Asiakaspalvelu + Soneran asiakkuus

  • 20 January 2015
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Miten saan asiani hoidettua Sonerassa?

 

Olen käynyt kolme kertaa Soneran liikkeessä yrittämässä, jos saisin asiakkuuteni toimimaan, saisin sähköpostitunnukset ja käyttöoikeudet Soneran omiin sivuihin. Turhaa.

 

Viimeksi kun kävin sanottiin, että otetaan yhteyttä. Kerran soitettiin, mutta olin sillä hetkellä puhelimessa, eikä asiakaspalvelija saanut yhteyttä. Hän lupasi ottaa yhteyttä uudestaan, eipä ole kuulunut.

 

Näilläkin sivuilla on otsikko 'jätä soittopyyntö', mutta aina kun olen sitä yrittänyt, niin se ei ole ollut mahdollista.

 

Mihinkähän voisin ottaa yhteyttä, jotta saisin Soneran asiakkuuteni pelaamaan.

 

Taloyhtiömme siirtyi Soneran asiakkaaksi ja maksut menevät suoraan vuokrasta.

 

Miten näin huonot palvelut voi olla? Ilmeisesti Suomessa ei ole kilpailua, koska yhtä huonoa palvelua saa myös muilta firmoilta tällä alalla.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Oletko rekisteröinyt taloyhtiölaajakaistasi perusnopeus? http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/nettiyhteydet/taloyhtiolaajakaista/taloyhtiolaajakaista+asukkaille

Näin Sonera saa tiedot tonne tietokantaansa sinusta, Sitten sinulla tulee olla Sonera tunnus jolla pääsee oikeasti hallinnoimaan. Tässä ohje tunnisten luontiin http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Tunnuksen_luominen_ja_unohtuneen_salasanan_uusiminen
ja sitten vielä pitäisi laajakaista tunnus (saat sen Soneralta rekisteröidessä taloyhtiökaistan) joka pitää yhdistää Sonera tunnukseen http://www5.sonera.fi/ohjeet/Yhdistä_liittymäsi_Sonera_Tunnukseen (Turhan monimutkaista eikö?)

"jätä soittopyyntö" palvelu ei ole toiminut aikoihin... ei ole uusikaan juttu jos ei toimi. Soita suoraan Soneran asiakaspalveluun (numerohan maksaa mutta soittamalla myyntipalvelun robotille ja kerrot sille asiasi niin ohjaa asiakaspalveluun. Myyntipalvelun numerohan ilmainen).

Suomessa operaattorien välillä ei oikein kilpailuja ole sillä niillä on omat monopolialueet. Soneralla on todella suuret monopolialueita jossa tarjoaa ainoana operaattoreista kiinteää laajakaistaa.

Moikka @tapaniha ja tervetuloa Klaaniin! :)


 


@olkitu antoikin hyviä vinkkejä!


 


Eli oothan rekisteröiny tuon ilmaisen yhteyden jo käyttöön?


Kun se on ok, saat laajakaistatunnuksesi, sähköpostiosoitteen sekä salasanan.


 


Laajakaistatunnuksella ja salasanalla pääsee Omille Sivuille, toinen vaihtoehto on Sonera Tunnus, jonka voit siis luoda, jos sinulla ennestään on olemassa jokin liittymä meiltä, tai sen jälkeen kun laajakaistan olet rekisteröinyt käyttöön.


 


Soittopyyntö ei tosiaan tällä hetkellä ole käytössä, mutta onhan meillä useita muitakin yhteydenottokanavia! 🙂 Soittamisen lisäksi muita yhteydenottokanavia ovat Facebooktwitter sekä Omien sivujen Chat ja palvelupyynnöt. Luonnollisesti autamme täällä Klaanissa myös kysymyksissä, jotka eivät vaadi henkilö- tai asiakastietoja. :)


 


Toivottavasti näillä pääset asiassa eteenpäin! Huikkaa tänne mikäli lisäkysymyksiä tulee! Kuullaan mielellämme myös että saitko hommat toimimaan. :)


 


 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

En suosittele soittamaan Soneran asiakaspalveluun, koska se maksaa ja nämä puhelut eivät sisälly liittymäpakettiin. Lisäksi Aspaan joutuu odottamaan pitkään ja mittari juoksee kokoajan. Kannattaa käyttää verkkopalveluita, jää myös "mustaa valkoiselle" 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@AsiakasY kirjoitti:

En suosittele soittamaan Soneran asiakaspalveluun, koska se maksaa ja nämä puhelut eivät sisälly liittymäpakettiin. Lisäksi Aspaan joutuu odottamaan pitkään ja mittari juoksee kokoajan. Kannattaa käyttää verkkopalveluita, jää myös "mustaa valkoiselle" 




Ei se aspakaan ilmaista ole ylläpitää vaikka voisihan sen maksun tunkea vaikka puhelinlaskuun suoraan sisälle. Myyntipalvelu on ilmainen totta kai.


 


Puhelut voi nauhoittaa, se on ihan lailista hommaa kun itse on puhelussa mukana. Itse teen sitä jatkuvasti eikä nauhoittaa tarvitse edes ilmoittaa toiselle osapuolelle.


 


 


Onko yksittäisellä kansalaisella oikeus nauhoittaa omia puheluitaan?


Sellaiset puhelut, joihin itse osallistuu joko soittajana tai vastaajana, saa nauhoittaa. Oman viestinnän taltioiminen on mahdollista Suomen perustuslain mukaan, eikä sitä ole kriminalisoitu myöskään viestinnän suojaa koskevissa rikoslain säännöksissä.


 


http://www.tietosuoja.fi/fi/index/useinkysyttya/puheluidennauhoittaminen.html

Vastaa