Aivan ensimmäisenä täytyy kritisoida sivujenne "helppokäyttöisyyttä". Tovin etsittyäni totesin, että mistään ei löytyne suoraa linkkiä asiakaspalautteita varten; ei ainakaan yksityisasiakkaille.
Varsinainen palautteeni koskee Teidän asiakaspalvelu-chatissanne työskentelevän, nimimerkillä Soile esiintyvän henkilön ulosantia.
Ajan säästämiseksi laitan liitteeksi kuvankaappaukset käymästämme keskustelusta.
En tiedä mitä Teidän asiakaspalvelijoidenne perehdytykseen kuuluu, mutta kaikesta päätellen oikeinkirjoitukseen tahi asiakkaan kunnioittamiseen ei juurikaan panosteta.
Mikäli ulosanti on toistuvasti tuota luokkaa niin en liene ensimmäinen tai viimeinen asiakas, joka siirtyy asiakaspalvelun laadun vuoksi toisen palveluntarjoajan asiakkaaksi.