Skip to main content
Kysymys

Asiakaspalvelu surkeaa

  • November 20, 2025
  • 5 kommenttia
  • 94 katselukertaa

Asiakaspalvelu on ammattitaidosta, edes suomen kielen tuottaminen on ylivoimaista. Keskustelun avaus "joo" ,kun kysymystä ei ole edes ehditty kirjoittaa, kertoo kaiken tarvittavan. Eivätkä löydä vastausta kysymykseen😡


--
Muokkaus katjane: Siirretty toisesta osiosta tähän

5 kommenttia

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • November 20, 2025

No kyllä takuulla sapettaa, jos ei tule ymmärretyksi. Eihän vain joo ole vastaus mikään, tosin se on semmoinen väliheitto johonkin kohtaan puhekielessä. Luulen, että vastailevat useampaan keskusteluun samanaikaisesti, joten olikohan mennyt johonkin väärään keskusteluketjuun tuo?


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • November 20, 2025

Asiakaspalvelu on ammattitaidosta, edes suomen kielen tuottaminen on ylivoimaista. Keskustelun avaus "joo" ,kun kysymystä ei ole edes ehditty kirjoittaa, kertoo kaiken tarvittavan. Eivätkä löydä vastausta kysymykseen😡

Moikka ​@Helkuta ja tervetuloa Yhteisöön! Onko tässä kommentissasi kyse meidän asiakaspalvelumme chat-kanavan kanssa käydystä keskustelusta? Siinä tapauksessa harmillista kuulla, että kokemuksesi ei vastannut odotuksia. Asiakaspalvelun laatu ja selkeä viestintä ovat meille tärkeitä, ja ehdottomasti keskustelua olisi käytävä asiakkaan kanssa ymmärretttävästi sekä muutoinkin selkeästi. Voitko kertoa tarkemmin, mikä kysymys jäi vaille vastausta? Asiakastietoja emme täällä Yhteisössä käsittele, mutta yleisellä tasolla ilman muuta voimme olla sinulle avuksi.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • November 20, 2025

Kyse on chat kanavasta. Eikö oikeasti nuoret osaa enää suomen kieltä? Yksinkertainen kysymys oli sopimuksen jatkaminen tarjotulla hinnalla, joka nykyistä kalliimpi, tuleeko uusi hinta heti voimaan vai entisen sopimuksen päättyessä? 


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • November 20, 2025

Kyse on chat kanavasta. Eikö oikeasti nuoret osaa enää suomen kieltä? Yksinkertainen kysymys oli sopimuksen jatkaminen tarjotulla hinnalla, joka nykyistä kalliimpi, tuleeko uusi hinta heti voimaan vai entisen sopimuksen päättyessä? 

Ehdottomasti chatissa käytetty kieli tulee olla selkeää eikä se saa aiheuttaa väärinymmärryksiä tai epäselvyyksiä. Pahoittelen omasta puolestani tapahtunutta. 

Jos uusi hinta liittyy uuteen määräaikaiseen sopimuskauteen, se astuu voimaan vasta kun nykyinen määräaikainen sopimus päättyy. Jos kyseessä on etuhinta, joka ei sido samalla tavalla kuin määräaikainen sopimus, voi uusi hinta tulla voimaan heti, jos näin on sovitaan. 

Sinun kannattaa tarkistaa sopimusehdot tai tarjouksen liitteet, joista selvenee millainen sopimus sinulla on tällä hetkellä voimassa ja millaista tarjousta sinulle on ehdotettu. Voit tarkastaa liittymiesi määräaikaisuuden helpoiten laskulta tai kirjautumalla Minun Teliaan. Mobiililiittymän määräaikaisuuden voit tarkastaa myös tekstiviestillä.


Satapuu
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Irkkaaja
  • November 23, 2025

Luettuani näitä viestejä niin mietin että oisko kumminkin käynyt niin että perehdyttäminen ei ole onnistunu ja tavoitteet laitettu kovaksi. Mitenkähän jos koulutukseen olisi panostettu ja kerrottu miten ja kuinka käyttäydytään tämä siksi että ei nykynuoret osaa samalla lailla käyttäytyä kuin omana aikanamme. Kuinka vastataan ja purkka pois suusta työaikana. Kerrotaan mistä saa apua ja jos ois viitsitty tehdä aloittelijoille lyhyet tiedot mistäkin asiasta ja jos ei tiedä niin kääntää sille joka tietää. Onhan siinä vaara menettää liksaa mutta olisi niin kenen kanssa aloitti niin ja sen. Itsekin voimme vaikuttaa käytökseen kertomalla asiasta oikein eikä huutamalla tai muuten. Ihmisiähän hekin ovat osa alkutaipaleella ehkä vielä. Sitten jos on työhönsä kyllästynyt niin voi hienosti oikaista että ollaan asiakkaan asialla. Näin ehkä näin aluksi. Mukavaa päivää vaan kaikille.