Tilasin tv:n verkkokaupasta 8.2.19,ensin puuttui lähetyksestä puhelinnumero ja pakettia ei saatu toimitettua.Posti vaati aspan yhteydenottoa ja puh.numeron ilmoittamista,aspa sai Postille ilmoitettua numeron ja lopulta ja sain tv:n 20.2.
Tv tuli mutta jo pakettia avatessa näkyi että näyttö oli rikki.
Tv haettiin pois 26.2 ja sovin aspan kanssa ensin että saan uuden tv:n rikkinäisen tilalle ja asia olisi kunnossa.
Soitin aspaan 8.3 kysyin missä tv viipyy ja aspa lupasi tutkia ja selvittää missä tv viipyy ja missä on vika.
Minulle sanottiin että soitetaan takaisin 9.3,tätä soittoa ei ikinä tullut.
18.3 soitin uudelleen missä tv viipyy ja mikä on tilanne,taas luvattiin soittaa seuraavana päivänä,ei soitettu.
22.3 tai 23.2 kävin Telian myymälässä,taas luvattiin soittaa seuraavana päivänä.Yllätys,ei soitettu.
26.3 soitin taas aspaan,asiaa yllättäen selvitetään.
27.3 sain vastauksen viimein että uutta tv ei ollut ollutkaan tarkoitus lähettää minulle automaattisesti rikkinäisen tilalle.Minun pitää tilata uusi tv verkkokaupasta,luottotilille palautetaan rikkinäisen tv summa ja saan 100e hyvityksen koska tv:n hinta oli jo tässä ajassa muuttunut.
Tähän mennessä olin jo odottanut ehjää tv:tä vajaa 2kk.
Kaikkien mutkien jälkeen sain ehjän uuden tv:n 3.4.Pieni ihme että tällä kertaa lähetyksessä oli myös se puhelinnumerokin mukana.
Joten varautukaa siihen että saattaa kestää pitkäänkin laitteiden saapuminen ja saat olla itse aspaan usein yhteydessä.
100e hyvitys kohtuuttomasta 2kk odottamisesta on olematon ja ei todellakaan anna hyvää kuvaa miten hoidatte asiakassuhteita tyhjine lupauksineen ja odotatte että asiakas soittaa Teille ja saa vain tyhjiä lupauksia.
Mielenkiinnosta onko kellään muulla vastaavia kokemuksia ja hyvittikö Telia mitään?