Minulla ja perheelläni on useita Soneran matkapuhelin- ja nettiliittymiä. Ongelmana on se, että en ole ymmärtänyt miten ne kaikki voisi niputtaa saman asiakkuuden alle. Onko niin, että Sonera ymmärtää asiakkuuden olevan tiukukasti sidottu yksittäiseen liittymään (eli käytännössä puhelinnumeroon) vai onko jokin keino hallita omia liittymiään yhden asiakastilin kautta? Jos tällainen keino on olisi siitä hyvä informoida asiakkaita. Jos tällaista keinoa ei ole, ehdottaisin asian vakavaa tutkimista ja pikaista implementointa. En tiedä oletteko koskaan asiaa pohtineet, mutta paitsi asiakkaan kannalta yhden hallintaliitännän muodossa voisi tuollainen lähestymistapa auttaa Soneraa sitouttamaan asiakkansa omiin palveluihinsa paljon tehokkaammin kuin nykyinen olettamani lähestymistapa ymmärtää asiakas yksittäisenä liittymänä.
Itse olisin ainakin mitä kiinnostuneempi maksamaan kaikki maksuni yksittäisellä laskulla, jossa erittely liittymitäin kuin maksaa kuutta erillistä laskua kuukausittain tai hallitsemaan liittymieni ominaisuuksia siten, että kaikkiin on mahdollista saada samat palvelut samoilla ehdoilla suurinpiirtein yhdellä klikkauksella.