Kysyin chatissa kuvaliitteessä näkyvää verkkokauppaan liittyvää asiaa, miksei asiaan osata antaa vastausta vaan kehotetaan menemään Telian liikkeeseen???
--
Muokkaus katjane: pieni muokkaus otsikkoon
Kysyin chatissa kuvaliitteessä näkyvää verkkokauppaan liittyvää asiaa, miksei asiaan osata antaa vastausta vaan kehotetaan menemään Telian liikkeeseen???
--
Muokkaus katjane: pieni muokkaus otsikkoon
Kysyin chatissa kuvaliitteessä näkyvää verkkokauppaan liittyvää asiaa, miksei asiaan osata antaa vastausta vaan kehotetaan menemään Telian liikkeeseen???
Ensiksi haluan pahoitella että et saanut tarvitsemaasi apua chat-asiakaspalvelusta. Olisiko tuossa ollut nyt jokin väärinkäsitys mistä kampanja on ollut kyse, ja sen vuoksi ohjasi sinua Telia Kauppaan.
IMEI-koodin löydät toimitusvahvistuksesta sitten kun puhelin sinulle saapuu, ja sähköpostiin on sinulle lähetetty tilausvahvistus, jonka voit ostokuitiksi liittää kampanjasivustolle. Näillä tiedoilla pääset lunastamaan kuulokkeet itsellesi.
Sinulla on mahdollisuus halutessasi lähettää tästä asiakaspalvelukokemuksesta palaute yhteydenottolomakkeella. Kaikesta huolimatta onnea hyvästä laitevalinnasta!
Kysyin chatissa kuvaliitteessä näkyvää verkkokauppaan liittyvää asiaa, miksei asiaan osata antaa vastausta vaan kehotetaan menemään Telian liikkeeseen???
Oletko
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.