En löydä laskua Minun Teliasta

  • 23 June 2022
  • 1 kommentti
  • 174 katselukertaa

EN ole löytänyt laskuani  sähköp. enkä minun teliasta tai en osaakäyttää sitä. vastatkaa mitä pikemmin Sp.marketta


 


----


 


Muokkaus SannaMKoo: Tarkennettu hieman otsikkoa ja siirretty toiseen keskustelualueeseen


 


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Tervehdys @joketta ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva että löysit paikalle keskustelemaan.


 


Oletko vasta hiljattain avannut meiltä palveluita, vai onko ollut jo pidempäänkin? Mietin että meillähän on jälkikäteinen laskutus, eli ensimmäinen lasku palvelusta saattaa hyvinkin tulla vasta 1-2 kuukautta avaamisen jälkeen.


Sen voisin myös varmistaa, että onko mistä palvelusta kysymys?  


 


Minun Teliassa näkyvät laskut löytyvät kun kirjaudut sisään verkkopankkitunnuksillasi, mobiilivarmenteella tai niiden avulla luodulla Telia Tunnuksella. Kirjautumisen jälkeen klikkaa sivun ylävalikosta painiketta "Laskut ja viestit". Tämän jälkeen aukeaa sivu, josta voit vielä erikseen klikata "Laskut". Löysitkö tätä paikkaa ja mitä siellä sinulla lukee? Jos sinulla on mobiililaite käytössäsi, voit ladata Minun Telia -sovelluksen laitteen sovelluskaupasta ja kirjautua sinne. Tällöin laskut löytyvät kun klikkaat alavalikon Laskut-painiketta,


 


Auttoivatko nämä ohjeet sinua? Asiakastukisivustoltamme löydät myös kuvalliset ohjeet avuksi.

Vastaa