Dimoco Europe Gmbh



Näytä ensimmäinen kirjoitus

441 kommenttia

Olen lähettänyt neljän viikon aikana niin monta palvelu- ja yhteydenottopyyntöä Dimocolle ja Soneralle, että en enää edes muista kuinka monta. Eilen jätin yhden yhteydenotto- ja yhden palvelupyynnön Soneralle.

 

Tänään reklamoin jälleen Soneraa myös FB:n kautta, kuten jossakin vaiheessa neuvottiin tekemään. Sieltä olen myös saanut viimeksi vastauksen "ole yhteydessä Dimocoon".

 

Dimoco ei enää vastaa reklamaatioihin. Aiemmin Dimocolta on tullut kopioituja "robottiviestejä", eli kaikille asiakkaille tulee täsmälleen samanlaiset viestit. Korvauslupaus vain ei pitänyt paikkaansa: neljän viikon odottelun jälkeen sain liian pienen  korvauksen.

 

NTH ag:n kanssa toimimiseen ja 6,99 euron perimiseen en ole saanut ohjeita, joten välitin tällekin firmalle kohdistamani reklamaation Dimocolle (jossain keskustelussa sanottiin, että NTH ag ja Dimoco olisi sama firma).

 

Tunnen itseni papukaijaksi. Vielä pitäisi jaksaa kopsata kaikki Soneran vasaukset poliisille todisteiksi.

Mobiilimaksuhuijaus on kuitenkin niin iso juttu, kun huijattuja asiakkaita on pelkästään Suomessa valtavasti, että taistelua täytyy jatkaa.

Uusimmassa laskussani jonka eräpäivä on 4.1.2016 on siis jälleen epämääräisiä laskutuksia. Laskuttajana mm. tuo NTH ag. En edelleenkään ole tilannut mitään.

Uusin reklamaationi lähti jälleen (olisko tuhannes kerta?) "eteenpäin", tällä kertaa FB-viestillä lähettämäni. Viime päivien omilta sivuilta lähettämiini palvelu- tai yhteydenottopyyntöihini ei ole vastattu, edelliset olivat ympäripyöreää pyörittelyä ja kehoituksia ottamaan yhteyttä Dimocoon.

 

Uskaltaisiko lyödä vetoa, että sieltä tulee taas samat litaniat kuin aiemminkin:

-"Tää minuutin välein laskutettu 10 euroa on kyllä HYVIN  harvinainen virhe"

-"Me näitä tutkittiin täällä ja nää on kyllä muuten ihan kunnossa..." (vaikka Dimoco jo kuukausi sitten lupasi korvata KAIKKI laskutukset)

 

Vaimoni lähetti myös jo monta viikkoa sitten myös reklamaation yrityspuolen kautta, koska palvelu yksityispuolella oli niin asiatonta (puhelimitse yritimme siis aluksi kuusi kertaa selvittää asiaa). Se reklamaatio meni aspan mukaan "reklamaatio-osastolle", eikä vastausta ole sen koommin kuulunut.

Jälleen tuli vastaus johonkin reklamaatioistani.

 

Soneralaiset: olette jankuttaneet täällä päivästä toiseen, että "OTA YHTEYTTÄ VIIPYMÄTTÄ SONERAAN, ME HOIDAMME, EI DIMOCOON"

 

Ja millaisen vastauksen saan TAAS reklamaatiooni?

 

Hei ja kiitos yhteydenotostasi!

Ikävä kuulla että asiat Dimocon kanssa eivät ole sujuneet niinkuin he ovat luvanneet. Valitettavasti emme pysty puuttumaan tähän sen enempää, sillä nimenomaan Dimoco on tässä tapauksessa palveluntarjoaja -ei Sonera. Sonera siis toimii vain laskuttajana, rahat menevät aina palveluntarjoajalle eli Dimocolle.

Lisää tietoa tästä mobiilimaksusta löydät mm. osoitteesta http://www.mobiilimaksuinfo.fi/

Ystävällisin terveisin,
Sonera asiakaspalvelu

 Eikö teitä oikeasti hävetä olla tällaisessa firmassa töissä?? 

Mitä haluatte, että teen seuraavaksi?

 

Jatkan tätä palvelupyyntö- ja reklamaatiopelleilyä, vai?

