Tervehdys @Arvuuttaja ja kiva kun löysit Klaaniin!
Omien sivujen viestintäkeskukseen tulee aina uudet sopimuspaperit. Vanhoja sinne ei ole lisätty, mutta jos esimerkiksi tänään tilaat uuden nettitikun, niin sen soppari ilmestyy tuonne.
Omien sivujen Chat on aina auki 24/7. Jonosijoitus näkyy väärin, kun se näyttää sijaa 0. Oikeasti chat-palvelu toimii kyllä kokoajan ja kannattaa rauhassa odotella, mikäli sieltä haluaa jotakin asiaa tiedustella.
@NikoNo kirjoitti:
Omien sivujen Chat on aina auki 24/7. Jonosijoitus näkyy väärin, kun se näyttää sijaa 0. Oikeasti chat-palvelu toimii kyllä kokoajan ja kannattaa rauhassa odotella, mikäli sieltä haluaa jotakin asiaa tiedustella.
Ok. Ymmärrän. Tämä ei käy vain mitenkään ilmi siinä "jonotellessa" ja siksi on hieman turhauttavaa odotella kun ei lainkaan tiedä onko joku siellä langan päässä vai ei. Siksi pyytäisinkin selkiyttämään palvelua, jotta asiakkaat olisivat koko ajan tästä tietoisia.
Tarkoittaako tuo 24/7 sitä että vain chat-sovellus on käytössä ko ajan? Voisitko vielä ilmoittaa mihin aikoihin chatissa mahdollisesti saa asiakaspalvelua?
Kyllä... teoriassa 24 tuntia päivässä 7 päivänä viikossa... Ilmeisesti joku paikalla... Mutta kannattaa odottaa rauhallisesti siellä... Enkä odottaisi tietenkään keskellä yötä... mielummin päivällä...
Ei auttanut odottaminen. Onhan naurettava chatti. Ensin odotat että joku vaivautuu vastaamaan ja sitten 'asiakaspalvelija' pyytää liitymänumeroa ynnä muita tietoja. Ja kun et näitä tietoja ehdi parissa minuutissa toimittamaan niin mitä tekee asiakaspalvelija? No sulkee tietenkin yhteyden. Miksi chattiin pääseen vain kirjautumisen kautta ellei näitä kirjautumistietoja voida sitten hyödyntää aspan päässä????
Se on tosi typerää... kannattaa kirjoittaa tiedot valmiiksi muistioon josta kopioida chat ikkunaan... Liian nopeasti asiakaspalvelija lopetti...
Olen samaa mieltä miksi ei voisi hyödyntää kirjautumisen tietoja.... Ei ole mitään järkeä...
Juu, samaa ihmettelin, kun chattia kerran käytin. Kirjautumistiedot ei ilmeisesti näy chatti-henkilölle ollenkaan, kun heti samoja tietoja kysytään.
Jep, niitä ei näy agentille päin + toisaalta asiakkaan roolissa voi olla asiakas itse tai vaikka alaikäinen käyttäjä. Jollain lailla tunnistaminen on hyvä kuitenkin tehdä.
Ja tosiaan chat on auki joka ikinen päivä, myös pyhinä, 24h vuorokaudessa. Sinne vaan on aikamoinen ruuhka ja se ikävä kyllä näkyy ulospäin näin. Tämä on meillä tiedossa ja koko ajan sen eteen tehdään töitä että jonoaika chatissa paranee.