Skip to main content

Miksi ei oo chattiä enää? Huonontuu palvelut kun hinnat nousee. Mikä säästö? no jaa, asiakaspalvelu on maksullinen. Mistä saan maksuttoman vastauksen esim. laskutuksesta, kun tarjomanne 3 vastausta bot itsepalvelussa ei ole asiani



 



 



EDIT: siirretty viesti oikean aihe-alueen alle. Siistitty otsikkoa selkeämmäksi. //TuizeKoo

Onhan siellä omilla sivuilla chatti edelleen ja kyllä sieltä saa ihan asiakaspalvelua eikä robottia. Puhelukaan asiakaspalveluun ei ole mitenkään erityismaksullinen vaan matkapuhelinmaksu tai paikallisverkkomaksu, riippuen soitatko matkapuhelimella vai lankapuhelimella.


Bottihan siinä aluksi kyselee, olisiko yleinen pulma, mutta kun klikkaa muu asia/ei mikään näistä, tulee uusi nappi josta yhdistyy ihan chat-aspalle.


Vastaa