kestä edes pari viikkoa kuin laite on rikki taas. Ja se voi toistua tosi monta kertta ja silti eivät suostuu vaihta koko laitteen. Yhden puhelimen kanssa oli käynyt niin, että se oli noin 8-9kk huollossa yhden vuoden aikana. sitten takuu loppui. Siinä oli vaihdettu kaikki, paitsi metalli kuori ( mistä oli tullut kosketus häiriö ).. Ostin TV soneralta, tuli postilla, niin heti selvis että emolevy on *******ana. tabletissa sama juttu, vaihdettin uuden tablettin näyttö ja emolevy melkein samaan tien.
2. Laskut. Lähettää laskut ja antavat vain 10 päivä maksamiseen. Itsella ei yleinsä ole ongelmia sen kanssa, mutta tästäkin huomaa miten telia käytäytyy. Heitä ei kiinnosta omat asiakkaat.
3. Heitä ei kiinnostaa että vanhat asiakkaat olisivat tyytyväiset ja haluaisivat jäädä. Hyvät tarjoukset VAIN uudelle asiakkaille. eli jos haluat hyvän hinnan, joudut vaihta opperatori kerran parissa vuodessa.
On niitä muitakin esimerkia. Tämä ei ole itku, että minulle on käynyt sille ja tolle. Vaan mielipide, että Telia kohtele asiakkaita erittäin huonosti. Ja toivon että kaikki ketkä ovat samaa mieltä kirjoittavat sen tähän. Niin tulee edes pieni mahdollisuus, että tulee muutokset.
En ole suomenkielinen ihminen, niin on varmaan erittäin paljon virheittä. Mutta toivon että kaikkilla onnistu ymmärtämään mitä tarkoittan.
Edit HannaSu: Muokattu otsikkoa