Ratkaistu

Asiakaspalvelun viestimahdollisuus / Minun Telia

  • 14 December 2022
  • 6 kommenttia
  • 214 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Telian pääsivun info, kun on kirjautunut:

 

’Viestimahdollisuus Minun Telian "Laskut ja viestit" -osiossa on poistumassa.’

 

Miksi ainoa kiireetön yhteyspalvelu poistetaan?

Itselläni ainakin suuri osa asioista on hoitunut tuon kätevän viesti-palstan välityksellä, enkä ole ollut tukkimassa ahdinkoisia chat- ja “palvelu”-puhelinlinjoja...

icon

Ratkaisu jäseneltä TeroRe 15 December 2022, 11:04

Katso alkuperäinen viesti

Aihe on suljettu kommenteilta.

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Suosittelen lämpimästi käyttämään palvelupyyntölomaketta. Harmi vain, että se on tällä hetkellä piilotettu hyvin Telian sivustolle. Tuota lomaketta olen käyttänyt iät ja ajat muiden yhteydenottokanavien rinnalla.😄

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tarkalleen ottaen viestimahdollisuus on jo poistunut. Telian sivuilla pyöri poistamisen jälkeen viesti:

Yhteydenottomahdollisuus asiakaspalveluun Minun Telian "Laskut ja viestit" -osiossa on poistunut. Minun Teliassa voit jatkossakin muokata palveluitasi, hoitaa laskutukseen liittyviä asioita tai chattailla asiakaspalvelijan kanssa 24/7. Tavoitat meidät puhelimitse arkisin 9-17 numerosta 020 690 400.

En ymmärrä, miksi aikaisempi viesti

Viestimahdollisuus Minun Telian "Laskut ja viestit" -osiossa on poistumassa. Minun Teliassa voit muokata palveluitasi, hoitaa laskutukseen liittyviä asioita tai chattailla asiakaspalvelijan kanssa 24/7. Tavoitat meidät puhelimitse arkisin 9-17 numerosta 020 690 400.

on palannut takaisin, vaikka viestimahdollisuus ei todellakaan ole palannut takaisin.

Voihan tuota palvelupyyntölomaketta toki koettaa, mutta varaudu siihen, ettei se johda minnekään. Itse olen saanut sieltä tällaisen nollavastauksen:

Kiitos viestistäsi.
Viesti on jätetty avoimelta puolelta tunnistautumattomana, niin en näe asiakastietojasi.
Mikäli asiasi on vielä avoinna, jätätkö uuden palvelupyynnön tarkennetuin tiedoin kirjautumalla tästä verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, tai olet muulla tavoin yhteydessä asiakaspalveluumme.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Miksi Telia tietoisesti heikentää kuluttajille asiointimahdollisuuksia esim. yhteydenottolomake piilotettu sivulle? Onko tässä tarkoitus keskittää resurssit lähinnä puhelimitse ja chattiin vaikka asiakas voi asian jättää käsittelyyn kirjallisena lomakkeella Omien Sivujen kautta ilman jonottamisia tai ylimääräisiä kuluja? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Telian pääsivun info, kun on kirjautunut:

 

’Viestimahdollisuus Minun Telian "Laskut ja viestit" -osiossa on poistumassa.’

 

Miksi ainoa kiireetön yhteyspalvelu poistetaan?

Itselläni ainakin suuri osa asioista on hoitunut tuon kätevän viesti-palstan välityksellä, enkä ole ollut tukkimassa ahdinkoisia chat- ja “palvelu”-puhelinlinjoja...

Tosiaan viestinlähetysmahdollisuus on jo poistunut, tutkimme miksi sinne on tuo ko. teksti tullut.

Mitä tulee mahdollisuuteen lähettää asiakaspalvelulle viesti viestikeskuksen kautta niin poistimme sen tosiaan hiljattain käytöstä. Haluamme toistaiseksi keskittää kirjallista viestintää ensisijaisesti 24/7 avoinna olevaan chattiin, jossa voimme vastata asiakkaidemme tarpeisiin mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Viestikeskus on edelleen käytössä, poistimme sieltä vain tämän viestinlähetystoiminnon.

Nyt sulkeutunut toiminnallisuus oli ominaisuuksiltaan vanhentunut ja tietyiltä osin myös tehoton. Se olisi vaatinut isosti jatkokehitystä ollakseen parempi kanava niin asiakkaille kuin meidän asiakaspalvelullekin.

Pyrimme tuomaan ensi vuoden aikana uuden viestikeskusmaisen, ajasta riippumattoman asiointipalvelun, joka tulee vastaamaan paremmin kirjallisen viestinnän tarpeisiin.

Eli uutta on tulossa, siihen asti joudumme pärjäämään kuitenkin ilman tällaista kiireetöntä, ns. asynkronista asiakaspalvelukanavaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tarkalleen ottaen viestimahdollisuus on jo poistunut. Telian sivuilla pyöri poistamisen jälkeen viesti:

Yhteydenottomahdollisuus asiakaspalveluun Minun Telian "Laskut ja viestit" -osiossa on poistunut. Minun Teliassa voit jatkossakin muokata palveluitasi, hoitaa laskutukseen liittyviä asioita tai chattailla asiakaspalvelijan kanssa 24/7. Tavoitat meidät puhelimitse arkisin 9-17 numerosta 020 690 400.

En ymmärrä, miksi aikaisempi viesti

Viestimahdollisuus Minun Telian "Laskut ja viestit" -osiossa on poistumassa. Minun Teliassa voit muokata palveluitasi, hoitaa laskutukseen liittyviä asioita tai chattailla asiakaspalvelijan kanssa 24/7. Tavoitat meidät puhelimitse arkisin 9-17 numerosta 020 690 400.

on palannut takaisin, vaikka viestimahdollisuus ei todellakaan ole palannut takaisin.

 

Tämä meni meillä tutkintaan ja tuo viesti tullaan joko poistamaan nyt kokonaan tai muuttamaan. Katsotaan mihin päädytään. Mutta kiitos kun huomasit tämän ja ilmoitit! 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Ok, hyvä että on tulossa uusi yhteydenottotapa ensi vuonna. Chat on hankala, jos on selvitettävä seikkaperäinen ongelma.