@Soneraole kirjoitti:Matkapuhelinlasku 13.07.2015Eräpäivä 30.07.2015 Laskutusjakso 09.06.2015 - 08.07.2015 Laskun numero 1XXXXXXXXXTyyppi Sähköinen lasku Lasku (09.06.2015 - 08.07.2015)Yli kaksi kuukautta olen pyytänyt, soittamalla, chattaamalla ja käymällä liikkeessä, ei mitään apua,ainoa mitä olen saanut, laskusi on maksettu, mutta siellä se loistaa ensimmäisenä aina kun menen maksamaan laskujani!!!!!!!!!!!!!edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi ja poistettu asiakaskohtaiset tiedot.
Hei Merja, poistasit sen ekaks?
Täällä Yhteisössä emme valitettavasti voi perehtyä asioihin jotka vaativat asiakkaan tunnistamista. Autamme toki erittäin mielellämme asioissa jotka eivät tuota syvempää asiakastietoihin menemistä vaadi! Voit lukea lisää Yhteisöstä ja säännöistä täällä.
Mikäli asiakaspalvelusta kerrotaan että lasku on ok, niin se luultavasti kyllä sitä on. Tuossa voi olla tauskalla jokin virhetilanne jonka vuoksi se näkyy avoimena. Meillä kuitenkin on erilliset järjestelmät laskun tilojen tarkkailuun, laskuarkisto on asiakkaillemme. Häiritseväähän tuo on, että lasku näkyy avoimena jollei se sitä ole. :)
Suosittelen että olet nyt vielä kerran chatin tai palvelupyynnön avulla yhteydessä asiakaspalveluumme ja pyydät korjausta tuohon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.