Skip to main content

Aivan järjettömän tuskastuttavaa, kun nykyään chatti tuntuu olevan joka ikinen kerta joko aivan täynnä tai sitten pääset sinne jonoon numerolla 9. Kyselin asiakaspalvelijalta rehellistä syytä tähän ----> en saanut mitään vastausta. 

 

Nyt aloin sitten miettimään, johtuuko tämä esim. Meneillään olevasta Telian Ja KotiDatan sotkusta ? Niitä sopimuksiahan ollaan kaiketi lakkauttamassa KotiDatan lakkojen takia. Ärsyttää ylipäätään suunnattomasti, ettei asioista voida kertoa rehellisesti ja suoraan kysyttäessä. En kuitenkaan usko sekuntiakaan, etteikö telian Asiakaspalvelija puhelimen päässä olisi täysin tietoinen vallitsevasta chatin kaaoksesta. 

 

Noo, onneksi olen jo päätökseni tehnyt ja Telia vaihtuu Elisaan 😁> eikä syynä todellakaan ollut vain tämä asia vain moni, moni muukin. Onneksi nämä asiat voi ja kannattaakin kilpailuttaa 

Harmi kuulla, että et ole päässyt asioimaan chatissamme. Tällä hetkellä ruuhkaa on aiheuttanut Black Friday. Joulun aika on muutenkin melko kiireistä aikaa, mutta parhaamme teemme, jotta saadaan asiakkaita palveltua mahdollisimman nopeasti. Mikäli chat on ruuhkainen, meille voi toki aina soittaa niin kuin ilmeisesti olit tehnytkin. Asiakaspalvelumme palvelee chatin ja puhelimen lisäksi myös Facebookissa ja Twitterissä. Tästä näet kaikki yhteydenottokanavamme. Toivottavasti voisit vielä antaa meille mahdollisuuden, mielellään pidetään sinut meidän asiakkaana ja halutessasi voidaan vielä asiakaspalvelun kautta katsoa tilannettasi 🙂>



@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Harmi kuulla, että et ole päässyt asioimaan chatissamme. Tällä hetkellä ruuhkaa on aiheuttanut Black Friday. Joulun aika on muutenkin melko kiireistä aikaa, mutta parhaamme teemme, jotta saadaan asiakkaita palveltua mahdollisimman nopeasti. Mikäli chat on ruuhkainen, meille voi toki aina soittaa niin kuin ilmeisesti olit tehnytkin. Asiakaspalvelumme palvelee chatin ja puhelimen lisäksi myös Facebookissa ja Twitterissä. Tästä näet kaikki yhteydenottokanavamme. Toivottavasti voisit vielä antaa meille mahdollisuuden, mielellään pidetään sinut meidän asiakkaana ja halutessasi voidaan vielä asiakaspalvelun kautta katsoa tilannettasi 🙂>


10.12 klo 14.03 "chat on ruuhkautunut" "chatin jono on täynnä". Että se siitä uudesta mahdollisuudesta Telialle ? samaa kuraa joka päivä. Eikä edelleenkään selkeää vastausta siihen, MIKSI. Jonothan saisi kuriin jos vaan halua olisi (lisää vastaajia) ja vastaus myös siihen, vaikuttaako se kotidata-hässäkkä tähänkin, mutta ettehän te selkeästi halua vastata todenmukaisesti. Odotellaan vaan huhtikuuta, jolloin viimeisen  liittymän määräaikaisuus päättyy telialla 😁>



@Soirija@  kirjoitti:






10.12 klo 14.03 "chat on ruuhkautunut" "chatin jono on täynnä". Että se siitä uudesta mahdollisuudesta Telialle ? samaa kuraa joka päivä. Eikä edelleenkään selkeää vastausta siihen, MIKSI. Jonothan saisi kuriin jos vaan halua olisi (lisää vastaajia) ja vastaus myös siihen, vaikuttaako se kotidata-hässäkkä tähänkin, mutta ettehän te selkeästi halua vastata todenmukaisesti. Odotellaan vaan huhtikuuta, jolloin viimeisen  liittymän määräaikaisuus päättyy telialla 😁>






Nyt on ollut kyllä joka päivä todella paljon asiakkaita liikkeellä ja ruuhkaa on riittänyt joka kanavassa. Kotidatan tilanne ei liity tähän, joten asiakkaita vain on paljon liikkeellä. Onneksi chat palvelee 24/7, eli apua saa tarvittaessa vuorokauden ympäri. Ihan joka hetki ei samanlaista ruuhkaa onneksi ole, vaan tilanne vaihtelee. Ymmärrän kyllä että se harmittaa, jos aina silloin on tilanne pahimmillaan kun itse haluaisi olla yhteydessä.

Suosittelen että laitat meille viestiä vaikka yhteydenottolomakkeen kautta niin olemme sinuun yhteydessä. Sopiiko näin? Saadaan mieltäsi askarruttava asia kuntoon sitäkin kautta. 


Vastaa