Skip to main content

Tällainen viesti tullut sähköpostiin nyt 6 kertaa.

Jotain selkeästi on pielessä. Toivottavasti saatte kuntoon.

 

Sivuhuomautuksena, että paikallinen kuituoperaattorimme teki huoltojaan samaan aikaan. Piti pärjätä aamutuimaan ilman nettiä. Kauhea tilanne 😁>

 

 

 

Hei maksavaasiakas,



Mobiiliverkon huoltotyö käyttöpaikkasi Koti alueella on nyt valmis, eli käytössäsi on nyt entistäkin parempi verkko.



Jos yhteys ei palaudu automaattisesti, kokeile käynnistää laitteesi uudelleen. Tarvittaessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.



Huoltotyö alkoi: 27.09.2022 22:55

Huoltotyö päättyi: 28.09.2022 06:00

Huoltonumero: 236100

Voit muuttaa häiriötiedotteiden asetuksia Minun Teliassa.



Ollaan yhteydessä,

Telia



HUOM! Tämä viesti on lähetetty automaattisesti, eikä siihen voi vastata.

 

 

 

 


@maksavaasiakas  kirjoitti:


Tällainen viesti tullut sähköpostiin nyt 6 kertaa.



Jotain selkeästi on pielessä. Toivottavasti saatte kuntoon.



 



Sivuhuomautuksena, että paikallinen kuituoperaattorimme teki huoltojaan samaan aikaan. Piti pärjätä aamutuimaan ilman nettiä. Kauhea tilanne 😁>



 



 



 



Hei maksavaasiakas,



Mobiiliverkon huoltotyö käyttöpaikkasi Koti alueella on nyt valmis, eli käytössäsi on nyt entistäkin parempi verkko.



Jos yhteys ei palaudu automaattisesti, kokeile käynnistää laitteesi uudelleen. Tarvittaessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.



Huoltotyö alkoi: 27.09.2022 22:55

Huoltotyö päättyi: 28.09.2022 06:00

Huoltonumero: 236100

Voit muuttaa häiriötiedotteiden asetuksia Minun Teliassa.



Ollaan yhteydessä,

Telia



HUOM! Tämä viesti on lähetetty automaattisesti, eikä siihen voi vastata.


 






Siellä on selkeästi nyt jokin bitti poikittain, nimittäin et ole ainoa joka on kyseisen huoltotyön päättymisestä saanut useamman kuittauksen. 



Tämän selvitys on aloitettu noin 45 minuuttia sitten ja toivotaan, että kone joka viestejä lähettelee saadaan kuntoon mahdollisimman pian. 


Vastaa