Skip to main content

Aivan ensimmäisenä täytyy kritisoida sivujenne "helppokäyttöisyyttä". Tovin etsittyäni totesin, että mistään ei löytyne suoraa linkkiä asiakaspalautteita varten; ei ainakaan yksityisasiakkaille. 

 

Varsinainen palautteeni koskee Teidän asiakaspalvelu-chatissanne työskentelevän, nimimerkillä Soile esiintyvän henkilön ulosantia. 

 

Ajan säästämiseksi laitan liitteeksi kuvankaappaukset käymästämme keskustelusta.

 

En tiedä mitä Teidän asiakaspalvelijoidenne perehdytykseen kuuluu, mutta kaikesta päätellen oikeinkirjoitukseen tahi asiakkaan kunnioittamiseen ei juurikaan panosteta.

 

Mikäli ulosanti on toistuvasti tuota luokkaa niin en liene ensimmäinen tai viimeinen asiakas, joka siirtyy asiakaspalvelun laadun vuoksi toisen palveluntarjoajan asiakkaaksi.

 

 

 

 

Moi @Simopur! Ymmärrän hyvin pointtisi ja kieltämättä kirjallinen ulosanti jättää tässä tapauksessa toivomisen varaa. Toki chatissa tahti voi olla melko hektinen ja asiakaspalvelijalla on monta rautaa tulessa samaan aikaan, jolloin kirjoituksen ulkoasuun ei välttämättä ehdi panostaa niin paljon kun haluaisi. Mutta selittelyt sikseen, tämä on asia johon pitäisi kiinnittää huomiota kiireestä huolimatta.

Kiitos palautteesta. Välitän sen eteenpäin ja tilanne käydään varmasti tarkemmin läpi täällä päässä.


Vastaa