Hamaan maailmanloppuun asti?

 

Voisiko joku teistä ystävällisesti ottaa tästä asiasta ihan henkilökohtaisen vastuun?

Esim SeleneR,

 

mitä sinä tekisit minun asemassani?

Kuten näet, jokainen soneralainen ohjeistaa täysin eri tavalla.

Tässä ketjussa asia on nähtävillä mustaa valkoisella.

 

Miten siis saan asian loppuun käsiteltyä? Vastaa!

Selene siis käski ottamaan yhteyttä Soneraan, jossa asiani tutkitaan hänen mukaansa "huolellisesti".

Samoin teki TeroRe:

 

"Kyllä, ota meihin vielä kertaalleen yhteys Hymiö OnnellinenMe tutkitaan homma."

 

Lopputulos: Vastaukseksi lukuisiin reklamaatioihin ja palvelupyyntöihin olen saanut ainakin kymmenen kertaa, että "palveluntarjoaja on Dimoco, sinne siis yhteys".

 

Dimoco ei vastaa.

 

Juu. Tästä ketjusta saadaan kyllä poliisille ja käräjäoikeuteen ihan hyvää materiaalia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@HarryBelafonte kirjoitti:

Selene siis käski ottamaan yhteyttä Soneraan, jossa asiani tutkitaan hänen mukaansa "huolellisesti".


Samoin teki TeroRe:


 


"Kyllä, ota meihin vielä kertaalleen yhteys Hymiö OnnellinenMe tutkitaan homma."


 


Lopputulos: Vastaukseksi lukuisiin reklamaatioihin ja palvelupyyntöihin olen saanut ainakin kymmenen kertaa, että "palveluntarjoaja on Dimoco, sinne siis yhteys".


 


Dimoco ei vastaa.


 


Juu. Tästä ketjusta saadaan kyllä poliisille ja käräjäoikeuteen ihan hyvää materiaalia.




HarryBelafonte hey, tässä on kieltämättä ollut kohdallasi hässäkkää. Pyydän nyt kuitenkin vähän rauhoittumaan, olet lähettänyt meille monta rekkulaa ja olet saanut niihin näköjään vanhan/väärän toimintamallin mukaisen vastauksen. Viestit ovat menneet tosiaan ristiin ja tämä hässäkkä johtuu siitä.


 


Tiedän henkilökohtaisesti, että tänään Facebookin kautta tekemäsi reklamaatio on lähtenyt etenemään kuten sen olisi pitänyt edetä jo aikaisemmin. Korostan, tiedän tämän asian koska työskentelen läheisessä yhteistyössä meidän Facebookissa toimivan asiakaspalvelun kanssa. Tänään saamasi vastaus ei ole siis tämänpäiväisen reklamaatiosi vastaus.


 


Asia on siis hoidossa, jää odottamaan hetkeksi. Ymmärrän että olet suutuksissasi ja ihmeissäsi, näin olisin itsekin vastaavassa tilanteessa. Pyydän silti että luotat minuun, ok?

Kiitos.

 

Ymmärrät varmaan, että kun jättää näin monta reklamaatiota ja vastaus on joka ikinen kerta ristiriidassa edellisen ohjeen kanssa, niin homma muuttuu painajaismaiseksi. Olen kuitenkin selvitellyt tätä asiaa jo melkein kuukauden. Välillä pidin taukoakin kun luvattiin, että Dimoco maksaa asiallisesti.

 

Kun palasin, niin tulikin vielä lisää sotkua: Tuo uusi firma laskulla ja liian pieni korvaus Dimocolta.

 

Olen myös jättänyt useita palvelupyyntöjä ja reklamaatioita siksi, että minua on toistuvasti täällä kehotettu niin tekemään. Mutta kuten huomaat, itse asia ei ole selvinnyt, päin vastoin.

 

Hienoa jos homma on hoidossa.

