Aivan järjettömän tuskastuttavaa, kun nykyään chatti tuntuu olevan joka ikinen kerta joko aivan täynnä tai sitten pääset sinne jonoon numerolla 9. Kyselin asiakaspalvelijalta rehellistä syytä tähän ----> en saanut mitään vastausta.
Nyt aloin sitten miettimään, johtuuko tämä esim. Meneillään olevasta Telian Ja KotiDatan sotkusta ? Niitä sopimuksiahan ollaan kaiketi lakkauttamassa KotiDatan lakkojen takia. Ärsyttää ylipäätään suunnattomasti, ettei asioista voida kertoa rehellisesti ja suoraan kysyttäessä. En kuitenkaan usko sekuntiakaan, etteikö telian Asiakaspalvelija puhelimen päässä olisi täysin tietoinen vallitsevasta chatin kaaoksesta.
Noo, onneksi olen jo päätökseni tehnyt ja Telia vaihtuu Elisaan 😁> eikä syynä todellakaan ollut vain tämä asia vain moni, moni muukin. Onneksi nämä asiat voi ja kannattaakin kilpailuttaa