eli pitäisi saada aktivoitua uusi sim kortti. asia varmistettu asiakaspalvelusta 2kertaa ennen joulua että onnistuuko aktivointi varmaan jouluna kun uusi puhelin oli yllätys. ruuhka tiedostettiin ja sillä asia varmistettiin parikin kertaa. silti ei löydy koko chattia,uskoteltiin että kyllä onnistuu ja toimii 24/7. sinälläään todella huonoa palvelua kun asia kahteen kertaan varmistetaan ja silti menee *******iksi.
@suskukautto kirjoitti:eli pitäisi saada aktivoitua uusi sim kortti. asia varmistettu asiakaspalvelusta 2kertaa ennen joulua että onnistuuko aktivointi varmaan jouluna kun uusi puhelin oli yllätys. ruuhka tiedostettiin ja sillä asia varmistettiin parikin kertaa. silti ei löydy koko chattia,uskoteltiin että kyllä onnistuu ja toimii 24/7. sinälläään todella huonoa palvelua kun asia kahteen kertaan varmistetaan ja silti menee *******iksi.
Hei! Omille sivuille pitää olla kirjautuneena Sonera Tunnuksilla ja ota mahdollinen mainoksenesto-ohjelma pois käytöstä Soneran sivulta. Chat (= Kysy meiltä ) pitäisi löytyä oikeasta alakulmasta.
Minäkin on etsinyt chattia ja soneran sivut ohjaavat vain tänne Klaaniin, joka ei nyt palvele tarkoitustaan.
Uuden kortin pystyy aktivoimaan Omilla sivuilla nykyään ilman chattiakin. Jos muuta asiaa, yllä on hyvä ohje.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.