Älä Harry noita kiittele . Soneralla niitä kiittelevät ,,, varmaankin kun oovat jättäneet hommasa tekemättä . Kysyit tuolla aiemmin että miten kehtaatte olla töissä tuollasessa firmassa . Ei ne kehtaakka ,, mutta karenssia pukkaa jos irtisanoutuu . Mulla loppu laskutukset operaattoria vaihtaessa . Jotenkin luulin aiemmin soneran tarjoavan parempaa palvelua . Tökkivä laajakaista pätkivällä soneraviihteellä vaihtui DNA - kotimokkulaan . Tää toimii ja DNA-tv ei pätki . Siis wtf , matka soneran keskukseen alle sata metriä ,, eikä yhteys lukuisista vikailmoituksista huolimatta koskaan toiminut näin hyvin .. Tulukaa soneralaiset pois neuvostoliitosta nykyaikaan .
Jäähyväiset ! Soneralta eilen tekstiviesti ,,, missä luvataan hyvittää Dimonin ja sen toisen varkaan vryrellä hamuamat veloitukset . Olkoon viimoinen kerta kun kaltaistenne huijjareiden kanssa asioin . F Y

Minun käskettiin "rauhoittua". Siksi en ole täällä vähään aikaan vieraillut.

 

Edelleen Dimocolta saamatta 17.60 e eikä minkäänlaista vastausta ole tullut saati selitystä miksi maksoivat vain 12,40 e kolmenkympin virhelaskutuksesta.

 

Uudela laskulla edelleen NTH ag:n 6,99 e.

 

Reklamaatioiden on JÄLLEEN luvattu menneen eteenpäin, mutta mitään korjausta tilanteeseen ei ole tullut.

 

Poliisi tutkii. Vaikka mielestäni on edelleen törkeää, että asiakkaan on pakko viedä poliisille asti tällaiset huijaukset (heillä on takuulla muutakin tekemistä), jotka olisi puhelinyhtiön helppo estää ja korvata. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@HarryBelafonte kirjoitti:

Reklamaatioiden on JÄLLEEN luvattu menneen eteenpäin, mutta mitään korjausta tilanteeseen ei ole tullut.




Hmm. Tänä aamuna varmistin reklamaatiosi tilanteen ja sain kuulla että se on käsitelty ja sinulle on lähetetty tekstiviesti aiheeseen liittyen?

Jos se näkyy usein näiden "tilausviestien" yhteydessä, mistä siinä on kyse? Miksi Google? Rehelliset palveluntarjoajat ovat suuri osa heistä.


@ClarksBr88@  kirjoitti:

Jos se näkyy usein näiden "tilausviestien" yhteydessä, mistä siinä on kyse? Miksi Google? Rehelliset palveluntarjoajat ovat suuri osa heistä.




Hei @ClarksBr88 ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Mikäli laskullasi näkyy palvelutilauksien alla jotain kummallista, täytyy ensisijaisesti olla yhteydessä palveluntarjoajaan. Yhteystietoja palveluntarjoajalle kannattaa lähteä kaivelemaan esimerkiksi syöttämällä hakukoneeseen tämän laskuttajan nimen. Mainitsit tuon Googlen, niin näkyyköhän laskullasi ehkä Google Play? Se viittaisi sovelluksessa tehtyihin ostoihin. Tarvittaessa myös Googleen voi olla yhteydessä, mikäli sieltä näkyy laskutettuna jotain jota et mielestäsi ole tehnyt.


 


Jos et halua, että liittymälläsi voi tehdä mobiilimaksuja, voit estää ne lisäämällä liittymällesi viihde- tai hyötyviestieston kirjautumalla Minun Teliaan.


 


@ClarksBr88@  kirjoitti:

Jos se näkyy usein näiden "tilausviestien" yhteydessä, mistä siinä on kyse? Miksi Google? Rehelliset palveluntarjoajat ovat suuri osa heistä.


Oma tili on avoinna osakesäätiössä. Pidän todella app itse kaikki on yksinkertainen ja selkeä, siellä on jotain vertailla mieheni sovellus on monimutkaisempi. + voit tallentaa pääoman + voit ansaita rahaa + Löysin itselleni paljon uusia ja mielenkiintoisia asioita + passiivisen tulon mahdollisuus + harvat riskit, Jos sijoitat viisaasti Suosittelen vain niitä, jotka lähestyvät tätä asiaa erittäin vakavasti, ajattelevat omilla päässään. Muista ensin tutkia kirjoja ja ohjelmia. Lue huolellisesti hinnat, laske palkkiot ja tutki veroja.

Vastaa