Skip to main content

Tein nettiliittymääni uuden määräaikaissopimuksen chatin kautta, ja lopuksi asiakaspalvelija pyysi antamaan palautetta ponnahdusikkunassa joka tulee seuraavaksi. Olisin antanut “Einille” hyvät palautteet, mutta ponnahdusikkunaa ei tullut. Moni palaute voi jäädä antamatta, jos asiakas ei tiedä että pitäisikö tuohon vielä vastata chatissa jotenkin, vai tuleeko ponnahdusikkuna kun sulkee chatin (ei tullut). Jos esim. chatin alareunaan ilmestyisi “Anna palautetta” -nappi niin siitä pääsisi heti antamaan palautetta, eikä tarvitsisi odotella ja ihmetellä miksi se ei tule ja teinkö jotain väärin. Jotain tuon tapaista kehitystä voisi olla aiheellista tehdä tuohon chat-systeemiin.

 

--

Muokkaus SonjaNii: Muokkasin otsikkoa "chat palautteen antaminen" kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.

Hei @vsaare ja tervetuloa Telia Yhteisöön! 😊 Tämä on kyllä hyvä huomio, ja aion viedä tän heti eteenpäin. Palautekyselyn pitäisi tulla aina chatin päätyttyä, mutta mainitsemasi idea  “Anna palautetta” -nappi voisi kyllä olla vielä toimivampi. Kiitos kovasti tästä palautteesta. Mukava myös kuulla, että olet saanut hyvää palvelua meiltä ja vien terveiset kans Einille. 👌


Minä olen myös kaivannut palautekohtaa mikä aiemmin tuli, mutta enää ei ole ollut sitä. 


Vastaa