Skip to main content

Hoidetaanko C-Moren laskutus edelleen Telian kautta? Minulle on nyt tullut kaikenmoisia huomautuksia, ettei viimeisin lasku ole maksettu pääasiassa osoitteesta @email.apple.com, jonka oletan olevan jokin roskapostilähettäjä.

Ohjaan ne kaikki meilit roskapostiin lukematta.

 

Hei @Pipsanemo !

Jos sinulla on ollut tähän asti C More Telian laskuttamana, niin laskutus tapahtuu kuten aiemmin.

C More -tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.

Jos olet Telian laajakaista-asiakas, C More -tuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme C More -tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen kytkemällä yhteislaskun päälle Minun Teliassa. Tällöin saat puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdelle laskulle.


Hei @Pipsanemo ja tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa että löysit tiesi tänne 😊

@kiisseli67 sinua hyvin jo ohjeistikin ja kertoi kuinka homma toimii. Sellainen vinkki vielä että jos haluat tarkistaa mitä olet Applen kautta tilannut, (edellyttäen tietenkin että sinulla on iPhone) niin klikkaa asetukset → Apple ID → Media ja ostot →  Näytä tili → Ostohistoria tai Tilaukset. Tuolta näet onko sinulla jotain kuukausitilauksia mitä Apple veloittaa esimerkiksi pankki-, tai luottokortiltasi. Ja jos sinulla on siellä jotain tilauksia niin ne yleensä saa lopetettuakin tarvittaessa tuolta samasta osiosta. Näin voit ainakin varmistaa oletko tehnyt ostoja Applen kautta vai ovatko nuo sähköpostiviestit roskapostia.