Skip to main content

kun boksi tyrkyttää tilaamaan kanavapaketin, onhan siinäkin pin-varmistus?

Järkytyin kun ruutuun tuli että tilaa kanavapaketti.

Missä kohdin näitä kanavapaketti-mainoksia sinulle boksilla tulee? Oletko jossakin valikossa, klikannut jotain tms? Tässä toisessa ketjussa kerroit kanavapakettimainoksia tulevan Youtubessa, tarkoitatko tässäkin keskustelussa nimenomaan näitä Youtube-videoiden väleissä pyöriviä mainoksia?


en. minun youtubessa ei ole mainoksia. kun poistuin youtubesta niin se

tilaussivu tuli. asiakaspalvelussa sanottiin että on normaalia 

etämarkkinointia.


en. minun youtubessa ei ole mainoksia. kun poistuin youtubesta niin se

tilaussivu tuli. asiakaspalvelussa sanottiin että on normaalia 

etämarkkinointia.

Osaisitko kuvata vielä hieman tarkemmin mihin tämä tilaussivu, tai ruutu tuli ja mitä siinä luki? 


jos mulle vielä tulee telialta sähköposti jossa kerrotaan notta

“Tässä tilaamasi mtv katsomo+ aktivointiohjeet”, ja sitten sanotaan

vielä notta “laskutus alkaa heti.” niin jätän telian laskut maksamatta.

mutta varmaan kyllä kannattaisi soittaa asiasta kuluttajariitalautakuntaan

ensin, mutta olen valmis ottamaan maksuhäiriön. onhan suorastaan 

kunnia-asia että velkojana on telia jos edelleen harjoittavat katsomoplussan

pakkomyyntiä. nykyään se maksaa play-asiakkaallekkin 10,95 kk, senkin

roistot!

Kysymys: Kauanko kestää siitä kun jättää laskun maksamatta, että

palvelut sulkeutuvat?


jos mulle vielä tulee telialta sähköposti jossa kerrotaan notta

“Tässä tilaamasi mtv katsomo+ aktivointiohjeet”, ja sitten sanotaan

vielä notta “laskutus alkaa heti.” niin jätän telian laskut maksamatta.

mutta varmaan kyllä kannattaisi soittaa asiasta kuluttajariitalautakuntaan

ensin, mutta olen valmis ottamaan maksuhäiriön. onhan suorastaan 

kunnia-asia että velkojana on telia jos edelleen harjoittavat katsomoplussan

pakkomyyntiä. nykyään se maksaa play-asiakkaallekkin 10,95 kk, senkin

roistot!

Kysymys: Kauanko kestää siitä kun jättää laskun maksamatta, että

palvelut sulkeutuvat?

MTV Katsomo+ -palvelun laskutus tosiaan käynnistyy heti, ja jos sinulla on tilaushetkellä kampanjana maksuton jakso (tällä hetkellä tässä palvelussa 1kk 0€),  lähtee tämä ajanjakso heti kulumaan. Siksi tilausta tehdessä mainitaan aina, että palvelu tulee aktivoida mahdollisimman pian sähköpostiin tulevan linkin, tai Minun Telian kautta. Mitä nopeammin aktivoinnin teet, sitä enemmän etua luonnollisesti saat.

MTV Katsomosta löytyy monta eri vaihtoehtoa, joissa sisältö vaihtelee. Ja näin myös hinnoittelussakin on eroja. Jokaisessa on oma etuhintansa Telian liittymäasikkaille, ja MTV Katsomo+ Urheilu ilman viihdettä -palvelu on saatavilla vain Telian liittymäasiakkaille. 

MTV Katsomo+ -tuote laskutetaan jälkikäteen kuukauden laskutusjaksoissa. Tuotteen irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisen voit tehdä Minun Teliassaasiakaspalvelussa tai Telia Kaupoissa.

Laskujen perintä etenee siten, että maksukehotus lähetetään 14 vuorokauden kuluttua eräpäivästä, jos maksu ei siihen mennessä näy tilillämme. Jos laskusta emme edelleenkään saa suoritusta, palvelu voidaan irtisanoa ja sopimus purkaa. Lasku siirretään perintätoimistolle perittäväksi noin kuukauden kuluttua alkuperäisestä eräpäivästä. Suosittelen sinua kuitenki vielä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tarvitset laskulle maksuaikaa ja keskustella palvelun tilauksesta ja mahdollisesti myös sen irtisanomisesta. Maksusopimus on myös mahdollista tehdä, jos maksuaikaa tarvitsisit. 

 


ei asiakkaalle saa laittaa tuotetta ilman lupaa


Vastaa