Skip to main content

Kysyin chatissa kuvaliitteessä näkyvää  verkkokauppaan liittyvää asiaa, miksei asiaan osata antaa vastausta vaan kehotetaan menemään Telian liikkeeseen??? 

 

 

--

Muokkaus katjane: pieni muokkaus otsikkoon

Kysyin chatissa kuvaliitteessä näkyvää  verkkokauppaan liittyvää asiaa, miksei asiaan osata antaa vastausta vaan kehotetaan menemään Telian liikkeeseen??? 

 

Ensiksi haluan pahoitella että et saanut tarvitsemaasi apua chat-asiakaspalvelusta. Olisiko tuossa ollut nyt jokin väärinkäsitys mistä kampanja on ollut kyse, ja sen vuoksi ohjasi sinua Telia Kauppaan.

IMEI-koodin löydät toimitusvahvistuksesta sitten kun puhelin sinulle saapuu, ja sähköpostiin on sinulle lähetetty tilausvahvistus, jonka voit ostokuitiksi liittää kampanjasivustolle. Näillä tiedoilla pääset lunastamaan kuulokkeet itsellesi. 

Sinulla on mahdollisuus halutessasi lähettää tästä asiakaspalvelukokemuksesta palaute yhteydenottolomakkeella. Kaikesta huolimatta onnea hyvästä laitevalinnasta!


Kysyin chatissa kuvaliitteessä näkyvää  verkkokauppaan liittyvää asiaa, miksei asiaan osata antaa vastausta vaan kehotetaan menemään Telian liikkeeseen??? 

 

 

Oletko @miksulitre  jo mahdollisesti saanut apua verkko-ostoksen ja kaupanpäällisen kanssa? Kuulisimme mielellämme, miten asian kanssa kävi tai kaipaisitko vielä meiltä apua. 😊


Vastaa