Tein nettiliittymääni uuden määräaikaissopimuksen chatin kautta, ja lopuksi asiakaspalvelija pyysi antamaan palautetta ponnahdusikkunassa joka tulee seuraavaksi. Olisin antanut “Einille” hyvät palautteet, mutta ponnahdusikkunaa ei tullut. Moni palaute voi jäädä antamatta, jos asiakas ei tiedä että pitäisikö tuohon vielä vastata chatissa jotenkin, vai tuleeko ponnahdusikkuna kun sulkee chatin (ei tullut). Jos esim. chatin alareunaan ilmestyisi “Anna palautetta” -nappi niin siitä pääsisi heti antamaan palautetta, eikä tarvitsisi odotella ja ihmetellä miksi se ei tule ja teinkö jotain väärin. Jotain tuon tapaista kehitystä voisi olla aiheellista tehdä tuohon chat-systeemiin.
--
Muokkaus SonjaNii: Muokkasin otsikkoa "chat palautteen antaminen" kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.