Skip to main content

edellisessä tilauksessa oli väärä s-posti ja numero,vaihdoin mutta miten muutan edellisissä?

  • December 5, 2017
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

hei osaako kukaa jeesaa edellises tilaukses eksän sposti ja puh-nro miten saan tiedot tilauksista (en ole väleissä eksänkaa) tietääkö kukaan?

2 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • December 5, 2017

Hei @Repola187 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Onnistuisikohan tällä tavoin yhteystietojen muutos : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/asiakkuuden-hallinta

Kirjaudu siis telia.fi -sivustolle ja tarkista ja määritä tilausoikeudet omille tiedoille.

Jos ei onnistu, niin sinun pitää olla yhteydessä asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • December 7, 2017

Moi @Repola187 ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani! Jo tehtyihin tilauksiin ei tietoja pääse muuttamaan. Tuossa ylempänä neuvottiinkin tarkistamaan tiedot telia.fi -sivujen kautta. Siellä olevat yhteystiedot ovat siis käytössä jatkossa. Onko tässä millainen tilaus taustalla? Oletko antanut tilauksen yhteydessä oman puhelinnumerosi vai ovatko kaikki tiedot tämän toisen henkilön tietoja? Tarvittaessa voit olla yhteydessä joko chatin kautta asiakaspalveluumme telia.fi -sivuilta tai sitten soittaa niin saat sitä kautta tietoa tilauksen etenemisestä.