Moi!
Piti pitkästä aikaa vähä jutustella liittymäasiaa Chatissa.
Botti ilmoittaa mm.:
"Anteeksi, mutten osaa vastata kysymykseesi. Avaa alta chat ihmiskollegalleni asiakaspalveluun, niin saat apua. "
tai
"Tarvittaessa ohjaan sinut ihmiskollegalleni asiakaspalveluun."
Mitään "alta avattava ihmiskolleegalinkkiä" ei kuitenkaan ole - eikä botti suostu vaihtumaan ihmiseen, vaikka huutelis sinne 10 kertaa...
Mistähän kyse?
Miten on tarkoitus asioitaan hoitaa?
Taannoin tuli sähköpostissa tarjous
(harhaanjohtavalla otsikolla kaiken lisäksi: "Asiakastiedote: Muutoksia liittymässäsi")
määräaikaisen liittymän jatkovuodesta, mutta viestin tekstistä ei mitenkään ilmene, miten ko. tarjous napataan haltuun... (???)
Erikseen viestin lopussa mainitaan:
"Kaipaatko liittymääsi uusia ominaisuuksia? Halutessasi voit päivittää liittymän mieleiseksesi. Se käy helposti, kun kirjaudut osoitteessa telia.fi/paivita "
Tuo sivusto kuitenkin käsittelee vain liittymätyypin vaihdoksia.
Ei nyt onneksi nykyään kovin usein tarvi olla missään tekemisissä "asiakaspalveluun", mutta nekin harvat kerrat, kun asiaa olis, niin jonkun henkilön käsiin saaminen tuntuu ylivoimaiselta suoritukselta....