Hei!
Huomasin ettei yhtiölle voi jättää kirjallista palautetta kovinkaan helposti. Mutta laitetaan tätä kautta.
Mokkulani meni rikki viikonloppuna, soitin asiakaspalveluun (puhelimessa on ollut aina hyvä palvelu), mikä vain vahvisti että laite on lopullisesti rikki. Menin Helsingin Citycenterin myymälään (23.3.) ja nuori jannu tuli palvelemaan. Sanoin että mokkulani on rikki ja pitäisi saada uusi. Näytin laitettani ja hän totesi että ei noita enää valmisteta. Sanoin että ok, millä saan netin toimimaan? "Pitää ostaa uus mokkula, maksaa 79€". Kysyin että eikö vanhoille asiakkaille ole mitään muita vaihtoehtoja? "Ei, 79€ maksaa". Sanoin sitten että käyn alakerran liikkeestä kysymässä, miten he ratkaisee asian. "Ok, moikka."
Menin alakerran DNA:n liikeeseen jossa oli myös nuori jamppa. Mutta aivan eri asiakaspalveluasenteella. Sain loppuviimein uuden mokkulan ilmaiseksi ja 10€ halvemman liittymäpaketin. Kun liittymäni irtisanottiin, sain Telialta viestin jossa pyydettiin soittamaan jotta voidaan keskustella liittymän irtisanomisesta ja paremmasta tarjouksesta. Siinä kohtaa kun asiakas on päättänyt irtisanoa parinkymmenen vuoden asiakkuuden, on menty jo metsään. Asiakaspalvelu on kaiken a ja o. Kun palasin Telian liikeeseen irtisanomaan nettiliittymää, aikaisemmin palvellut jamppa istui nojatuolissa ja surffasi netissä. Ei kiinnostanut pätkääkään mitä ympärillä tapahtui. Myymälässä oli nuori naismyyjä joka irtisanoi liittymän. Totesi että olet irtisanomassa myös puhelinliittymää? Vastasin että sain kilpailijalta rikkoutuneen mokkulanne tilalle ilmaiseksi uuden ja kympin halvemman liittymäpaketin. "Ok." oli vastaus. Alakerran myymälässä joutilaanakin ollut myyjä tuli auttamaan uuden asiakkaan palvelussa. Ja pitkän asiakkuuden päättyminen lakkasi aika pian harmittamasta. Olen ollut myös itse toistakymmentä vuotta asiakaspalvelualalla ja maksavat asiakkaat maksaa asiakaspalvelijoiden palkan. Olen saanut samassa City Centerin myymälässä erittäin hyvää palvelua. Mutta valitettavasti silloin kun on akuutti tilanne eikä asiakaspalvelua löydy, voi vaihtua operaattori samantien.