DigiHate kirjoitti:
Telian pääsivun info, kun on kirjautunut:
’Viestimahdollisuus Minun Telian "Laskut ja viestit" -osiossa on poistumassa.’
Miksi ainoa kiireetön yhteyspalvelu poistetaan?
Itselläni ainakin suuri osa asioista on hoitunut tuon kätevän viesti-palstan välityksellä, enkä ole ollut tukkimassa ahdinkoisia chat- ja “palvelu”-puhelinlinjoja...
Tosiaan viestinlähetysmahdollisuus on jo poistunut, tutkimme miksi sinne on tuo ko. teksti tullut.
Mitä tulee mahdollisuuteen lähettää asiakaspalvelulle viesti viestikeskuksen kautta niin poistimme sen tosiaan hiljattain käytöstä. Haluamme toistaiseksi keskittää kirjallista viestintää ensisijaisesti 24/7 avoinna olevaan chattiin, jossa voimme vastata asiakkaidemme tarpeisiin mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Viestikeskus on edelleen käytössä, poistimme sieltä vain tämän viestinlähetystoiminnon.
Nyt sulkeutunut toiminnallisuus oli ominaisuuksiltaan vanhentunut ja tietyiltä osin myös tehoton. Se olisi vaatinut isosti jatkokehitystä ollakseen parempi kanava niin asiakkaille kuin meidän asiakaspalvelullekin.
Pyrimme tuomaan ensi vuoden aikana uuden viestikeskusmaisen, ajasta riippumattoman asiointipalvelun, joka tulee vastaamaan paremmin kirjallisen viestinnän tarpeisiin.
Eli uutta on tulossa, siihen asti joudumme pärjäämään kuitenkin ilman tällaista kiireetöntä, ns. asynkronista asiakaspalvelukanavaa.